• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#210
Jos ei vapaaehtosia ilmaannu niin minä voin tyttöni kanssa ottaa ne myös

Sattuma

#211
Wiidii:
"Jos useampi tarvitsee kuljetusta juna-asemalta tänne, niin eiköhän onnistu. Katselkaa juna-aikatauluja ja infotkaa, kolme sitä kyytiin mahtuu hamstereiden lisäksi. :)"


Jos kyytiin mahtuisi vielä yksi ihminen yhden otuksen kera, niin olen tulossa samalla junalla kuin Nillakin, eli 8:47 olisi juna about asemalla, ja voisin toki maksaa bensa-kulut, mikäli näin onnistuisi?
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

NuclearBitch

#212
Minä olen juna-asemalla jo kuudelta, kun ei täältä Ylivieskasta mene muuten junia. Voin toki odotella siellä muita.

Saana

#213
Alkaa vissiin jännittää tää näytskä, kun näin kauheeta painajaista siitä. Sihteeröimisessäni meni niin kauan, etten kerennyt laittaa omia eläimiäni ollenkaan esille. Olin myös unohtanut maksaa ilmot. Housuilleni kaatui mustikkakeitot (miten ne mustikat ny pyörii mielessä  xD) eikä omasta vaatekaapistani (joka oli ilmestynyt näyttelypaikalle) löytynyt kuitenkaan ainoitakaan housuja. :c8 :haha

Niina-03

#214
Jännittää täälläkin  :haha  Kävin juuri toteamassa hamsulassa, että puolet ilmoitetuista on vähän huonossa karvassa tai muuten olisi pitänyt jättää ilmoittamatta.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Nilla

#215
Meilläkään noi hamsut ei missään parhaimmassa kunnossa oo, hyvä jos H:t tulee  :lol:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

PiiaL

#216
Totesin itse äsken samaa, että kesätukat on meidän pitkispojilla ja näin :kieli

Olen tosi iloinen, että (kiitos Anninan) pääsenkin paikan päälle meidän poppoon kera :) Vaikkei nyt ole mitään voittaja-ainesta varmaankaan mukana, niin hamsteritapahtuma itsessään on minulle hyvin mieluinen. Näkee muita hamsuja ja niiden omistajia.

ammie

#217
Mua jännittää tulla paikalle, vaikka en hamsuja tuokkaan, vaan tulen katselemaan ja kuulostelemaan. Ensimmäinen näytskä mihin menen.  :oops:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

NuclearBitch

#218
Mulla on kanssa eka näyttely ja heti kolmen hamsun kanssa. Saa nyt nähdä miten käy. Ihan hyvät turkit noilla on, mutta muuten vähän epäilyttää.

wiidii

#219
Nillan lisäksi Sattuma ja NuclearBitch mahtuvat mukaan, tuolloin kymmentä vaille yhdeksän olisi haku sitten siellä. Laittakaas vielä minulle yksityisviestiä että tarvitsetteko kyytiä takaisin jne., että voidaan sopia kuljetuspalkkio tuolle kuskille.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Vevve

#220
Jännittää täälläkin hirmusti. Meillä mielestäni ollaan ihan hyvällä mallilla, ehkä vähän liikaa läskiä siellä täällä  xD mutta pääosin näyttää ihan mukavalta.

Anzukka

#221
MEillä ihan hyvässä kunnossa hamsterit myös mitä nyt Brutus vähän hoikka mutta, sitäkin paremmassa turkissa  :lov
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

wiidii

#222
Meillä ollaan joko liian läskejä, hoikkia, huonoturkkisia tai muuten vain rumia mutta kun piti niitä L1:siä lähteä hankkimaan että kasvinimenkin ehkä joskus saisi..  :D  Miksi aina ennen näyttelyä! Viikko sitten nämä oli vielä niin upeassa kunnossa.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#223
Mä näin painajaista tästä pari yötä sitten; unohdin koko näyttelyn ja tajusin sen vasta puolenpäivän aikoihin. Kaikki meni ihan sekaisin, kun mun piti olla assari, mutten tullutkaan paikalle. Muistan sen todentuntuisuuden, kun toivoin unessa kaiken olevan unta muttei se ollut.
Onneksi en usko enneuniin tai mitään... :roll:

Apuva.. eka assarointi edessä. Ei se nyt niiiin vaikeaa voi olla, mutta... Ei siis sillä, ettenkö assaroisi mieluusti.
Onneksi noita lemmikkikääpiöitä ei niin hirmuisesti ole.

Meillä ei kyllä jengi ole ihan parhaimmillaan - nuo pk:t on aivan räjähtäneitä. :c8 Pari on liian löysää, pari liian laihaa - ei radikaalisti, mutta kuitenkin...
Hamstrauskisaankin pitäis osallistua - toivon mukaan menee paremmin kuin viimeksi (joskus aikaa sitten), jolloin tulos oli komea nolla. Eri hamsun kanssa tullaan...

Vielä pitäisi kyydit järkkäillä. Ei mitään tietoa, saanko tuolloin auton lainaan... Jollain pääsen kumminkin, mutta olis kiva tietää hyvissä ajoin, että millä. Kun en tuolla kuorma-autolla oikein viitsisi hamsuja kuskata ja dieseliä kuluu pirusti. :kieli

Anonymous

#224
Jee ilmot maksettu nyt hyvä mieli  :D onneksi saan "taas" äitini auton lainaan sillä tuli tehtyä jo Espoon ja Hyväskylän näyttis reissut.