• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterin vessanhiekka

Aloittaja Syyris, 18.10.08 - klo:20:50

« edellinen - seuraava »

Syyris

#15
Kävin tuolla sivulla. Siellä on semmoinen "Tilaa ilmainen näyte"-juttu. Kannattaako tilata? Tietääkö joku kuinka iso pussi on?

Cami

#16
Lainaus käyttäjältä: "Syyris"Kävin tuolla sivulla. Siellä on semmoinen "Tilaa ilmainen näyte"-juttu. Kannattaako tilata? Tietääkö joku kuinka iso pussi on?

itekki tuota ihmettelin?
- Bric'A-Brac Dirt Dog aka Taffel
- Bric'A-Brac Protect Ya Neck aka Chili
- Bric'A-Brac Got Your Money aka Taco
- Nacho

Syyris

#17
Itte laitoin just tilauksen. Siis sen ilmaisen. Ja katon onko hyvä. (:

Marla

#18
Tuo pussi saattaa olla sangen iso, ei kannata pelästyä. Meinaan lämmityksessä käytettäviä pellettejä myydään useimmiten isoina satseina, ja tuo on juurikin lämmitystarkoituksessa lähetettävää... En sitten tiedä, laittavatko vain pienen näytteen vai hieman isomman satsin...
Mikäs siinä, jos näyte kerran on täysin ilmainen. xD
Itse olen tuota pohtinut, mutten sitten tiedä, kuinka hamsut noin radikaaliin muutokseen tottuvat... Noissa pelleteissä kun ei oikein voi itseään pestä, mitä meillä hamsut tekevät (puhtaissa) hiekoissa... Tykkäävät kumminkin myllertää.

Tunturisusi

#19
Taidanpa itsekin tilata. Näytteen. Kun kerran ilmaiseksi saa. :yes:

"Mitä vessanhiekkaa sä käytät?"
"Jotain saunanlämmitys-polttoainetta."
[size=85]>> Tuntsari rapisee täällä.
>> Kämpillä lyllertää Pumpkin\'s Scary Skeleton aka Markku-Emppu. (aka Sieni >33)
>> In Memory
? Jesse, lk syyrialainen
? Kasper, lk syyrialainen, 11.06.2006 - 06.10.2008
[/size]

Syyris

#20
"Mitä vessanhiekkaa sä käytät?"
"Jotain saunanlämmitys-polttoainetta."
[/quote]

*reps.* xDD

Tunturisusi

#21
No nyt tuli se pellettinäyte, hirviän piäni, riittää arviolta yhdelle kerralle, kunnes siivoan vessalaatikon. Pian nähdään onko se hyvää.

Mutta toisaalta LindoRodia saisi ihan tuosta läheltä.
[size=85]>> Tuntsari rapisee täällä.
>> Kämpillä lyllertää Pumpkin\'s Scary Skeleton aka Markku-Emppu. (aka Sieni >33)
>> In Memory
? Jesse, lk syyrialainen
? Kasper, lk syyrialainen, 11.06.2006 - 06.10.2008
[/size]

Syyris

#22
Mullekkin tuli pellettinäyte tänään. Siis uskomattoman pieni! No, ostan vaikka Agrimarketista ison pussin.

Cami

#23
Mitä mieltä olette Vaposta? voiko sitä käyttää ihan mörtti-röpön seassa?
- Bric'A-Brac Dirt Dog aka Taffel
- Bric'A-Brac Protect Ya Neck aka Chili
- Bric'A-Brac Got Your Money aka Taco
- Nacho

Maikki^

#24
En tiijä onks suositeltavaa, mut mie käytän puhasta luonnonhiekkaa. Ei se muute tee vessaa :D

Ninni <3                                Harri <3

Rossu

#25
Mulla on pieni ongelma, ku mä käytin meidän syrkkineidille ennen LindoRod-vessahiekkaa. Sitten kun se loppu, sitä ei tainnu löytyy, ja ostettiin cat´s best-puupellettejä. Niille se ei oo tainnu lämmetä, vaihto vessapaikkaakin hiekan vaihtumisen jälkeen. Alussa tais hamstrata niitä pellettejä, mutta lopetti sitten. Nyt se ei tuohon vessaan enää tee. :roll:
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

hennuli

#26
saisko käyttää kissan hiekkaa se eläinlääkäri sano et kannattaa

Marla

#27
Lainaus käyttäjältä: "hennuli"saisko käyttää kissan hiekkaa se eläinlääkäri sano et kannattaa
Puupohjaista, paakkuuntumatonta voi käyttää. :)

Lainaus käyttäjältä: "Rossu"Mulla on pieni ongelma, ku mä käytin meidän syrkkineidille ennen LindoRod-vessahiekkaa. Sitten kun se loppu, sitä ei tainnu löytyy, ja ostettiin cat´s best-puupellettejä. Niille se ei oo tainnu lämmetä, vaihto vessapaikkaakin hiekan vaihtumisen jälkeen. Alussa tais hamstrata niitä pellettejä, mutta lopetti sitten. Nyt se ei tuohon vessaan enää tee. :roll:
Kokeilitko siirtää pissalaatikon sinne uuteen paikkaan, jonne hamsteri siirtyi tekemään tarpeensa? Kannattaa myös laittaa pellettien sekaan hieman niitä pissaisia puruja, ellet ole jo näin tehnyt.

Rossu

#28
Pissanurkan likaisia puruja laitoin sen vessaan, eikun raivasi vaan pois. Laitoin nyt uudelleen, pitää katsoa, mitä nyt tekee.


muoks. Ongelma ratkaistu.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

MortimerRiddle

Meidän kultahamsterit (tykkään käyttää tuota nimitystä ja nämä hamsterit olivatkin juuri niitä "kultahamstereita" eli lk normaaleja) teki tarpeensa ihan normaalin purun päälle. Laitin siis hamsterin vessaan puruja ja ne teki asiansa aina sinne. Ensin opetin niitä chinchillahiekan ja purun sekoituksella. Peetu oli erityisen fiksu näissä vessajutuissa.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13