Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Kylläpä poskia punottaa "mukavan" puhelun jälkeen  :c8  Pikkasen ollu itellä pitkä päivä ja nyt kyselin tuota juttua Penalta. Lisäilen sen tänne hetken päästä kunhan saan aivoini hetkeks rauhottuun. Ei HUOLTA sen sanon heti!!!
Mites tän kans nyt oli?

Saana

Mulla olis mahdollisesti nyt sitten auto (farkku) käytössä täällä. Saan sen huomenna illalla ja katsotaan osaanko ajaa sillä. :D Eli menen jo lauantaina Hyvinkäälle, mutta sunnuntaina kotiin tullessa kyytiin varmaan mahtuis muutama ihminen ja hamsu. Pistäkää maililla, jos on tarvetta kyydille.

Anonymous

^^ Kyllä sieltä on pakko ihmisten päästä lähteen ja siihen ei ole hänellä mitään sanottavaa. Sanoi että jos kaikki katoaa reilusti ennen loppua ettei siellä ole yhtään eläintä esillä Minäpä tokasin että meillä on siellä tasan tarkkaan porukkaa loppuun asti joilla on eläimiä näytillä. Alkoi vertaan kissayhdistyksen sääntöihin minä siihen että joka yhdistyksellä on kyllä omat sääntönsä.

ammie

^ Ai he kuitenkin meinasivat, että siellä tosiaan pitäisi olla kaikkien siihen kuuteen saakka? Ihan ihme touhua kyllä nämä koko messut, vaikka sehän nyt on todettu jo moneen kertaa aikaisemminkin.

Viikonloppu se vaan lähestyy ja hirvästi olisi tekemistä ja olemista. Onneksi ei tarvitse omia hamstereita raijata suuntaan tai toiseen, niin siltä osin pääsen helpolla. Jotenkin kasaantui nyt kaikki tälle viikolla, mutta toivottavasti se ei intoa lannista multa. :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Jonsku

Mäkin oon tulossa!
Tosin vain katselijaksi, kun ei tota Narsua viitti pet-luokassa stressata :)
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Heli

Örr... No joo, ymmärrän ton ajatuksen siltä kantilta, että jos he mainostaa että siellä messuilla on niitä ja niitä elukoita niin pitäähän niitä sitten kans löytyä. Mutta kyllä he sais sitten yhdistyksille maksaa siitä, että siellä ollaan elukoita näytillä pitämässä eikä niin että yhdistykset maksaa siitä että saa sinne tulla "vangiksi".  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

LuMa

Ai :oops: Luultiin (äitin ja mun) kanssa et se pitää jotenkin vahvistaa koneella. Kiitos vastauksesta :)

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Heli"Örr... No joo, ymmärrän ton ajatuksen siltä kantilta, että jos he mainostaa että siellä messuilla on niitä ja niitä elukoita niin pitäähän niitä sitten kans löytyä.
Joo yleensähän tähän on riittänyt se että on erikseen vielä yhdistyksen infopiste missä on eläimiä näytillä. Hamsuissahan ei niin nähtävää edes ole kun ne on bokseissa nukkumassa, vaikka siel olis sen sata boksia.  XD

Siks toiseks eiköhän toi hamsunäyttely veny taas ainakin sinne viiteen kun on niin paljon arvosteltavaa, että eiköhän siellä jonkin verran elukoita ole ihan loppuunkin asti.

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "Heli"Mutta kyllä he sais sitten yhdistyksille maksaa siitä, että siellä ollaan elukoita näytillä pitämässä eikä niin että yhdistykset maksaa siitä että saa sinne tulla "vangiksi".  :D

Just näin. Omaa eläinhotelli/lemmikkitarvikebisnestäänhän tämä kaveri on siellä mainostamassa. Mä olen niin kyyninen, etten hetkeäkään usko että tämä tapahtuisi hänen puoleltaan vain eläinrakkauden nimissä.

Marla

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Mä olen niin kyyninen, etten hetkeäkään usko että tämä tapahtuisi hänen puoleltaan vain eläinrakkauden nimissä.

^Hus, kaikki negatiiviset ajatukset! Karkoitan teidät iäksi! :D

Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ No ei se varmaan koskaan minkään firman taholta tapahdukaan, eri asia esim. yhdistykset, jotka eivät mitään bisnestä pyöritä.

Iksäktli :) Veit jalat suustani!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

nagger

Marla

Lainaus käyttäjältä: "nagger"Mites ku mun nimi oliki kirjotettu väärin näyttelyvahvistukseen sinne ilmoittautuneisiin  :D  että haittaakkohan se kuinka paljon..?  :roll:
Ei se haittane - omakin nimi on joskus ollut väärin kirjoitettu, samaten mun nimi on ollut aivan vieraiden hamsujen omistajan kohdalla, mutta eipä tuosta sinänsä haittaa ole.

Sohvi

Voi ei.. Oon ihan paniikissa.. En oo mitään valmistellut enkä boksejakaan laittanut. Onhan vielä yks päivä aikaa mut silti. Otetaanko lasten lemmikkiin jälki-ilmoja?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Saana

Nyt olis suunnilleen auto pakattuna ja boxit. Olen vähän kipeä niin pää tuntuu pehmeältä ja ajatus ei oikein kulje. Toivottavasti muistan ottaa kaiken oleellisen mukaan.