• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Minski

#300
32 e näyttelymaksua maksettu juuri :)

taikahamsulle paranemisia :)
Hamsteriton tätä nykyä

jennu

#301
Hei muuten, minä ja äiti voidaan tuurailla assareita, mikäli tulee tarvetta ym.  :) Paitsi kun ensikertalaisia oltaisiin molemmat, niin olisi kiva jos joku kokenut ensin vähän näyttäisi miten homma pitäisi hoitaa ;)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Anonymous

#302
^ Kaikkia kyllä neuvotaan jos haluaa auttaa ja apuja kyllä tarvitaan sekä otetaan mielellään vastaan  :)

Mustikkamaan

#303
Huh, kun jännittää et mitä kaikkia eksoottisuuksia tosta näyttelyluettelosta löytyy  :teipit Nyt on jo löytyny kaikenmoista :D Oli niiiiin hirveetä tehdä sitä, kun suurin osa ilmoista oli ihan päin honkia ja jouduin tehdä tosi paljon korjaustöitä, osan ilmoista jouduin ihan näpytellä kokonaan - siinä sit tuskaillessa niitä virheitä sattui mullekin. Osansa ongelmista aiheutti myös näyttelyilmoittautumisohjeet, joissa on virheitä/epäselvyyksiä - sekä tietysti se, että ilmoja tuli ihan poikkeuksellisen paljon.

Palautin niitä alkuun muutamat ihmisille takas ja pyysin korjauksia, mutta suurimmaksi osaksi se oli kuin seinille puhuisi, niin luovutin sit...

On ihan pakko ruveta tosissaan selvittämään sitä netissä täytettävää näyttelyilmokaavaketta, mä en suoraan sanottuna halua tehdä enää yhtäkään näyttelyluetteloa tässä tilanteessa, ellei mua ihan aseella uhaten pakoteta :D Pääsisin helpommalla, kun näpyttelisin kaikki ilmot suoraan niistä paperikaavakkeista - ne sais sentään lajiteltuakin valmiiks pinoihin eri luokkiin ja ikäjärjestyksiin, ni nopeuttais siitä päästä sit.

/Purkautuminen


P.S. Suuri kiitos silti teille, jotka olette oikeasti olleet todella huolellisia!  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jonna

#304
Minuu ainakin hirvittää onko omat ilmot olleet edes sinne päin...ohjeita on koitettu tankata ja tehdä ohjeiden mukaan mutta kun ne silmälasit on edelleen kaupassa.... :D
Aiemminkin oon lukenut näitä että ilmot on päin honkia joten itse en tahtoisi teettää ylimääräistä työtä yhtään enempää. Kait omat on olleet sinne päin kun kertaakaan ei ole vielä pistetty takaisin...tai sitten ne on olleet niin päin pöpelikköä että ilmojen vastaanottaja on todennut parhaaksi korjata ne itse  :D

Nettikaavake ois kyl kätsy.

jjenna

#305
Mä tuun sithei taikahamsu sillon sunnuntaiaamusta sinne, mut tarttisitko apua myös sillon lauantaina? Mä oon käytettävissä  8-)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Ässä

#306
^^Sellainen nettikaavake, johon täytettäisiin tiedot ja joka palauttaisi vastauksena oikeamuotoisen ilmoituksen sähköpostiin liitettäväksi (copy / paste), ei esim. php:llä toteutettuna olisi kovin vaikea toteuttaa.

Jos taas halutaan lomake, joka nappia painamalla on suoraan ilmoittautuminen, vaatii se jo aikalailla enemmän tuumailua ja ohjelmointitaitoa sekä jonkinlaisen tietokannan pohjaksi.

Hyvä idea joka tapauksessa, jos sillä saisi näyttelyluettelon kasaajan työtaakkaa helpotettua.

Mustikkamaan

#307
^Olishan seki jo jotain että olis semmoi kopipastemahdollisuus, mutta käyttääkö ihmiset sitä sitten, vai oppivatko ihmiset luottamaan omiin taitoihinsa niin kovin, että näpyttelevät suoraan ja sit kaikki on taas päin puuta...

Paras olisi sellainen kaavake, jota kautta saisi lähetettyä näyttelyilmot. Siinä ruksittaisiin luokat ja valittaisiin valikosta lajit ja turkit ja värit sun muut (millä saadaan vähennettyä kirjoitusvirheitä), kaavake laskisi myös iän valmiiksi kun syntymäaika näpytellään (se vois tulla siihen jo täyttövaiheessa niin, että kirjoittaja huomaa heti mahdolliset töppäyksensä jos ikä ei vaikuta täsmäävän). Sit tietty ruksitaan että tilataanko näyttelyluettelo ja onko jäsen, ja parasta olisi jos sinne vois syöttää näyttelyilmomaksut valmiiksi et se laskis senkin! Lopuksi kun kaikki tietyn omistajan ilmoittamat hamsterit olisi täytetty, hän painaisi "lähetä" ja saisi mahdollisesti kopion ilmoittautumisviestistä myös omaan sähköpostiinsa, missä näkyy kaikki tiedot sekä summa että merkintä luettelotilauksesta.

Jos jollain on osaamista tällaisen kaavakkeen tuottamiseen, niin keskusteluahan voisi jatkaa enempikin uuden otsikon alla! (Tai voisko tämmösen kaavakkeen tekijää peräti kuuluttaa Poskipussissa, joku koodaushimoinen voisi ollakin niin ystävällinen että voisi tehdä.)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#308
Jenna oishan se ihan hyvä jos olisi hiukka enemmän porukkaa jotta pääsee tauolle silloinkin.

GaneshaX

#309
Lemmikki tuomarikoulutusta ei nyt sitten pidetäkkään... höh  :kieli
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

#310
^Ei ehdi. :( Tärkeämpää kai kuitenkin on, että saadaan näyttelyyn ilmoitetut eläimet arvosteltua... Täytyy katsoa milloin saisi koulutuksen pidettyä, ens keväänä viimeistään.

Minski

#311
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Huh, kun jännittää et mitä kaikkia eksoottisuuksia tosta näyttelyluettelosta löytyy  :teipit Nyt on jo löytyny kaikenmoista :D
Ei paniikkia, varmaan aika harvoin ne luettelot on olleet täysin virheettömiä. Viime näyttelyssäkin jossa assaroin huomasin olevani viemässä kiinankääpiötuomarille jotain roboja, kun luettelossa ne oli merkattu kiinankääpiöiks :D Ja välillä löytyy uroksia naaraiden luokassa ja päinvastoin ja lyhytkarvasia pitkäkarvasissa ja päinvastoin, mutta ainahan niistä on selvitty, pitää assarin, tuomarin ja sihteerinkin vireessä eikä mene liukuhihnahommaksi, kun on pieniä jäyniä luettelossa :) Mutta siihen nähden miten jännittäviä ilmoja luettelontekijä varmasti saa on luettelot yllättävänkin virheettömiä ja selkeitä.

jonna: Muakin aina mietityttää, että onko mun ilmot kauheen väärin ja tuleeko niistä lisätyötä vastaanottajalle, mutta ei ne ainakaan ole tulleet vielä koskaan mulle takasin korjattaviks, joten ei kai ne ainakaan hirveen väärin ole olleet ja mä kyl yritän tehdä ne tosi tarkkaan noiden ohjeiden mukasesti kaikkine pilkkuineen ja välilyönteineenkin. Ja mä kyl toivonkin, että jos mun ilmot olis väärin niin ne lähetettäs mulle takas niin kauan, että ne on oikein; ei sitä ikinä opi, jos ei niitä ite joudu tekeen oikein.

Tähän näyttelyyn olis sit enää viikko aikaa :pileet:
Hamsteriton tätä nykyä

jjenna

#312
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Jenna oishan se ihan hyvä jos olisi hiukka enemmän porukkaa jotta pääsee tauolle silloinkin.

Joo, mä voin tulla :) Monenkos aikaan olis tarvis? Mä voin tulla sinne istuu tuolille työnjohtajaks määräilee  :lol: Eivaa, tuun tekee minkä pystyn  :)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

jensku

#313
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Tähän näyttelyyn olis sit enää viikko aikaa :pileet:

Sanos muuta, täällä alkaa jännitys tiivistymään päiväpäivältä. :D  

Lähtö hyvinkäälle päin näyttely aamuna tulee olemaan hyvin aikainen. Siinä klo. 5 maissa pitäisi olla liikenteessä. :D Huh mitenköhän saan itteni ylös siks. :c8  xD
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

sarilau

#314
Mie oon jo kahdesti ilmoittanut, että voin tuurata jotakuta jossain tehtävässä esim. 3-4 tuntia. En koko päivää kun pitää ohjata lapsia välillä. Esmi. niitä bokseja pystyn varmaan kantelemaan edestakas.

Voiko ulkomuoto ja/tai lemmikkiluokkaan ilmottautua paikanpäällä. Ois tulossa yksi "yllätysosallistuja" mulla.
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]