• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikkiluokat hamstereille, Humppila 3.5.2014, ESKJY ry

Aloittaja Vevve, 09.03.14 - klo:03:53

« edellinen - seuraava »

Vevve

Olisikohan joku tulossa?  :peukku:

Samassa myös kanien pet-luokat ja hiirten ulkkikset.

Toimihenkilöt:

Saija Kukkohovi (lemmikkikääpiöt)
Sihteeri: Viivi Peltola
Assistentti: Henni Haatainen

Veera Kujansuu (lemmikkisyyrialaiset)
Sihteeri:
Assistentti:

Crodino

Minä olen tulossa! :yes: Hampstereiden ja kanin kera.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

sarsu

Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Anchali

Minä olen tulossa, jos vaan saan järjestettyä kuljetuksen/kyydin paikalle.  :icon_e_biggrin: Mulla ei ole hajuakaan kuinka lyhyeksi näytteltalvikon kynnet tulee leikata, kun tää on ensimmäinen näyttely koko mun 21 elinvuoteni aikana: olisko siis mahdollista, että joku asiantunteva henkilö voisi katsastaa ne ennen arvostelua? Tai antaako tuomari vinkkejä kynsien pituudesta jos näyttelyn jälkeen menee kysymään? Ehkä vähän offtopic (kuuluis varmaan enemmän tonne kysymyksiä puolelle)
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

Vevve

^Kynsien sisällä on verisuoni, johon asti ei saa leikata. Koeta tiirata kynsiä valon kanssa, jos erotat sen. Leikkaa hieman pitemmäksi kuin mihin suoni yltää  :icon_smile:
Mutta näyttelypaikalta löytyy kyllä myös ihmisiä jotka voivat neuvoa ja leikata.

Anchali

Selvä juttu! Olen siis tähän asti leikannut ihan oikein  :icon_cheesygrin: Kiitos vastauksesta.
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

Vevve

Hakusessa toimihenkilöitä! Lisäsin listan aloitusviestiin, toimihenkilöksi voi ilmoittautua tässä tai veera(a)hamsterit.net

Vevve


Crodino

Ilmottauduttu on (muttei maksettu, hehhe). Mukaan tulee kani ja kolme hamsteria.  :yea: Harkistsen sihteröintiä Veeralle, jos ei oo mitenkään kamalasti ilmottautuneita. (?)
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Vevve

^ Eipä ole, vain 7 syrkkiä!

Syyrialaisia 7 kpl
Kääpiöhamsuja 11 kpl

Jälki-ilmoja siis otetaan mielellään vastaan!  :icon_smile:

Henni

Innostuin sitten kuitenkin lähtemään tänne. Mihinkähän aikaan aamulla oisi hyvä olla paikalla, jos tuon muutaman hamsterin jälki-ilmona? :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Vevve


Henni

Mut voisi laittaa kääpiöiden assariksi, jos paikka on vielä vapaa. Eli siis Henni Haatainen :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Vevve

Kiitos kaikille osallistujille onnistuneesta näyttelystä!

Tulokset julkaistu ESKJYn sivuilla ja täällä SHYn foorumin tulospalstalla.