• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Ennätysmäärä vierailijoita SHY:n sivuilla

Aloittaja mirilii, 03.01.08 - klo:12:52

« edellinen - seuraava »

AnsaLucia

#30
Tää forumi koetaan tärkeäksi ja sitähän tämä on. Joka päivä tää on pakko vilkaista pikaisesti vaikka tosi harvoin ehdin kommentoimaan. Jatketaan samaan hyvään malliin!  :p
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

roosap

#31
onnea foorumille  :pileet:

GaneshaX

#32
Joka päivä jumitetaan ja paljon XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#33
Miltähän nää luvut näyttää tänä päivänä?

lentsu

#34
Lainaus käyttäjältä: "Juha"27.06.2007 20:16 on siis aika jolloin foorumi käynnistyi.

En tiedä luvuista, mutta muistelen aina iloisesti foorumin käynnistymistä! Mikä helpotus, kun yhdistys sai oikeasti oman foorumin yhden ihmisen omistaman hamsteri.infon sijasta. Onnea melkein-4-vuotiaalle foorumille!  :)  :)

Mun nimimerkki on vieläkin niin outo kuin "lentsu" siksi, että olin infon jälkeen äärimmäisen varovainen kirjoittamaan mitään millään nimellä, josta mut vois henkilöidä. Oikea Lentsu oli pk soopeli roan Colbronde's Cessna, eka oma kasvattini, joka sai sertin. Sen nimellä uskalsin kirotella tänne jo foorumin alkuvaiheessa.  xD

Sintturainen

#35
^Hauska tuo sun nimimerkki, sehän tarkoittaa Oulun murteella flunssaa. Vai tarkoittaako muuallakin?

Mulla oli just se hamsteriton aika 2004-2008, jolloin hamsteri.info oli ja tämä foorumi on saanut alkunsa... Tälle rekkaroiduin eri nimimerkillä jo heti alussa mutta oon iloisesti ihan unohtanut sen salasanan.

lentsu

#36
Tarkoittaa se lentsu flunssakin.  :D Mutta ennen kaikkea Cessna on pieni lentokone
-> toisin sanoen "lentsi" -> mun omana väännöksenä "lentsu"  ;) joka siis oli tän mun hamsunaaraani lempinimi eläessään.

Nyt ei enää viitti nimmaria vaihtaa, kun kaikki tuntee mut sen nimisenä täällä.  :)

sori vähän OT. mutta kun tuli nyt Sintturaisen kanssa juttua asiasta.  :oops:

kiivi112112

#37
Hienoa!!! :aplodit:  :peukku:  :pilvi: