• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Ninde

#900
^Joo siellähän meitä muutama vakinaama pyörii.  :P

Anonymous

#901
^^Missäs sellanen on?

Marla

#902
^ http://chat.talvikot.net/
Tuolta 'Linkit' -kohdan 'Kysy tai keskustele' -namiskan takaa löytyy tuo linkki. :)

Vilma

#903
Itse en oo aikoihin jaksanut käydä chatissa. Pari vuotta sitten siellä tuli vietettyä varmaan joka ilta useampi tunti, mut nyt ei oikein jaksa enää. :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Sintturainen

#904
^Juu, mullaki on vuorotyö verottanut ilta-aktiviteetteja kuten chatissa roikkumista. Mutta nyt kun jään äippälomalle kotiin voi olla että repsahdan taas (sillon 2004 olin myös äippälomalla, vaarallista aikaa  :D )

Mä bongasin eilen kirpparilta hamsudunan tarvikkeilla 30€, ei ois ees hirveen kallis mutta palkka päivää ootellessa... Mietin että pitäskö käydä vingauttaan visaa  xD

X-File's/JonnaMilaya

#905
Olin kai liian kauan ilman syyrialaista kun näin kauan kestää tuollaiseen taas tottua.
~Solnechnyi Trusha~

NipsuMakkara

#906
Nyt rakastuin  :lov  Myynnissä ois ihana pk kyyhkynharmaa vn uros  :sydan  Nyt pitäis viel saada suostuteltuu et sais, mut onneks tulee täytettyy vuosii ens viikol :)
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

Nilla

#907
Mikä noita hamstereita vaivaa, kun ei tykkää mun sisustamista asumuksista!  xD   Edina ja Berry heittää kaikki kamat ihan sikinsokin ja raahaa kaikki purut mökkiensä eteen niin, että toisella puolella ei oo yhtään purua ja nyt Eeliskin on alkanut ottaa noista neideistä mallia  :kieli
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

X-File's/JonnaMilaya

#908
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Mikä noita hamstereita vaivaa, kun ei tykkää mun sisustamista asumuksista!  xD   Edina ja Berry heittää kaikki kamat ihan sikinsokin ja raahaa kaikki purut mökkiensä eteen niin, että toisella puolella ei oo yhtään purua ja nyt Eeliskin on alkanut ottaa noista neideistä mallia  :kieli
En mäkään tykkäis jos joku muu sisuistais mun kämppää.Kyllä hamstereillakin saa olla omia ajatuksia sisustamisesta.Itse tykkään just näistä oman tien kulkijoista,ikinä ei tiedä minne eväänsä jemmaa.Ja mä kyl tykkään paljon ennemmin siivota sekaisin olevaa häkkiä.
~Solnechnyi Trusha~

Sintturainen

#909
Mä sain just kasvattajanimianomuksen valmiiksi. Pitää kattoa saisinko jo ens viikoksi postiin. Sit vaan ootellaan ja jännäillään  :D  Omaa, "vanhaa" kasvattajanimeä siis haen takaisin. Jotkut ehkä muistaakin sen.

Saana

#910
Kannattaa muuten pitää aina ylimääräisiä karkkilaatikoita kotona! Marlan äiti kävi tänään hakemassa robopojat ja samalla mukaan lähti sijoitukseen se "oudon" värinen syrkkipoika. :D Mä oon kyl vähän kade, ku Marlalla on tuommonen eläinrakas äiti. Missäs se topic olikaan, miten saa äidin mielen muuttumaan hamstereiden suhteen!? Onneks en asu enää kotona, ettei omiin sentäs lupaa tarvi kysyä, mutta mieli tekis viedä äitille oma paijattava! :P

Sintturainen

#911
^Oliko se se mandariini joka lähti? Kiva jos meni tutulle, nähdään mitä siitä tulee kun vähän kasvaa. Mua vähän harmittaa kun ne mun mysteerit ruskeasilmäiset cremet meni kaikki lemmikeiksi, ois kiva nähä mitä niistä on tullut  ;)

Saana

#912
^Ei vaan tää oli tää, josta viime yönä laitoin kyselyä tuonne värinmääritystopicciin. Toivottavasti siitä "mandariinista" saa vielä kuvia joskus. Andrew ja Paul miettivät, että se olisi voinut ollut soopeli kk. Tosi erikoisen värinen tapaus. :D Noi 12 pk minkkiä samaan poikueeseen olivat loppupeleissä siis oikeastaan tosi helppoja, kun ei tarvinnu miettiä mitään niistä väreistä. :D

ammie

#913
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mä oon kyl vähän kade, ku Marlalla on tuommonen eläinrakas äiti.
Mä oon paljonkin kade!  :jeps: Meidän hamsterikiintiö on nyt täynnä ja se sisältää viisi hamsteria. Usun vielä sain kinuttua (ah, olen niin aikuinen), mutta kovan hinnan sain maksaa ja maksan hintaa edelleen - menin lupaamaan jokaviikkoisen imuroinnin koko asuntoon.  XD  Siihen mun perjantaistani aina menee 15.00-16.00 välinen aika, mutta en kadu. On toi Usse sen verran ihana.  :sydan

Vautsi, meillä on helpottanut hamsujen kanssa elo huomattavasti, kun siirsin Beean terraarioon! Ennen se natusteli kattokaltereitaan niin kovaa, että siskoni, joka meillä käy usein yökylässä, ei enää saanut nukuttua huoneessani. Nykyisin ei ole Beeasta enää metelöijäksi, paitsi silloin kun juoksupyörä liikkuu kolisemaan terran seinään. Bravokin on hieman rauhoittunut nyt, kun on häkkiin tottunut, niin senkään kaltereita ei enää hirvittävästi syödä.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Tuoho

#914
Meidän lauma kasvaa toisella hamsupojalla ensiviikolla. <3