• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

petosiru

#390
^Kiitos vastauksesta Minski! Eli olisko noista sun poikasista ainakin ps. creme ja 2. cinnamon pk?
Koitan vähän treenata "silmääni"..  ;)
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Minski

#391
^ Joo aika hyvin treenattu :)
Pk-turkkisia on ps creme-uros, cinnamon-naaras ja sitten toinen cinnamon umb vn-uroksista. Laitoin sulle muuten hetki sitten sp:tä, ihan väliaikatietoja vaan :)
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

#392
Lainaus käyttäjältä: "Minski"//http://i28.photobucket.com/albums/c247/geminna/hamsut2/jumbanpoikaset_22pv2.jpg
Punasilmäinen creme ja cinnamon
Ps creme on kyllä jotenkin hirmu paljon nätimpi kuin mustasilmäinen versio.  :sydan

Sintturainen

#393
Onko Minskin kaikki p.s creme vaavit jo varattu  :lov  :sydan  :lov  :sydan ?

Olive

#394


Creme-lapsi on edelleen rimpula, mutta ehdottomasti seurallisin ja aktiivisin pentu :)

(ainiin...ja toi kaameennäkönen siemenseos on vaan tän päivän hätävarat, koska sain Rapunzelini vasta tänään :) )
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

petosiru

#395
^Suloinen toi sun rimpula! :sydan
Harmi että kävi niin kova kato poikueessa!  :(
Otan osaa.
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

HamsterSailor

#396
Minskin cinnamon-vauvelit on ihania :sydan Tollasen haluan joskus... :)

Olive

#397
^^Mä olen ihan tyytyväinen, koska mun mielestä ideaalipoikue on 4-5 poikasta. Niille on vielä helppo löytää hyvät kodit. Kun tarkotus ei oo kuitenkaan lisäännyttää hamstereiden määrää, vaan jokainen poikue on tehty ensisijaisesti omaa kasvatusta ajatellen :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

tintsku

#398
Miksei mulla näy mikään Oliven laittama kuva? :huh

petosiru

#399
^^Niin, tärkeintä tietyti että saat poikasista itsellesi sopivan
kasvatusta ajatellen.  :)
Mutta luulen kyllä että hyviä koteja olisi enemmänkin löytynyt.
Ei ole mtn ylitarjontaa tuntunut täällä päin olevan.
Ja itse ainakin PALJON mieluummin kasvattajalta hankin eläimet,
kuin eläinkaupasta.. Tietää paremmin mitä saa..

edit: Mulla onnex näkyy Oliven kuvat!  :sydan
Vaikka kaikki foorumilaisten kuvat ei näykään.
edit 2:typo
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Olive

#400
^^En kyllä osaa sanoa. Oon vuodatus.netin blogista ne linkittänyt,
http://pandajabreetta.vuodatus.net

^Ois varmaan löytynytkin kodit, mutta meillä syntyy seuraava poikue taas 5. päivä, joten jäi sitten koteja niillekin  :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Minski

#401
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"//http://i28.photobucket.com/albums/c247/geminna/hamsut2/jumbanpoikaset_22pv2.jpg
Punasilmäinen creme ja cinnamon
Ps creme on kyllä jotenkin hirmu paljon nätimpi kuin mustasilmäinen versio.  :sydan
Itelle ne ei oo kumpikaan mitään lemppareita ja olisin pystynyt elämään ilman noita ps cremejäkin tässä poikueessa :P Mutta kieltämättä tuo poika tuossa linkissä on aika sievä ja uskon, että siitä kasvaa suht hyvä hamsu, mutta huomioida kannattaa, etten tiedä cremeistä mitään :D

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Onko Minskin kaikki p.s creme vaavit jo varattu  :lov  :sydan  :lov  :sydan ?
On keretty jo varaamaan.
Hamsteriton tätä nykyä

Minski

#402
Meillä on viimeisinkin poikue jo 4 viikkoisia. Miten se aika niin nopeasti taas meni :nops: Minusta tuntuu, että nyt nämä poikaset ovat juuri hurmaavimmillaan ja pakkohan sitä oli 4-viikkoiskuvia sitten räpsiä:

Pk cinnamon umborous valkonauhainen uros:



Sama poika uudestaan

Pk ps creme uros:





Pk cinnamon naaras:



LK cinnamon uros: (tämän jätän kotiin, vaikken tiedä käytänkö sitä koskaan, mutta kun hän on niiiiin nalle :sydan )



Sama poika uudestaan

Lk cinnamon umborous valkonauhainen naaras:



Lk ps creme valkonauhainen uros:



Yhteiskuvia pojista:







Yhteiskuva vielä

Semmosia tiiperoita :)

Edit. Photobucket taitaa temppuilla nyt, mutta toivottavasti kaikki kuvat näkyy hetken päästä taas.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#403
Oiiihh<3 toi Pk ps creme uros on niin mun mieleen<3 tosi söötti! <3 Ja ihana väri!!  :sydan

ammie

#404
^^  :taju: Hellurei ja hellät tunteet! Hyvä etten tätä näyttöö silitä, kun toiset on niin söpiksiä.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.