6.11.2010 Oulu (UML SYYRIALAISILLE, KÄÄPIÖIDEN UML PERUTTU!)

Aloittaja Aya, 15.09.10 - klo:16:21

Nape

Piialla on ollut menestyksekäs päivä eilen, hienoa ja onnea :)  :aplodit:

Pähkinä

Meillä meni myös mukavasti näyttely.  :)
Chocolate Mission sai EH:n sekä kuman Nauhasta ja sertin. Pikkumökin usva sai ERI:n oli paras nuori, pitkisten S3 ja sai sertin. Exentrion's Cherry-Lee Last Forever sai EH:n ja sertin. Exentrion's Breeze of Novakai sai ERI:n ja jonkun ruusukkeen, mutta en muista mistä.  Luciano Lumiviitta sai Hyvän. Kaikki sai L1:kköset ja hyvät arvostelut.

Lemmikkiluokassa pärjäsivät myös kasvattini Season Of Love ja Triple Chocolate.

Nape

Pähkinällä ollut myös menestyksekäs päivä! Tosi hienoa! Ja onnea :)  :peukku:

Aya

Kiitos kaikille mukavasta näyttelypäivästä ja onnea menestyneille ja tuloksiinsa tyytyväisille!

Erityisesti kiitos Saanalle joka jaksoi arvostella n.50 lemmikkisyyrialaista vaikka yöunet varmasti olivat jääneet hiukan vähälle. Arvostelutkin näyttivät oikein kattavilta vaikka eläimäärä oli suuri! Kiitos myös Marjutille tuomaroinnista sekä kaikille muille toimihenkilöille! Loppusiivouskin sujui oikein vauhdikkaasti, kiitos useille apukäsille.

Itselläni ei ollut lainkaan eläimiä mukana, mutta olinkin sitten sihteeröimässä Satua ulkomuotoluokan arvosteluissa. Hienosti sujui Satulla arvostelut, omasta mielestäni sijoitukset ja sertit meni juuri oikeille eläimillä, linjakin piti koko arvostelujen ajan ;) Tästä on hyvä jatkaa!

Sintturainen

No hyvä että kukaan ei mitään suurempia mokia huomannut mun arvosteluissa kun eka kertaa ihan virallisesti ulkkiksia arvostelin  :)
Juu, niin kuin Piia sanoi, pitkiksillä oli kaikenkaikkiaan tosi hienoja turkkeja. Ja ihmeen paljon oli suklaita ja minkkejä, enemmän kuin cremejä, vaikka yleensä creme on ollut suosituin väri täällä meillä päin...

Saana