Joku on jo Ikeassa ajatellut hamsterinomistajia :D
http://www.ikea.com/fi/fi/images/produc ... 941_S4.JPGNoita voi pinota päällekkäin ja ruokinta käy näppärästi tuosta kallistetusta kannesta.
Tarkoitus mennä kurkkimaan Ikeaan tarkemmin lähiaikoina miltä tuo "livenä" näyttää.
Mulla on ollut aika pitkään syrkkejä noissa Samloissa, jotkut on koittaneet kulmia järsiä mutta muovi on niin kovaa ettei kukaan ole saanut pintaa enempää raavittua.
Muutaman muovilaatikon olen verkottanut ja se on suoraan sieltä jostain se touhu :D Noissa Samloissa mulla on syrkit ihan ilman kantta ja lodjat vaan pinottu päällekkäin poikittain. Katsoo vaan ettei laita mitään korkeita rakennelmia, ja juoksupyörä ja pullo siihen kohtaan jossa ylempi loota peittää pakotien. Pari on onnistunut lähtemään karkuun, mutta enempi mulla on syrkit karkailleet dunista ja kerroshäkistä kun avonaisista samloista xD
Tämä järjestely täällä ihan siksi että kun on paljon eläimiä, kymmenien luukkujen aukaisu ruokinta-aikaan on aika tuskastuttavaa :roll:
Muutenkin inhoan näpertää mitään luukkuja ja kansia auki (laiska :P ), avomalli helpottaa ruokkimista ja perushuoltoa ihan huomattavasti.