Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Monsterhamster

Jep, ei varmasti mukavia ylläreitä sitten kuitenkaan vaikkakin harmittomia terveyden kannalta. Tätä omaani ei ole hankittu jalostusmielessä, muutenvaan mielenkiinnosta tuli väriasioita pyöriteltyä mielessä :)
Kiitokset EmmaTi ja Hajime! :) Tuo piilokilppari kävi myös itselläni mielessä.
Hmmh aikani itse mietittyäni totesin että apu voisi olla paikallaan :) Minulle eilen kotiutuneen syrkkitytön (musta vn laikukas) vanhemmiksi sanottiin e. creme ja i. musta vn laikukas. Tämän sisaruksissa oli kuitenkin ainakin yksi kilpikonna naaras, joten tuon emän on oltava silloin jonkinlainen cremekeltainen sotkotus? Yksi veljistä taas oli "creme" vn.

Entä jos tästä omastani haluaisin ulos mustaa, saattaisi tuloksena mustaan/cremeen yhdistettynä olla mustia cremejä? Entä yhdistettynä suklaaseen, tuloksena mustaa?
Hamsteriton elämä päättyi tänään kun taloon asteli pitkästä aikaa pikkuinen syrkkityttö  :sydan:
Jes jes! Nyt on valmiina tulevalle asukille gabber-terraario-yhdistelmä. Koko komeudella pituutta n. 135cm ja leveyttä n. 40cm. Vielä muutamat virikkeet sisään ja siinä se on valmiina uutta asukkia varten <3
Itse kiinnittäisin sisäpuolelle. Muistaa vain taittaa terävät reunat niin ettei hamsteri voi itseään niihin loukata.
Ihan mahtava tuo "Sori oon sotanorsu"! :D
Edelleen kiinnostaisi huppari, mutta logolla varustetut collegehousut olisi aikas kivat! Sellaisiin mahdollisuutta?  :icon_e_biggrin:
Lainaus käyttäjältä: Ninde - 03.01.11 - klo:15:57
Löysinpäs tämän mitä etsin...
Lainaus käyttäjältä: Minnawnormaali + normaali = normaaleja poikasia (voi myös tulla safiiria jos molemmat vanhemmat kantavat sitä)
helmiäisnormaali + helmiäisnormaali = helmiäisnormaaleja + normaaleja (voi tulla helmiäissafiireja ja safiireja jos molemmat vanhemmat kantavat sitä)

safiiri + safiiri = aina pelkkiä safiireja
helmiäissafiiri + helmiäissafiiri = aina pelkkiä helmiäissafiireja ja safiireja

normaali + safiiri = pääasiassa normaalia, jos normaali kantaa safiiria voi syntyä myös safiireja poikasia
helmäisnormaali + safiiri = pääasiassa normaaleja ja helmiäisnormaaleja mutta myös safiiria ja helmiäissafiiria jos helmäisnormaali sitä kantaa
normaali + helmiäissafiiri = pääasiassa normaalia ja helmiäisnormaalia, mutta myös safiiria ja helmiäissafiiria jos normaali sitä kantaa
safiiri + helmiäissafiiri = poikaset safiiria ja helmiäissafiiria

Tällainen löytyi toisesta keskustelusta :)
Oi miten hieno! Saako udella mitä tuli maksamaan?
Huhhuh, mistä tämä hamsterikuume taas tulikin? Vaikka toisaalta olihan se arvattavissakin... Syyrialaisia on tullut ihailtua, varsinkin musta, musta laikukas tai kilppari lyhytkarvaisena satiinilla tai ilman olisi aika jees! Ja sitten ne roborovskit... Huoh!
Täällä ainakin kiinnostusta riittäisi! Helpompihan se olisi tulla jos lähellä järjestettäisiin (Turku), mutta mahdollisesti voisi hieman kauemmaskin lähteä.
Huoh, arvatkaa vain onko vaikeaa elää hamsteritonta elämää kun nurkissa pyörii kolme tyhjää asumusta...
Keksimpä itselleni kesäpuuhaa; muutan tuon lipastoni syrkkikämpäksi! Alimman laatikon jätän pohjalaatikoksi, keskimmäinen pois ja ylimmästä saa pienellä modaamisella hyvän tason. Oveksi puukehikko johon verkko, kiinnitys saranoilla ja "hakasilla"(?). Lopputuloksen pitäisi olla ok kokoinen ja helposti puhdistettavissa oleva uniikki asumus  :icon_cool: