• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

9.2.08 la PiNa Ystävänpäivänäyttely, Lempäälä

Aloittaja Saga, 05.02.08 - klo:12:44

« edellinen - seuraava »

Saga

Onko kukaan lähdössä hamsujen kanssa PiNan  :sydan päivänäyttelyyn http://www.pirkanmaannakertajat.net/tap ... n%E4yttely  Tuomarina on Heli Ojala  :) Hamsuja on ilmoitettu etukäteen 31 kpl.

Minä olin ensin menossa vain gerbiileiden kanssa, mutta taidanpa ottaa talvikotkin matkaan  ;)
SHY VL Siiri

marlena

#1
Hienoa että ne vaihtoivat  tuomarin. Paasasin siitä Ahosen Tiinalle. Piti ensin olla toinen tuomari.
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Marla

#2
Näillä näkymin olen tulossa syrkkini kanssa tuonne.
Unohdin nuo aivan autuaasti, mutta jälki-ilmottautumisella mennään :D .

Minski

#3
Otin mukaan 3 hamsua ja kaikilla meni kivasti:

PLH 1: SHY VL LJV07 Symphatil Qasper
PLH 2: Nathaniel Nallekarhu (valmistui myös tästä näyttelystä SHY VL-hamsuksi <3)
PLH 4 + Paras Nuori: Esmiina Erittäin-Söpö

Ihan kiva päivä muutenkin :) Sihteeröin Saanan koearvostelun, joten aika meni nopeasti jotain tehdessä.
Hamsteriton tätä nykyä

Saga

#4
Meillä oli talvikoilla menestystä yli odotusten :aplodit:

Vaappu-neiti sai erikoispalkinnon, jossa oli muovinen mökki, herkkusiementanko ja pähkinäpussi. Se sai myös Kuman ja kivat arvostelut :lov

Pieni vaavimme Lucas sai erikoispalkinnoksi muovisen mökin, paras nuori -ruusukkeen ja Kuman. Se oli PLH4. Lucaksellakin oli tosi kivat arvostelut  :) Kiitokset Martinalle upeasta lemmikistä
SHY VL Siiri

Goue

#5
Onnea Minski ja Saga!  :)

Anonymous

#6
Onnea kaikille menestyneille!
Munkin piti tulla, mutta mulla oli 2 näyttökoetta samana päivänä ja olen edelleen viruksen kourissa.(Oli kauheeta suorittaa näyttöjä kipeänä, kun ei oikein ollut aivot mukana menossa :D )
Olin jo ilmoittanutkin hamstereita, mutta sitten hamsu kyyditsijäkin sairastui,  enkä saanut enää uutta kyytiä lyhyellä varoitusajalla hommattua  :<
Mutta jospa sitten 9.3. olisi parempi onni, arvaan kyllä, että joudun "hyvällä" tuurillani olemaan töissä silloin.

Niina-03

#7
Onnea kaikille menestyneille  :)
Mun piti tulla tekemään täydennyskoulutus arvostelu hamsuille, mutta olen ollut rajussa influenssassa eikä loppua näy... pahoittelen etten voinut viedä PHn hamsuja vaikka olin luvannut. Eikä ole välttämättä järkevää arvostella hamsuja jos on kovassa räkätaudissa, kun ihmisten flunssan tarttuvuudesta hamsuihin vähän kiistellään.
Mahtoiko Saana tai Salla valmistua jo tuomariksi? Kärkyn sitten PINAn näyttelyn seuraavalle viralliselle lemmikkituomarille tekemään täykkäriä... varoitus  :D
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

soundlovers

#8
Oli mukava, vaikkakin raskas näyttelypäivä. Suurkiitokset sihteerilleni Jane_O:lle ja Tanskulle joka kyyditsi minut Tikkurilan asemalta kotiin illalla. Kiitokset myös assistentille ja Pinalle kutsusta tuomaroimaan lemmikkihamsut.
Omaan tuomarointiini olin tyytyväinen (toivottavasti myös näytteilleasettajat olivat). Onnittelut vielä kaikille palkituille!

Jane_O

#9
^Ja kiitos myös itse tuomarille :). Sinua on aina kiva sihteeriköidä, kun sulta voi kysyä aina kaikenlaista siinä arvostelun lomassa, eli minulle loistava oppimistilaisuus :). Eli toivottavasti ei mennyt hermo mun utelujen kanssa ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Mustikkamaan

#10
Harmi, ettei tuolla ollut lasten lemmikkiluokkaa. Se olis must aika jees ollu olla. Niinq just tuloksista näkee et aikuiset on taas korjannu puol pottia. Ni sitä ajatellen.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Blizzard

#11
Hälsingeskogens Maximilian sai kolmannen PLH-sijoituksensa :lov  Täytyy vielä anoa SHY VL-titteli :)

Onnea voittajille! Meidän poijjaat sai roppakaupalla herkkuja xD
Hamsulauma ja koiruus

Niina-03

#12
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Harmi, ettei tuolla ollut lasten lemmikkiluokkaa. Se olis must aika jees ollu olla. Niinq just tuloksista näkee et aikuiset on taas korjannu puol pottia. Ni sitä ajatellen.
Niin. Pitäiskö se lemmikkiluokka velvottaa/tiedottaa/ehdottaa kaikille yhdistyksille? Kyllä sinne varmaan ilmoja tulisi kun näyttelykutsussa lukisi tämä mahdollisuus. Noita karkki-herkku-naksu-raksu palkintoja riittäisi varmaan sinnekin.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Mustikkamaan

#13
^No tieto siellä on varmasti ollut ainakin osalla aktiiveista. Mutta SHY ei viitsinyt vielä velvoittaa muita yhdistyksiä siihen. Mut nyt kun ajattelee, niin vois kyllä velvottaakin...
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]