Jyväskylä 6.12 (JKJY)

Aloittaja Annemari, 23.09.08 - klo:17:32

Annemari

Muistakaahan ilmoittautua, maanantaina on viimeinen ilmopäivä ennakkoon!

Junalta lähtevään kyytiinkin mahtuu vielä pari ihmistä.

Annemari

Jos jollakulla on halukkuutta toimia sihteerinä hamstereille, niin voipi ilmoittautua minulle (mailto:annauvi@jyu.fi">annauvi@jyu.fi). Palkkiona tarjotaan ruoka (pizza). Jos ei ruokaa halua, niin vaihtoehtoisesti voi saada ilmaisen ilmon käytettäväksi jossakin JKJY:n seuraavassa näyttelyssä.

Ennakkoon hamsuja on ilmoitettu 22kpl, joten ei ole kamalaa urakkaa tiedossa sihteerillekään.  :) Meitä järjestäjiä JKJY:n puolelta on vaan niin vähän, että olisi hyvä, jos hommaan löytyisi joku ulkopuolinen.

Niina-03

Hamsutuomari on ihan kiltti ja huumorintajuinen, sekä ymmärtäväinen... eli ei haittaa, vaikka sihteerin töistä ei olisi kokemusta. Ilman sihteeriä arvostelu ei suju, joten ilmoittautukaa ihmeessä. Myös ainakin yksi assari on tarpeen, että homma sujuu jouheasti ja päästään koko porukka ajoissa kotiin :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Ritu

Jos kukaan ei ole vielä sihteeriksi ilmoittautunut, niin voin ruveta siihen hommaan. Ainakin jos Niina lupaa olla syömättä mua  :D . Ei oo omia elukoitakaan muka nyt, kun ei ole oikeen ketään tuotavana tällä hetkellä. (Lähetin s-postia Annemarille.)
- Riikka

Annemari

Hyvä, että sihteeri löytyi. :-) Tällä hetkellä näyttää siltä, että assari löytyy omasta takaa, mutta tietysti voi varalta ilmoittautua.

TiBe

Saako tuonne pet näyttelyyn tuoda poikasia myyntiin? tosiaan kun kaksi talvikko naperoa on vielä vapaina,löytyvät tuolta myydään osiosta :)
Crystal\'s talvikot

Lilli

Jos on jo ilmoittautunut netissä, tarvitseeko tulostaa tuota ilmottautumiskaavaketta täältä hamsteriyhdistyksen sivuilta?
[size=85]Romeo[/size] ?
[size=85]Syyrialainen[/size]
[size=85]Hopeanharmaa vn[/size]
[size=85]23.5.2010[/size]
[size=85]Tico[/size] ?
[size=85]Venäjänkääpiöhamsteri talvikko[/size]
[size=85]Helmiäisnormaali[/size]
[size=85]6.11.2008[/size]

Annemari

JKJY:n näyttelyssä on pöytä, mihin voi laittaa myytäviä eläimiä.

Ei tarvitse mitään lomakkeita, jos on jo ilmoittautunut. :-)

Lilli

Lainaus käyttäjältä: "Annemari"Hamstereiden suhteen joudutaan aloitus tekemään vähän myöhemmin (Huom: muut lajit alkaa ilmoitettuun aikaan), koska tuomari tulee myös junalla. Jos siis joku hamsterin omistaja olisi myös tulossa näyttelyyn tuolla 10:40 saapuvalla junalla, niin voisi ilmoitella halustaan minulle (mailto:annauvi@jyu.fi">annauvi@jyu.fi). Haen tuomarin junalta näyttelypaikalle ja samassa kyydissä on muutamalle tilaa. Tässä tapauksessa hamsut pitäisi ilmoittaa ennakkoon, jotta näyttelypaikalla ei enää tarvitse säädellä listojen kanssa, vaan päästään oikeasti aloittamaan heti, kun mahdollista.

Koskeeko tuo kaikkia hamsterilajeja?
Monelta sitten paikanpäällä pitäisi olla?
[size=85]Romeo[/size] ?
[size=85]Syyrialainen[/size]