Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

Sintturainen

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"wiidii: Nyt oli uusimmassa Musti&Mirri tarjouslehdessä tarjouksessa toalät 9,90€, en kyllä muista minkä kokoinen säkki. Että ainakin noissa M&M:stä pitäs saada. Ite aattelin vessalaatikoihin/nurkkiin hakea kun kerta noin halvalla voi kokeilla..

Korjaan itseäni, se olikin puupohjaista Ököplussaa, ei Toalättiä. Jos joku tietää mistä Oulun suunnalta saa tuota Toalättiä niin saa vinkata  ;)

Olive

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."^Minkälaisia yhdistelmiä?  :lov

Joulukuussa:
lk kyyhkynharmaa vkkk & pks musta vn

Tammikuussa:
pk musta vn & pks musta vn

Mut mut...toivottavasti vaan onnistuu :)
En voi kun kummastella tota meidän Kaikupappaa, nyt se on taas ihan elämänsä kunnossa. Se tosiaan jo nukahteli pesän ulkopuolelle ja oli just sen näkönen, kun vanhat hamsterit on hetkee ennen poismenoaan. Toosi kummallista, mutta ei valittamista!! :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Yökyöpeli

Meillä on syrkkivaavoja  :lov
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Sintturainen

^Minkälaisia?  :)

Kerkkuli

Itse olen etsiskellyt talvikkoa, helmiäisnormaali tai helmiäissafiiri. Ei löydy tai sitten en osaa etsiä  :c8  Yhden löysin mutta kun en suostunut varaamaan sitä heti, mulle vedettiin herneet nenään. Olisin ennen varausta halunnut tietää hamsterin hinnan, löytyykö papereita, kasvattaako enemmänkin vai onko kyseessä joku epämääräinen vahinko poikue ja käsitelläänkö poikasia kuinka paljon. Ehkä parempi ettei vastannutkaan yhteydenottoihini. Hämmästyttävää toimintaa  :huh

Anonymous

EK05

Hihii, mulle on tulossa Yökyöpeliltä vauva jos hyvin menee :)

Yökyöpeli

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Yökyöpeli: Taitaa olla meidän Dominon siskolla vaaveja? Onkos montakin? Onnittelut poikasista. :sydan

Juu, Dominon sisko on emä  :)   Kymmenkunta nakeroa siellä arviolta pötköttää. Isä on lk norre valkonauhainen.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Lisette

Lainaus käyttäjältä: "EK05"Elvenillä oli Seinäjoella hopeanharmaita ja mustia valkonauhaisia lk:nä, ainahan kannattaa ottaa yhteyttä ja etsiä vaikka kyytipalstalta kyytiä?

//http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=23&t=5842

Yääh olin myöhässä :----( Hopeanharmaat oli mennyt jo 8( Noo, oottelen kunnes jollekkin tulee hopeanharmaita poikasia. Tai jtn muita söpiksiä. Ei sillä värillä ole niiiiin kauheesti merkitystä, kunhan on kiltti ja käsitelty pallero.
[size=85]ex-feliX.[/size]

Lainaus käyttäjältä: "Yökyöpeli"Meillä on syrkkivaavoja  :lov

Onnittelut<3 Millo synty? :) Tiiätkö vielä mitä värejä;)?

jensku

Huomenna vanhin Taavi syrkkini täytää 2v. :lov
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/