Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Kahvitee

Näpsäsin uuden kuvan tänään (7vrk ikäisiä) ja siellä on 2 normaalia ja loput mustia  :sydan
aaa, no hyvä tietää, kiitos  :)

Meilläkin on vauvoja, syntyivät 10.10 yhdistelmästä: pk creme + pk kyyhkynharmaa, ilmeisesti kaikki ovat mahdollisesti kyyhkiksiä, mutta sen näkee sitten vähän myöhemmin, uskomatonta että 13 poikasesta kaikki ovat saman värisiä  :lov
Semmoinen kysymys tässä heräsi mieleen, kun on alkanut edesmenneen campbellin johdosta kiinnostaa enemmän nuo cämpsyt, jotta onko niiden kasvatuksessa/jalostuksessa semmoisia värejä mitä ei saa yhdistää keskenään tai mitä värejä kannattaisi suosia yhdistettävän? ( siis hyvän terveyden, luonteen, perimän, ulkomuodon jne jne lisäksi )

Entäs sitten tämmöinen käytännön kysymys: jos on 2 urosta asumassa samassa terrassa ja toisella astuttaa naaraan, huoliiko yleensä kaveri sitten toisen takaisin samaan terraan? Vai onko se tapauskohtaista?
(Tässä nyt harkitsen hankinko 2 urosta vai yhden, jolle sitten etsisin sopivaa naarasta.. )
pitää vielä saada kasvattajalta paperit neidille ja kunhan täälläpäin seuraava näyttely on, niin kenties  :)
Yökyöpelille vastaus: alaikäraja on se 4kk ->  ja yläikäraja n.10kk
Mulla on lk satiini creme vn uros sekä tulossa lk creme vn naaras, mutta niillä on kyllä se nauha.. on mulla yksi pk creme uros, jos käyttäisi sitä ton naaraan kanssa, niin voisi tullakin lk nauhatonta cremeä myös  :p
Meillä lähes poikkeuksetta naaraille tulee kantavana joku vimma alkaa puhdistaa terrasta 2 vierekkäistä nurkkaa puhtaaksi puruista ja kasata ne sitten pesäpuolelle, vaikka lisäisin puruja niin sama homma jatkuu  xD

Aava vauvana

Aava nyt

Aapeli vauvana

Aapeli isona

Olivia vauvana

Olivia isona
Meilläkin on pesässä syrkkipoikue, syntyi 12.10  :lov
Meillä:
1. 10 (4. u, 6n)
2. 11 (3.u, 8n)
3. 8 (5u, 3n)
4. 9 (6n, 3u)
5. 8 (2n, 2u) 4 kuoli
5. 7 (3u, 4n)
6. pesässä nyt 12 poikasta

oletteko karsineet suuria poikueita itse ja onko se tarpeen?

sama poikasena

tässä poikanen nukkuu pää alaspäin  xD

Tässä meiän asumuksia