• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Parhaimmat lahjoituspalkinnot?

Aloittaja yetta, 22.11.07 - klo:14:28

« edellinen - seuraava »

yetta

Ihan pientä gallupintynkää tulevaa ajatellen..

Millaiset lahjoituspalkinnot ovat lämmittäneet eniten sydäntänne? Koetteko ruoka-vai tarvikepalkinnot tarpeellisimmiksi? Onko esim. pilttipurkki täysin turha palkinto jaettavaksi lemmikkiluokassa? Erikoisin/mieleenjäävin/hienoin lahjoituspalkinto, jonka olette näyttelyssä saaneet hamsullenne?


Ja yleiseen voi siirtää jos tämä tälle palstalle on turhan "yleinen" aihe. :)

Maikkis

#1
Tavara/ruoka palkinnot ovat mielestäni parhaimpia, ja niistä se hamsu enemmän hyötyy kuin ruusukkeesta.
Hyödyllisin palkinto meille tuli lemmikkimessuilta BIS-kisasta, iso pajusilta. Se on ollut mieleinen hamsuille.
Porin Pet showssa oli erittäin hienot palkinnot. Mm. lahjapaketti tehty hienosta ruokakupista(+herkuista) ja juomapullosta + ruokapusseja.
Myös ruokapalkinnot ovat kivoja, pilttipurkitkin on ihan hyviä palkintoja.

Alla kuva palkintosaaliistamme Porin näyttelyssä:

Mustikkamaan

#2
Must tietty namipalkinnot on ihanimpia :sydan Tykkään myös ruusukkeista. Mut loppuin lopuks ihan kaikki kelpaa - etenki ku on niin paljon hamsuja et aina jollekin menee, on sit melki mitä vaan :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Tierra

#3
Tavaroistahan jää aina jotain käteen, ruuat yleensä popsitaan samontein parempaan talteen mahaan. Piltit on hyviä, menee ainakin, mutta tavarat on sitä ykköstä (ei ikinä raski ite ostaa kaupasta) :)
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Minski

#4
Kaikki käy, niin syötävät kuin tavaratkin :) Paitsi se on tylsä, jos se tavara on jotain tarpeetonta muovikrääsää, joka ei sitten edes käyttöön asti pääse. Mutta jos tavara on hyvää niin sehän on vallan loistava palkinto. Roboille sain kerran juoksupyörän, joka oli kyllä tosi kiva lahjoituspalkinto, pääsi ahkeraan käyttöön :) Syötävät on myös kivoja. Aika ihanat oli kerran Pinan näyttelyssä Saanan nätisti paketoimat kuivatut hedelmät, pähkinät yms hamsunherkut, tykkäsin tosi paljon ja hamsutkin tykkäs :) Ruusukkeetkin on kivoja, mä säästän kaikki ruusukkeet mitä meille on tullu vaikka niitä on jo aika hirveesti, mutta aina ne on silti tärkeitä.
Hamsteriton tätä nykyä

Minski

#5
Meidän Jumba rakastaa hienoa kuvioitua puumökkiään, jonka sai lahjoituspalkintona viime GG:ssä viirun hamsukasvatukselta :)

Mun mielestä myös ne pilttipurkit on hauskoja, joita on ollut monissa näyttelyissä, joteskin söpöjä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#6
Mä toivoisin palkinnoks syrkkikokosia puumökkejä. Semmosia ei oo vielä mein hamsut voittanu. :D Mutta siis ite tykkään, ku on mitä vaan palkintoja, mille tulee käyttöä. Tulee jotenkin kiva fiilis, kun on kaikenlaista antaa / saada mukaan. :)

Vevve

#7
Kaikenlaista mistä hamsu itse hyötyy, eli ruokaa ja tavaroita. Mun hamsuilla pysyy herkkuvarastot täysinä pelkästään lahjoituspalkinnoilla, en muista milloin olisin viimeksi ostanut mitään niille kaupasta.  :D

Nilla

#8
Mä tykkään ainakin (ja hamsutkin  ;) ) kaikista herkku -ja ruokapalkinnoista, ruusukkeista ja sit just jostain pajusilloista, isoista pahviputkista joista syrkki mahtuu ja tälläsistä kaikista virikkeistä. Mut sellaset muoviset pienet härpäkkeet on ainakin meille turhia koska sellasia en hamsuille laita. Sellasia en tosin oo koskaan saanutkaan enkä kauheen usein oo näyttelyssä muistaakseni nähnytkään.  Mä en oo kyllä ikinä saanut mitään turhia palkintoja, et kaikki on ihan menny käyttöön aina  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Sirpa

#9
Paristakin näyttelystä on tullut ruokapalkintoja, jotkut ovat olleet vielä nätisti pakattuja ja minä olen ehdottoman varma, että Katariina itse arvostaa niitä kaikkein eniten  :D

GaneshaX

#10
Parhaimmat palkinnot on ollut ruoka ja kuivikkeet  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki