• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Marla

#285
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Säännöissähän ei sanota mitään suoraan luovutusiästä. Vain naaraista, joilla on alle 5 viikon ikäiset poikaset.
Ei säännöissä, mutta tosiaan heti ekana aukeavalla näyttelysivulla kyllä.
Mulle ei tullut mieleenkään lähteä tarkastamaan sääntöjä, kun muistini mukaan oli toi luovutusikä kriteerinä, ja kun ekalla sivullakin luki niin, luotin muistiini. Oma mokahan se sinänsä oli, ei siinä mitään.

MirkkuH

#286
^^mä voin tuurata, koska mä olen laillistettu pehmoeläintuomari :P  ...itseoppinut :)

Ninde

#287
^Jes!  :D

TiBe

#288
Onko tuonne näyttelyyn tulossa pöytää myytäville eläimille?  :)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

X-File's/JonnaMilaya

#289
Lainaus käyttäjältä: "TiBe"Onko tuonne näyttelyyn tulossa pöytää myytäville eläimille?  :)
Tässä näyttelyssä ei saa myydä eläimiä.Harmittaa ja paljon,tämäkin tieto tuli sen jälkeen ku ilmot piti jo olla perillä.
~Solnechnyi Trusha~

Saana

#290
Kandee katsoa se ilmoittautuneiden lista ja heidän kotisivunsa tai kysellä suoraan onko tällä hetkellä myytäviä eläimiä. Moni varmaankin tuo jo ennakkoon sovitut myytävät paikalle.

Marla

#291
Lainaus käyttäjältä: "X-File's/JonnaMilaya"
Lainaus käyttäjältä: "TiBe"Onko tuonne näyttelyyn tulossa pöytää myytäville eläimille?  :)
Tässä näyttelyssä ei saa myydä eläimiä.Harmittaa ja paljon,tämäkin tieto tuli sen jälkeen ku ilmot piti jo olla perillä.
Täh? Aika jännä juttu, kun esim. Pet Expossa sai myydä ja näin... No, mulla on lähinnä vaan noita uusiin koteihin menijöitä, et ei toi myyminen oo ongelma.

Mustikkamaan

#292
Periaatteessa en ihmettele vaikka ei saa tuoda myytäviä eläimiä, koska tapahtumaan ei saisi käsittääkseni tuoda mitään muita eläimiä kuin jotka tulevat näytteille, joku turvallisuustekijä.

Jotenkin käsitin, ettei Pet Expoonkaan olis saanu tuoda myytäviä, vai saatiinkohan siihen sit neuvoteltua joku erityislupa...?

Onneksi jatkossa pysytellään tavisnäyttelyissä - niin kuin alun perin pitikin - niissä saa sitten myydä hamstereita tavalliseen tapaan :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

X-File's/JonnaMilaya

#293
PetExpossa oli joo joku erityislupa ku siel ei ollu kennellittoa täl kertaa järjestämässä.
Tuonne saa kyllä vissiin sisälle viedä,muttei poistua ennenkuin koko homma on loppu.Kiva kun tiedot ovat näin leväperäisesti ilmoitettu ja ristiriitojakin esiintyy.
~Solnechnyi Trusha~

Mustikkamaan

#294
Tässä on kyllä käsittääkseni tapahtuman suhteen kaikki hyvin selvinnyt, vaikka tiedonsaanti olikin kivikkoista.

Näytteilleasettajat kyllä saavat poistua paikalta ennen sulkemista, mutta YHDISTYS edustuksineen ei - messujärjestäjä tarkoittaa näytteilleasettajien poistumiskiellolla nimenomaan "heidän näytteilleasettajiaan", yhdistyksiä ja yrityksiä. Asiasta ollaan kyllä juteltu täällä ennenkin, jos jaksat lukea koko ketjun niin ei tule tämmösiä höpönpöppöjä tänne enää sekaan.

Mutta se että saako tuoda myytäviä eläimiä tai ei, ei taas liity siihen asiaan että monelta näytteilleasettajat saavat poistua. Ei tehdä asioista siis ongelmia ihan turhaan.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

KaisaM.

#295
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta herttinen, kylläpäs sulta löyty hamsuja mukaan reissuun  :)
Juu no tuon nyt kaikki kynnelle kykenevät kun näyttelyitä on niin harvoin ja kerrankin kun on lähellä! :) Lähtee vähän semmosiakin mukaan, jotka vetäsee huonon arvostelun ja T:n, mut tuleepa mukaan kuitenkin.  :haha
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#296
^ Ok. Mäkin tuon kaikki kynnelle kykenevät, muttei niitä oo mulla kun 7. Isoin määrä minkä oon näyttelyihin ilmottanu on ollu 9 hamsua, yleensä meiltä on löytyny joku 4-7 hamsua tuoda. Joo ja tuskin mekään mitään hienoja arvosteluja saadaan, mutta siitä lähetään, ettei kaikki ainakaan hylättyjä vetäis :D  Mulla on aina tavotteet matalalla ja sit jos jotain tuleekin niin kaikki on vaan kotiinpäin, kun ei oo mitään odottanutkaan :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#297
Mä olen tähän saakka ilmoittanut aina kaikki kynnelle kykenevät...mut nyt oli pakko karsia :D

Anonymous

#298
Mä meen jo Lauantaina paikanpäälle ja pistän info.pisteen pystyyn. Tapasin tänään nuo järjestäjät ja "Pena" kysäs et tuunko Launataina pitään pöytää hamsujen kanssa. Toivotaan vaan että tää mun oloni ei tästä kauheesti pahene että tervehtyisin kunnolla tuohon mennessä.

Nape

#299
^Ja mä tuun Taikahamsu sun messiin + tietysti Vilikku :)