• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 21.2.2010 Jyväskylä

Aloittaja viiru, 12.01.10 - klo:11:04

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#30
Voi nyyh. Meidän uus penska onkin nyt tähän näyttelyyn liian nuori.
Katsoin alkuperäisen ajan mukaan, että olis saanut osallistua.

No, huhtikuussa sitten.

Eipä kyllä tule taaskaan isot ilmomaksut, kun ei ole edelleenkään mitään mitä ilmottaa. :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Blizzard

#31
Huom, Minski, Niina ja Marlena!

Mulla on tuolloin sunnuntaina työpäivä, jota tuskin saan vaihdettua vapaaksi. Eli en voi taata, että saatte multa kyydin :(
Hamsulauma ja koiruus

Janika S.

#32
Mä olen menossa Tampereelta päin, ja voin kyllä ottaa hamsuja kyytiin, jos vielä tarvetta:)
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Mustikkamaan

#33
Huomenna sit vimonen ilmopäivä :) Dääm ku se meidän talvikkopirpana kuoli, mulla ei oo nyt mitään tuotavaa sit :( Paitsi itteni :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#34
Hitsi, ei kukaan olis Helsingistä tai tästä pk-seudulta lähdössä? Voisin änkeä mukaan tai pistää edes pari hamsua näyttelytettäviksi jos joku pystyisi. :) Ois jotenkin näyttelykuume edelleen ja sitä seuraavaa pitää odottaa huhtikuuhun asti!

Minski

#35
Lainaus käyttäjältä: "Blizzard"Huom, Minski, Niina ja Marlena!

Mulla on tuolloin sunnuntaina työpäivä, jota tuskin saan vaihdettua vapaaksi. Eli en voi taata, että saatte multa kyydin :(
Ookoo. Ootko kysynyt/meinaatko kysyä työvuoronvaihtoo ? Mä kyl voin ottaa sulta sen yhen herran mukaan tonne näyttelyyn, jos et pääse sinne ja jos siis olen menossa, näenpä samalla sit miten komea ja iso poika hänestä on jo tullut :) Siinä nyt yksi boksi menee muiden ohessa, jos vain saat pojan tuotua mulle jossain vaiheessa.

Mulla ei tonne kauheesti oo kyl ilmotettavia, että kattoo nyt viittinkö lähtee, vuorokausi vielä aikaa miettiä :)
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#36
Meillä ei ole edelleenkään oikein mitään näytettävää, mutta menossa ollaan.
Kaikki penskat on vielä ihan liian pieniä...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

jonna

#37
Hei nyt mulla kävi kämmi, ilmosin ja maksoin, ja tajusin äsken että unohdin parin ellun ilmot. Mites nyt, jos ilmoan ne huomiseen mennessä, maksanko niistä sen vitosen per nassu vai 3,5€ nenä..?

Saana

#38
^maksat alennetun hinnan, mutta muista mainita, että olit ilmoittanut jo aiemmin eläimiä.

jonna

#39
^Kiitos!!

viiru

#40
Jees, eli viimeinen ilmoittautumispäivä on tänään, nyt viimeistäänkin pitää PiNan näyttelystä toipua ja suunnata katse kohti Jyväskylää! :) Edelleenkin huhuilen sihteerien ja assistenttien perään - ilman näitä ei näyttelyä saada käyntiin. Palkkioksi toimihenkilökunta saa talon lämpimän lounaan sekä virvokkeita näyttelypäivän ajan (sunnuntaina tarjoillaan liha-makaronilaatikko sekä kasvisvaihtona kasvisrisotto).

Vapaat pestit voit tarkistaa täältä. Ilmoittautumiset viestiketjuun tai yksityisviestitse minulle.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

TiBe

#41
Viiru  

me voitais avokin kanssa assaroida noi lemmmikkikääpiöt. Sovitaan vaikka niin,että avokki saa virvokkeet ja sapuskat, minen tarvihe :D
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Janika S.

#42
Ja mä voisin tulla vaikka sihteeriks lemmikkikääppäreille...
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Nettz

#43
Minä oon tulossa, varmaankin kahden kanssa taasen.. Tänään pitää ilmotella heidät vielä :)

karov

#44
Mä sain kanssa kyydin Raumalle alustavasti, jos tämä peruu niin kai mä jostain sen repäsen elikkäs tänään ilmotan (ihan heti kohta pian) kaksi hamsua sinne ja voin toimia lemmikkisyrkkien assarina :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula