Hamsterin rekisteröiminen + papereiden tekeminen poikasille

Aloittaja -ssanna-, 02.03.08 - klo:18:58

Rukyo

Poikasia ei vielä ole, mutta ajattelin varmistaa asian jo näin ajoissa :)
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

Maiju*

EmmaTi, nou hätä. :) Koin vaan aiheelliseksi mainita asiasta kun näitä on nyt tullut jo useita vastaavia.

Lainaus käyttäjältä: "Rukyo"Hei kun siinä papereissa on se sukutaulu, niin entä jos tiedän uroksen kaikki kohdat mutta naaraalta vain sen vanhemmat? Onko tämä ongelma? Et jääkö ne tietämättömät kohdat sit vaa tyhjiksi?
Ei ole ongelma, jätät kohdat tyhjiksi joita et tiedä. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Unskie

No niin nyt yksi paperityöongelmainen on hukkateillä vaihteeksi.   :kuiva:
Jos joku ihana sielu vääntäisi rautalangasta, luen näitä ohjeita lähinnä taktiikalla haukionkala. Eli siis; jos rekisteröin poikuetta, miten toimin? Ihan alusta asti siis, tulostanko jostain sukutaulupohjia, täytän ne ja lähetän tiettyyn osoitteeseen kera maksukuitin siitä että olen maksanut rek.maksun?
VKH talvikko, ei mielikuvituksettoman lemmikki.

Ninde

http://www.hamsteriyhdistys.fi/yhdistys ... sterointi/

rekisterikaavakkeet löytyy täältä: http://www.hamsteriyhdistys.fi/etusivu/ ... aavakkeet/

Eli tulostat kaavakkeet: 1 kpl poikuerekisterikaavake ja jokaiselle poikaselle oma, täytät ne, maksat rekisteröintimaksun (kokonainen poikue) 4 € SHY:n tilille Nordea 146930-26415 (viitenro 3007) ja lähetät kuitin kera Maiju Peltoselle os. Harjupellonkatu 1 as 4, 15340 Lahti.

Paluupostissa saat poikasten kappaleet rekisterinumeron ja leiman kera, eli muista laittaa mukaan myös palautuskuori omalla osoitteella ja postimerkillä varustettuna.

Unskie

Kiitokset tuhannesti, näinpä toimin!  :)
VKH talvikko, ei mielikuvituksettoman lemmikki.

tammenterho

En tiedä kuuluuko tää viesti tähän ketjuun, mut en parempaakaan löytänyt. Ostin eläinkaupasta norre robon, jolle tuli paperit. Papereissa lukee, että poikasen väri on valkoinen laikukas vaikka se on normaali. Miten tälläinen poikanen rekisteröidään? Siis laitanko menemään "viallisen" rekisteritodistuksen?

Marla

^ Ei, vaan se todellinen väri niihin papereihin.

tammenterho

Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ Ei, vaan se todellinen väri niihin papereihin.

Hölmö kysymys, mut voinko sen itse korjata papereihin?

Maiju*

^ Voit.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

tammenterho

Kannattaako rekisteröidä poikasia, joilla ei ole muuta sukutaulua tiedossa kun vanhemmat?