Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

lentsu

Joo ne on ihan valmiit, mutta muilta kuin multa piilossa, kunnes saan sen nimen käyttöön takas.  :)

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Voi pyhä episodi.  XD Mä olin unohtanut vetää ruksin siihen kasvinimianomukseen kohtaan "sitoudun noudattamaan SKLJ:n sääntöjä". Ja nyt sielt sattuu tulemaan yksi ihminen sopivasti huomenna käymään Porissa. Ja se on niin tarkkaa että me tehdään treffit sen ruksin takia.  :roll: Mutta hienoa onnistuu näin. Mä en taida olla lomakkeiden ystävä.  :c8

Täh, siis ees mä en oo huomannu semmosta ruksia! Luulis että tommosen olis voinu puhelimessakin sopia, mutta ei kai sit :D Jatkossa tiiänkin kattella ihmisiltä että se on ruksittuna.

[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Mä teinki just tommossen tekstin, missä vähän avataan verhoa kasvattajanimen anomiseen liittyviin asioihin. Mut en oikein tiiä et mihkä tänne sen laittasin, ku en jaksa sen enempää siitä nostattaa keskustelua - et jos jollai on jotain kysyttävää omalta kohalta, niin ottas sit sähköpostilla yhteyttä... Röh :D

Poskipussiin?  :)

jonna

^Olisi kyllä kiva jos tuon tekstin saisi jonnekin esille  :)

Itseä lähinnä mietityttää kuinka pilkulleen tarvii suunnitelmaansa laatia, riittääkö pari AaNelosta vai tarviiko raapusta romaani  :D

Vevve

^ Mä raapustin 20-sivuisen romaanin, ja sit Heidi kerto ettei ois tarvinnutkaan kirjoittaa puoliakaan siitä mitä siihen raapustelin  :D

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"^No kaippa sen voi sinne laittaa, se on kyllä tosi semmoi puhekielimuodossa tehty ku aattelin että siitä tulis vähän lepposampi fiilis :D

Laitetaan vaan. Kuten huomaamme, aika monella on epäselvyyksiä siinä mitä siinä oikeesti pitää tehdä  :P

GaneshaX

Oliskohan mun anomus ollut jotain 12-13 sivua (+hoito-ohje 4sivua)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

lentsu

Jiihaa, ruksi on vedetty.  XD Ja se kasvinimipäätös ehtii kuulemma siihen, että saan kyllä Taiskan poikaset nimen alle. Nyt kun vaan löytäis se kiiman.  :)

Mustikkamaan

Pari aanelkkua riittää! Eikä mitään hoito-ohjeita tartte, kun jalostussuunnitelma + selvitys eläinten olosuhteista.

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Jiihaa, ruksi on vedetty.  XD   :)

Tuliko aivan juhlallinen olo  :)

lentsu

Kyllä tuli, oli se niin erikoista, että joku tuo mulle Helsingistä Poriin asti paprun mun työpaikan edustalle, jotta mä vedän siihen omin pikku kätösin ruksiin itsestäänselvään kohtaan sen sijaan, että oltais vain puhelimitse suullisesti todettu, että tietenkin mä sitoudun SKJL:n sääntöihin ja että se ruksi voidaan siihen lisätä ihan näillä puheilla.  :D  :roll:

:reps:

Mutta kiitän kauniisti äärimmäisestä palvelusta.  :angel

kissaihminen

Mä oon jo pitkään miettiny, et tykkääkö kääpiöhamsteritkin kaivella koloja, kuten syrkit? Kaverin jo edesmennyt talvikko ei ainakaan kaivellut yhtään, vaikka sille siihen mahdollisuus tarjottiinkin.

S.D.G.

Tykkää ne, vähintään yhtä paljon kuin syrkitkin. :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

HamsterSailor

Siivosin just Pepin kerrostalon siistiksi ja otin Crispyn pois pakkasesta :)  Vitsi mua harmitaa kun en viimeksi Stokkalla käydessäni ostanu kahta pussia Naturea :roll:  Nyt se on loppu ja saan marssia eläinkauppaan ja pulittaa paljon enemmän...

Lulukki ;)

Aattelin täs kipeenä ollessa siivota Lulun dunan   ;)  Viikko sitte siivosin kokonaa ni jos nyt sitte tänää kans. Tykkääkö syrkit yleensä pyöriä kuivatussa heinässä? Ajattelin laittaa Lululle kun on tota kuivaa heinää. (Käyn yleensä hakee meijän hevos tallilta  :D )