• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

wiidii

#510
Mulle tuli tammikuun 6. päivä 11 vuotta hamsterielämää täyteen.  :sydan  Sitä ennen meillä oli kaksi gerbiiliä, eli jyrsijäelämää olen elänyt jo 18 vuotta. Eli melkeen koko elämäni ajan. Huhhuh.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

S.D.G.

#511
Ite olin 12 ikimuistoisen ensimmäisen aikoihin, ja nyt on aika lailla 8 ja puoli vuotta plakkarissa.

Kyllä se ois 25-vuotisjuhlan paikka ehdottomasti :D Siinolis meille muille si vähän tavoiteltavaakin.
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Marla

#512
Mullakin on kohta 11 -vuotispäivä hamsuilun suhteen edessä. :) On se sinänsä paljon, kun yli puolet tähänastisesta (ei kovin pitkästä) elämästä on ollut hamstereita.
Koiria taasen käytännössä katsoen aina.

spellcaster

#513
Mulla tuli tammikuun 8. päivä tasanen kymppi täyteen hamsterielämää  :D

HamsterSailor

#514
Mulla tulee tän kuun lopussa kuusi vuotta hamsuharrastuksen parissa täyteen.

Vein äsken hamsut hiihtolomahoitoon, tuntuu oudolta kun ei oo niitä lelliteltävänä :D Jotenkin semmonen olo, että mitäs nyt seuraavaksi tekis , kun yleensä menee illat niin tiiviisti niiden kanssa...

lentsu

#515
Voi tätä mun robobuumia, mutta nyt oon haalinu jokaiselle kaverin.  :yes:  :pilehile:

Nape

#516
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Voi tätä mun robobuumia, mutta nyt oon haalinu jokaiselle kaverin.  :yes:  :pilehile:

^Hienoa :)
Meijän Foordille tulee myöhemmin kaveri myöskin, sellasia maskotteja vain tulee olemaan meillä robot.


Oi vitjat mä tappelin Ullan kans lääkkeen ottamisessa, olipa hommaa kerrakseen, hiki tuli, en saanu hampaista mut ko ei vaan ois halunnu ottaa sitä. Hieman helpottu siinä vaiheessa ko hokasin, että ruiskun "korkki" ei olekkaan korkki vaan sellanen ohentaja että lääkkeen saa helpommin tuikattua oikeeseen osotteeseen.

Vevve

#517
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Voi tätä mun robobuumia, mutta nyt oon haalinu jokaiselle kaverin.  :yes:  :pilehile:

Hehe  :D
Unohdin kysyä sähköpostitse: haluatko pojusi nimeksi Bastien vai Bertrand? :)

Jinny

#518
Voisko joku kertoa, miksi mua on nyt viime aikoina alkanut ihan kamalasti kiehtoa talvikot? Mullahan on joskus jopa ollut sellainen, ja se oli aika pieni, aika ruma, ja luonteeltaankin aika kamala :D Sellainen kiroileva kiukkupussi. Ja silti nyt tekisi mieli saada sellainen nappisilmä. Tai kaksi. Tai kolme. Tai useampi.

Huomaan jopa elätteleväni toiveita siitä, että kun tuossa kevään korvilla muutetaan, niin voisin ihan miehen huomaamatta käydä ostamassa vähän muovilaatikoita ja kaikessa hiljaisuudessa askarrellapaskarrella koteja pikkuhamstereille :teipit Mistä näitä ajatuksia oikein tulee? :P

lentsu

#519
Jinny, sitä ihminen sairastuu kaikenlaiseen elämänsä mittaan.  :D Mulla tuo talvikkokuume oli 1990-luvulla, jolloin niitä sitten ehti kasvatellakin jonkin verran. Ja nyt on uusi sairaus, robot.  :roll:

Mutta hei, tarvii kerrankin kiittää ja kehua SKJL:llää, ihan hirveen nopeeta toimintaa. Mä vähän pilkkasin sitä paprujuttua, mutta loppuviimeks kyseinen ihminen hoiti homman hirveen hienosti, koska JO tänään tuli tämmöinen viesti:

"Suomen Kani- ja Jyrsijäliitto on 16.2.2011 myöntänyt hamstereille anomasi kasvattajanimen,
Colbronde´s."

Enkä mää kerenny edes astuttaa!  :mrgreen:  :sydan  

Toi nimi on siis kyllä ollut mulla jo 1990 ja suurimman osan aikaa sen jälkeen, mut kaksi kertaa nyt ehtinyt olla vuoden, parin tauolla. Luulenpa et nyt mä pidän siitä kii.  :) Roboille tota nimeä mulla ei siis ole eikä ole koskaan ollut, se on nyt tällä hetkellä vaan syrkeille.

PS. Kotisivut aukee illalla.  :)

Niin ja Vevve, laita se Bertnard. On joteski söpömpi.  :lov

Nape

#520
Onnea lentsu :)
Odotankin iltaa, että pääsen sivuja katselemaan :)

wiidii

#521
Onnea lentsu! :)

Apulassa oli tänään "hieno" myynti-ilmoitus, myi kahta syrkkiä, urosta ja naarasta yhdessä hintaan neljäkymppiä - "asuvat vakituisesti yhdessä,eivätkä tappele. poikasia ei ole toistaiseksi näkynyt." Excuse me what?   :roll:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#522
No mä yritän just hommaa sille naaraalle kyytiä meille!!!
Oon olllu yhteyksissä siihen myyjäöän ja kyyti vaan puuttuu, eli helsinki hyvinkää. EN minä voi tumput suorana katella tollasta.

lentsu

#523
Se sama ilmo oli Petsiessä. Näin sen eilen siellä ja meinas mennä tältä tätiltä kyl keksi väärään kurkkuun. WHAT.  :shock:

Nape

#524
Joo, voi huh huh. Mä sen 20 euroa olen valmis maksamaan siitä naaraasta, ihan vaan sen takia, että muuten menee yöunet.
Mä ihan hikisenä yritän järjestää kyytiä sille.