Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Annemari

En tiedä, muistiko kukaan siinä hässäkässä meistä kertoa assarille, että hän on oikeutettu jossain tulevassa meidän näyttelyssä ilmaiseen ilmoon.  :)
Ulkona ei ole enää parkkitilaa, koska viereen rakennetaan hotellia sekä isoa kerrostaloa ja iso osa alueesta on rakennustyömaata. Nuo näytteilleasettajan parkkipaikat eivät ole meidän käytössä, vaativat erillisen lupakortin ja ovat ilmeisesti tarkoitettu vain Paviljongin työntekijöille.
Paviljongilla ei ole ilmaisia parkkipaikkoja kenellekään.

Vaihtoehtoina on rakennuksessa kiinni oleva parkkihalli, jossa hinnat on 1e/h tai 10e/pv tai lähistön kadut, joilla on rajatusti kiekolla olevia parkkipaikkoja.
Jos joku haluaa täyttää ja tulostaa jälki-ilmon jo etukäteen, niin täältä löytyy yhdistyksen jälki-ilmoittautumislomake: http://www.jyrsijat.org/kaavakkeet/jalki-ilmo.doc. (Tuossa dokumentissa on ilmoittautumislomake kolmelle eläimelle, riittää siis täyttää aina yhdet tiedot / eläin.  :D )
Näyttely järjestetään Palviljongin hallissa C ja sisäänkäynti on Uno Savolan kadun ovesta.

Kesyrottien arvostelu alkaa jo klo 9, joten kesyrottien jälki-ilmoaika on klo 8-8.30. Olemme siis ovilla viimeistään klo 8. Hamsujen arvostelua taas on myöhäistetty, kuten tuolla aiemmin jo lukikin, ja hamsujen pitää olla paikalla viimeistään klo 10. (Muut lajit jää tähän väliin eli arvostelu alkaa klo 10 ja paikalla oltava viimeistään 9.30).

Itse ainakin olen puhelimen päässä koko päivän, joten jos tulee jotain ongelmia, voi soittaa: 040-525 8885.
Kuulemma sisäänpääsy yleisölle on 5e. Mikäli tuot eläimen näyttelyyn, tätä ei tietenkään tarvitse maksaa.

Paviljongille pääsee kätevästi rautatie- ja bussiasemalta (Paviljonki on radan toisella puolella ja sinne menee putki radan yli), mutta jos tulette omalla autolla, niin kannattaa varautua siihen, että ilmaisia parkkipaikkoja alueella ei juurikaan ole ja vieressä olevassa parkkihallissa pysäköinti maksaa ilmeisesti 10e/päivä.
Tämä JKJY:n näyttely on siitä poikkeuksellinen, että näyttely pidetään kissanäyttelyn yhteydessä Paviljongissa, jonne on yleisöltä sisäänpääsymaksu. Ainoastaan näyttelyyn osallistuvien eläinten omistajat (tai ilmoittajat) pääsevät ilmaiseksi sisään.
JKJY:n näyttelyssä on pöytä, mihin voi laittaa myytäviä eläimiä.

Ei tarvitse mitään lomakkeita, jos on jo ilmoittautunut. :-)
Hyvä, että sihteeri löytyi. :-) Tällä hetkellä näyttää siltä, että assari löytyy omasta takaa, mutta tietysti voi varalta ilmoittautua.
Jos jollakulla on halukkuutta toimia sihteerinä hamstereille, niin voipi ilmoittautua minulle (mailto:annauvi@jyu.fi">annauvi@jyu.fi). Palkkiona tarjotaan ruoka (pizza). Jos ei ruokaa halua, niin vaihtoehtoisesti voi saada ilmaisen ilmon käytettäväksi jossakin JKJY:n seuraavassa näyttelyssä.

Ennakkoon hamsuja on ilmoitettu 22kpl, joten ei ole kamalaa urakkaa tiedossa sihteerillekään.  :) Meitä järjestäjiä JKJY:n puolelta on vaan niin vähän, että olisi hyvä, jos hommaan löytyisi joku ulkopuolinen.
Muistakaahan ilmoittautua, maanantaina on viimeinen ilmopäivä ennakkoon!

Junalta lähtevään kyytiinkin mahtuu vielä pari ihmistä.
Hamstereiden suhteen joudutaan aloitus tekemään vähän myöhemmin (Huom: muut lajit alkaa ilmoitettuun aikaan), koska tuomari tulee myös junalla. Jos siis joku hamsterin omistaja olisi myös tulossa näyttelyyn tuolla 10:40 saapuvalla junalla, niin voisi ilmoitella halustaan minulle (mailto:annauvi@jyu.fi">annauvi@jyu.fi). Haen tuomarin junalta näyttelypaikalle ja samassa kyydissä on muutamalle tilaa. Tässä tapauksessa hamsut pitäisi ilmoittaa ennakkoon, jotta näyttelypaikalla ei enää tarvitse säädellä listojen kanssa, vaan päästään oikeasti aloittamaan heti, kun mahdollista.
Näyttelyn yhteydessä järjestetään myös kirpputori:

JKJY järjestää VIP-teemavuoteen liittyen kirpputorin Itsenäisyyspäivän näyttelyn yhteydessä. Nyt on hyvä tilaisuus laittaa kaapissa lojuvat turhat eläintavarat kiertoon!

Toimi näin:

* Tulosta netistä etukäteen hintalaput //http://www.jyrsijat.org/kaavakkeet/vip-kirppinen.pdf. Näin säästät paikan päällä aikaa.
    * Täytä jokaiselle tuotteelle oma lappunsa. Numero-kohta jätetään tässä vaiheessa tyhjäksi.
    * Ilmoita Leena Oksaselle leena.oksanen @ gmail.com viimeistään 1.12.2008, jos sinulla on paljon myytävää tai isoja tavaroita, jotta osaamme varata riittävästi tilaa.
    * Näyttelypäivänä jokaiselle myyjälle annetaan henkilökohtainen numero. JKJY:n infoihminen huolehtii kirpputorilla olevien tavaroiden myynnistä eli vastaanottaa rahat ja tavaraan kiinnitetyn lapun. Päivän lopuksi maksetaan tavaraa tuoneille rahat kerättyjen lappujen perusteella.
    * Sinun ei siis tarvitse kuin hinnoitella tuotteet ja tuoda ne paikan päälle, ja lähtiessäsi pois saat rahat myydyistä tavaroista.
    * Ilmaiseksi lahjoitettaville tavaroille on myös tehtävä lappu, hinnaksi merkitään tällöin 0 euroa.
    * Myymättä jääneet tavarat on jokaisen vietävä mukanaan pois!
Hups, viimeinen ilmopäivä on tosiaan  24.11.2008.

Lemmikkiluokkaan voi ilmoittautua vielä näyttelypaikalla. Tällöin olisi hyvä olla paikalla ennen puolta kymmentä.
Eiköhän se hamstrauskisa järjestetä, en ainakaan keksi syytä, miksi ei.  :) Noihin pikkukisoihin, kuten hamstrauskisaan, ilmoittaudutaan näyttelypäivänä infossa.