Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Hilssstu

Meillä hakusessa pk norre tyttöselle sulho  ;)
Mieluiten pk norre uros, tai sit pk hopsu uros.  :)

Jos teiltä löytyisi tuommoinen ja olisitte valmis tarjoamaan sitä tänne meillepäin, yhteydenotot yv  :roll:

Joo anteeksi mainostus.  :kieli
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

Marla

Perhana näitä tällaisia helteitä, kun tuon mamman pitäisi poksahtaa alkuviikosta. :< Yritän viilennellä sen oloa kivillä sun muilla (siinä missä muidenkin) - tuo lasiterra onneksi viilenee ihan kivasti kylmäkalleilla, mutta ei tällainen +32 celsiusta oleva huoneilma ole mistään kotoisin.

MirkkuH

Meille taitaakin tulla kinkki-vaaveja; näyttäs Meiju vähän pyöristyneen ja nisät erottuvat hyvin :sydan

Fin Mva GG10 Opossums Daniel-San & Mei-Xing

Näistä ei vielä tiedä; yhdessä kyllä elelevät: Tarinan Domino & Sarjakuvatyttö

Marla

^ Voi että... Mahtavaa, jos sieltä onkin niitä kinkkivauvoja tulossa. :sydan

Anonymous

^^Kumpi on kumpi? Kinkeissä.

^katso palleja :P

Saana

Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"^katso palleja :P
xD xD xD

Toivotaan, että menee synnytys hyvin. :sydan

wiidii

Tänään aamuselle pistettiin nestemaha paremmille unille, alkoi raukka naksumaan.  :S  Loput yhdeksän poikasta ovat hyvässä ja pyöreässä kunnossa, mulla ei ole koskaan kaikki poikaset jo näin nuorena liikkuneet aktiivisesti ympäri pesää. Ruokakippoa ja pissinurkkaa käytetään jo kuin ihan aikuiset lapset, heh.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

delfi76

Meillä Jekun (4vrk) pienet voivat hyvin. Päivittäisen pesään kurkistuksen viimeisimmän laskutuloksen mukaan poikasia olisi 11. Mutta vaikka olen pesän tarkistuksen yhteydessä ottanut kuvan pikaisesti ilman salamaa, niin en ole pesää sormin sorkkinut, joten pääluku ei liene ihan tarkka :D

wiidii

Meidän yhdeksän lasta pääsivät tänään puhtaaseen terraarioon. Oli haju jo niin kamala tuossa terrassa (sen siitä saa kun poikaset oppivat vähän turhan aikaisin käyttämään samaa pissa"nurkkaa") että onneksi täyttivät 2 viikkoa niin pääsin puhdistamaan tuon.
Sukupuolet tiirailin, näytti olevan 6 naarasta ja 3 urosta. On onneksi sitten varaa valita tyttösistä itselläni.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

MirkkuH

Meillä on ekat kinkki-vaavit :sydan  Meiju oli eilen hoikkana ja tänään äkkiä kurkistin: 6 babynakkia näytti olevan :sydan

Anonymous

^Oi onnea ekoista kinkki naperoista  :sydan