• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

KYSELY: Kiinnostus kasvattajakursseihin?

Aloittaja Vevve, 27.07.12 - klo:18:14

« edellinen - seuraava »

Olisiko sinulla kiinnostusta osallistua 15-25€ maksua vastaan kasvattajakurssille?

Kyllä, jos se järjestettäisiin lähellä kotipaikkakuntaani.
51 (68%)
Kyllä, myös pidemmän matkan päästä.
11 (14.7%)
Kyllä, jos se olisi ilmainen.
2 (2.7%)
Ei.
0 (0%)
Hyvä idea, mutta minulla ei ole tarvetta.
7 (9.3%)
En osaa sanoa.
4 (5.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 74

Alkemistin

Kasvattajakurssi oli ja meni, ja koska olen laiska luomaan uutta ketjua, niin käytän tätä. :icon_cheesygrin:

Suurkiitos Vevvelle ja Marjutille sekä myös paikalle piipahtaneelle Saijalle (menihän se nimi oikein? :wassat: ), sekä kaikille materiaalia kasanneille!
Kurssi oli asiallinen, mutta leppoisa ja sopivan pitkä 6h. Meitä osallistujia oli kahdeksan. Se oli hyvä määrä, joka antoi paljon tilaa omille kysymyksille ja myös jutustelulle. :icon_redface:
Osa asioista oli tuttua, mutta toisaalta se antoi tilaisuuden peilata omaa tietotaitoa. Varsinkin loppukoe. :icon_e_geek: Paljon tuli myös uutta ja kerrankin joku oli paikalla valmiina vastaamaan kaikkiin omiin kysymyksiin. :applause:

Neeau

Järjestetääkö tälläsii kursseja enää? :peukku:

Ely

Tänä vuonna järjestetään kasvattajan peruskurssi ainakin.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Neeau

Oon kiinnostunu jos pidetään siedettävän matkan päässä Tampereesta! Eihän kurssista voi olla kun hyötyä, vaikka ei kasvattaan alkaiskaan :icon_e_biggrin:

PaulaH

Itsekkin olisin kiinnostunut kasvattajakurssista joten tere tulemast pitämään kurssia meille tänne Raumalle.

tuuliaa

Helsingistä löytyisi kiinnostuneita ainakin 2 kappaletta :) PK-seudulle liikutaan kyllä helposti.