• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

X-File's/JonnaMilaya

#255
Vai että tekee eläinlääkäri satunnaistarkistuksia....Toivottavasti muistaa pestä kätösensä eläinten välillä,ettei käy niin kuin mun gerbiliraukalle kauan sitten...
Olen siis paikalla,mutta vasta paria päivää aiemmin päätän ilmoanko jonkun mukaan.Harkinnassa ois 3 kääppäriä,kun en tiedä mihin luokkaan toi mun yks syrkki kuuluu.
~Solnechnyi Trusha~

Nape

#256
No niin hienoa, tuli lisätietoa :)

Siitä ruokahommelista vielä, että eikö se oo hankalaa lähtee niitä ruokia lämmitään, ku joudun osittain tekeen ruuat foliovuokiin, niin niitä ei saa kyl mikroon laitettua? Mut mulle käy miten vaan.
Onko siellä kaikilla yhtäaikaa syömätauko vai miten se menee?

Mustikkamaan

#257
Vain lemmikkiluokkiin otetaan jälkkäreitä - ja sinnekin on syytä tuoda erittäin harkiten, koska tuomareilla on jo monta arvosteltavaa ennestään!

Nape: kaikkien safkat lämmitetään kerralla esmes uunissa, niin ei tarvii murehtia siitä. Etupäässä siis kaikki syövät samaan aikaan!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ken_G

#258
Lainaus käyttäjältä: "X-File's/JonnaMilaya"Vai että tekee eläinlääkäri satunnaistarkistuksia....Toivottavasti muistaa pestä kätösensä eläinten välillä,ettei käy niin kuin mun gerbiliraukalle kauan sitten...

Ilman omistajan lupaa ei "meidän eläinlääkärillä" pitäisi olla minkäänlaista asiaa hypistelemään eläimiä.

Ken_G

#259
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Ja tosta aikataulusta vielä, että tokihan se hamsujen arvostelu voi alkaa ihan tasan just silloin kun SHY päättää sen aloittaa, se kuitenkin kestää koko päivän.

Toivottavasti alkaisi klo 10 kuten muissakin näyttelyissä, vaikka järjestäjä onkin siihen ohjelmaansa merkinnyt klo 11.

Nape

#260
^eikös se ollu päätetty jo, että klo 10 alkaa, vaikka muut jutut alkaa klo 11?

Ninde

#261
Joo hamsujen arvostelu alkaa niin kuin normistikin eli siinä kymmenen maissa. :) Nää aikataulujutut tulee vielä vahvistuksessa jotka Heidi lähttää varmaan tänään.

Mustikkamaan

#262
Joooooooo saatte tänään illalla näyttelyvahvistukset sähköpostiinne! Mun täytyy tehä viel yks kikkakolmonen ennen sitä  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

viiru

#263
Tuomarivaihdokset on vahvistettu, tässä viimeisin tieto.

Ulkomuotoluokan syyrialaiset (lk, koe- ja ei-st): Heidi Harju
Ulkomuotoluokan syyrialaiset (pk) & standardiluokan roborovskit: Niina Eskelinen
Ulkomuotoluokan kääpiöhamsterit (vkh tv, vkh cb, ei-standardi vkh rb,kkh): Saija Kukkohovi
Lemmikkiluokan syyrialaiset (avoimet, veteraaniluokat): Saana Kankare
Lemmikkiluokan syyrialaiset (nuorten luokat), kääpiöhamsterit & lasten lemmikit: Martina Munther

Olemme päättäneet ulkomuotoluokkiin kohdistuvien muutosten lisäksi tasoittaa myös lemmikkiluokkien tuomareille kohdistuvaa arvostelutaakkaa jakamalla syyrialaisista osa kääpiötuomarin arvosteltavaksi. Lemmikkiluokkien syyrialaisissa palkitaan tästä syystä poikkeuksellisesti myös kaksi tuomarin suosikkia.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Mustikkamaan

#264
Saija hoitaa myös kiinankääpiöiden arvostelun.

Mä tarviiiiiin sihteeriiiiiiiiiiiiiii!!!  :angel Turha odottaa arvosteluita jos ei oo kukaan kirjottamassa puhtaaks :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

PiiaL

#265
Ja jos mitenkään löytyy assariehdokkaita vielä, niin olisi mukavaa jos saisi lisää käsiä, kun tuomareitakin tuli toinen? :) Olen siis ilmoittautunut noiden ulkomuotoluokan syyrialaisten assariksi.

Edit// Ok, kiitos Ninde informaatiosta, en olisi tajunnut tuota viestiä enää kaivella ketjusta, josko sitä olisi päivitelty. :)

Ninde

#266
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"PÄIVITETTY LISTA!

Tuli isosti tuomarimuutosta! Tarvitaan siis lisää henkilökuntaa :) Ahkeroitukaa hyvät perhoskämmekkäiseni, ahkeroitukaa!  :lov


Sihteereitä, assareita ja muita toimihenkilöitä edelleen haussa!

Täyden päivän työstä sihteereille ja assareille luvassa lounas, virvokkeita ja pullakahvit! Kannattaa siis ilmoittautua johonkin pestiin :) Nyt kun kaikki tuomarit ovat suomalaisia, niin ensikertalaisetkin sihteeriköt käyvät vallan mainiosti!

Mikäli johonkin luokkaan tulee ihan hirmusti eläimiä, niin siinä tapauksessa varmaan joudutaan järkkäämään aiemmin jo sihteeröinyt sellaiselle tuomarille, jotta pysytään aikataulussa. Ei silti kannata ujostella, vaan tarjoutukaa rohkeasti!

Ulkomuotoluokka, pk-syyrikset & standardirobot (tuomari: Niina Eskelinen)
- sihteeri: Ansalucia
- assari: Piia L.

Ulkomuotoluokka, campbellit, kiinarit, talvikot & ei-standurobot (tuomari: Saija Kukkohovi)
- sihteeri: Mirkku
- assari: Vevve

Ulkomuotoluokka, lk-, ei- ja koestandardisyyrikset (tuomari: Heidi Lehikoinen)
- sihteeri: KaisaM.
- assari: Minski

Koearvostelua syyrialaisille tekee Päivi Virtanen
- sihteeri/assari: PESTI AVOIN

Lemmikkiluokka, syyrialaiset (tuomari: Saana Kankare)
- sihteeri: Ammie
- assari: Karov

Lemmikkiluokka, kääpiöt & lasten lemmikit (tuomari: Martina Munther)
- sihteeri: Sirpa
- assari: Marla

Numerolappujen jaon & jälki-ilmot hoitaa: Taikahamsu

SHY:n infohenkilökuntaa: Wiidii ja Mauku

Ruoat näyttelyyn tekee: Nape


Hallituslaistenkin varmasti kannattaa järjestäytyä jo etukäteen osaan näistä hommista + sopia kukka istuu infossa ym., ettei käy niin että joku pyörittelee peukaloitaan ja toinen tekee viiden ihmisen hommat ihan vaan tietokatkoksen takia!


Edit: Ja heti päivitin Wiidiin ja Maukun infoon kun olivat kuulenma luvanneet!

Muita iloisia puuhatonttuja tarjolla hommiin?!
Nostetaas tää lista tuolta, eli Piia sut on laitettu mun assariksi ja Minski on Heidillä. :)

Anonymous

#267
Jos tulee tuolloin aamulla jotain ongelmia niin minut tavoittaa numerosta: 045-326 5556.

Minski

#268
Hei ihmiset, nyt ne viimesetkin pestit täyteen, hop. Tänne on ilmottu hirveesti hamsuja, joten sen perusteella on varmasti tulossa paljon myös hamsuihmisiä eli työntekijöitä pitäis olla tarjolla jonoksi asti ;) Rohkeesti vaan, mikään noista näyttelytehtävistä ei ole mahdottoman vaikea ja ensikertalaista neuvoaan varmasti :)
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

#269
Lähetin teille sähköpostilla vahvistukset. Jos joku ei ole saanut sitä, niin lähettäkää sähköpostia tai yksityisviestiä - tai ylipäänsä jos on jotain asiaa sitä koskien, niin puidaan sähköpostitse  :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]