• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

HAMPSU

#180
Oon kans joskus tekeny semmosen riippukeinun minkä lienee kankaasta. Olihan sitä vähä jyrsitty mutta ei Claudia siellä tykänny olla.
[size=50]<3[/size]

Hannaaa

#181
Juuri edellispäivänä ostin tuommoisen -->http://www.harminfarmi.com/shop/index.php?productID=3648
Tuolla ylätasolla en ole nähnyt kertaakaan niiden olevan,mutta tuolla alakopissa ne kyllä kovasti viihtyvät!! :D

mio

#182
mä innostuin tekee noita paperi-igluja, ja Venla tykkäs niistä. ekana yönä se oli tosin revitty palasiksi ja levitetty ympäri dunaa, mut puuhaa siinä ainakin riitti. :)

ja sit oon tehny yhden tasonkin neitille, koska tuppaa aina heittämään purut sun muut sinne piltin sekaan. osoittautunut käteväksi tuo taso, tein siitä melko matalan mutta kuitenkin sen verran korkean ettei sen päälle kovasti purua leviä. voin laittaa siitä kuviakin kun siivoan seuraavan kerran dunan.
[size=80]syyrialaistyttö Venla ja roborovskineiti Miisa[/size]

Hannaaa

#183
Mistä löytyisi ohjeet tuohon paperi iglun tekemiseen??

Tatu

#184
Lainaus käyttäjältä: "Hannaaa"Mistä löytyisi ohjeet tuohon paperi iglun tekemiseen??
Esimerkiksi täälä löytyy ohjeet:
//http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=978&st=0&sk=t&sd=a&start=20

BenZ.

#185
Lisää hyviä ideoita!  :D
Hommailin tänän 4 paperi-iglua, ja muita vinkkejä täältä keräillyt.
Lisää vaan, teillä on niin hyviä vinkkejä  :P
Viiruli, talvikko uros, s. 23.7.04 R.I.P <3
Mini ja Möhkö, campbell urokset, s. 23.3.06 R.I.P <3
Vikinä, campbell naaras, 1.8.07 <3
Symphatil Milky Way, campbell uros, 19.3.07 <3
Afrodite, talvikko naaras, 3.5.08 <3

Hannaaa

#186
Mäki tein semmosseen paperi-iglun eilen ny ootellaan vaa et se kuivuu :D
TOIVOTTAVASTI se onnistuu, koska tää on eka paperi iglu minkä mä teen :P ...
Ja sit eilen huuhtelin maitopurkin hyvin ja leikkasin päät irti niin siit tuli hyvän kokonen tunneli syrkkikselleni<33 Kun se ei noista vessapaperi rullista välitä niin ajattelin, että jos se vessapaperirulla on vain liian pieni sille, niin nyt se oli aivan innoissaan tuosta isosta maitopurkkitunnelista :lov <33!

Nilla

#187
Ajattelin nyt huomenna vihdoinkin tehdä pari tasoa hamsuille, toivottavasti varastosta löytyy sopivan kokoisia puukappaleita.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Ritu

#188
^^Vahdi vain ettei ala syömään sitä. Meillä alkoi, joten lähti varmuuden vuoksi maitopurkit. "Muovitettuja" kuitenkin kun ovat.
- Riikka

Hamsuliiini

#189
Kyselempä noista kivistä, minkä kokoset kivet kelpaa? ja pitääkö ne pestä kun ulkoa tuo?
Unelmat eivät ehkä koskaan toteudu.

nottura

#190
Niin, minä kun vaan ehkä hankin talvikon, hankin täältä vähän tietoa, mutta omistan tällä hetkellä gerbun (toinen kuoli). ja olisi hieman sinulta kysyttävää, chibi, sinullahan oli ne gerbiilitkin? niin oletkos antanut niille paperi-igluja, ja mitä luulet tykkäisivätkö? :oops:

BenZ.

#191
Noni... hamsut piti niistä igluista liikaa  :huh  ne on jo revitty....  :lol:  pitänee tehä uudet
Viiruli, talvikko uros, s. 23.7.04 R.I.P <3
Mini ja Möhkö, campbell urokset, s. 23.3.06 R.I.P <3
Vikinä, campbell naaras, 1.8.07 <3
Symphatil Milky Way, campbell uros, 19.3.07 <3
Afrodite, talvikko naaras, 3.5.08 <3

yetta

#192
Lainaus käyttäjältä: "Hamsuliiini"Kyselempä noista kivistä, minkä kokoset kivet kelpaa? ja pitääkö ne pestä kun ulkoa tuo?

Kivet on hyvä pestä kuumalla vedellä ja pesuaineella harjan kanssa huolella ennen ulkoa tuontia, koiranulkoilutuspaikoilta jne. ei kannata varmaan ollenkaan kerätä kiviä. Mikä ettei niitä voisi myös kiehuvaan veteen upottaa pöpöjen tappamiseksi.

Kivien kans kannattaa ottaa huomioon se, ettei se missään tilanteessa pääse vierähtämään hamsterin päälle (ts.kiikkerät ja keinuvat kivet heti kättelyssä hylätään), ettei siinä ole teräviä reunoja eikä se muutenkaan hamsulle ole vaarallinen. Koolla ei varmaan ole niinkään väliä, kunhan asumuksen pohja sen painon kestää, eikä se ole niinkään pieni että hamsu saa sitä siirreltyä tai jopa suuhunsa napattua  (eli pikkukivistä ei ole hyötyä..tätäkin on kysytty, saako hamsulle laittaa sorakkoa) :p

Hamsuliiini

#193
Mäkin oon innostunu nyt tekemään noita paperi-igluja  :D , vaikka hamsua ei  vielä olekkaan :oops:
Unelmat eivät ehkä koskaan toteudu.

Katar

#194
psssssst, onkos muuten noissa kaikissa värikkäissä pahvilaatikoissa jotain myrkyllistä mahdollisesti jos hamsteri syö sitä? meinaan esim. kultakuvioin koristeltuja pahviboxeja?
[size=150]Kata[/size]
Ihminen on aina niin onnekas tai onneton miten itseään ajattelee