• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mitä hassua hamsterinne ovat tehneet?

Aloittaja Taake, 19.05.08 - klo:22:10

« edellinen - seuraava »

Taake

Mitä hassua ne teillä on tehny? :D Minulla tapaa harrastaa juoksemista juoksupyörän päällä :D
[size=85]© Kuvieni kopiointi ehdottomasti kielletty[/size]

Ritu

#1
Nanapa irrotti koko juoksupyörän akseleiltaan ja kiipesi sen päälle jyrsimään kaltereita :D
- Riikka

e??a

#2
^Lilo irroitti juoksupyörän akselista ja kiipesi yöllä karkuun sitä pitkin.. XD
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

htiina

#3
Meillä Helmi-syrkki "vain" juoksi pyöränsä akselin poikki  :pihalla:

GaneshaX

#4
Huli on kiipeillyt jo muutaman viikon kanigabberinsa katossa. Ensin mennään kuin apina, sitten ote alkaa lipsumaan ja jäädään pitkäksi aikaa killumaan epätoivoisesti etutassuilla kalteriin.

... Sitten pudotaan jaloilleen tai perseelleen maahan.

Ja UUDESTAAN.

Toivon kovasti ettei se loukkaa häntäänsä :<
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ritu

#5
^Nana on harrastanut tuota koko ikänsä  :D . Minun pikku apina  :sydan . Onneksi ei ole loukannut itseään kertaakaan.
- Riikka

GaneshaX

#6
Tuokin vaan muistuttaa, että jos unohdan katon luukun auki, niin Huli on karannut ennen kuin ehdin hamsteri sanoa XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vilma

#7
Meilläkin moni hamsu on aikoinaan irrottanut juoksupyöränsä akselista ja kiivennyt sitten pyörän päälle jyrsimään kaltereita. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Nilla

#8
Lainaus käyttäjältä: "Taake"Minulla tapaa harrastaa juoksemista juoksupyörän päällä :D

Sama juttu  ;)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Lemmy

#9
Pörrö syrkkini rupesi hamstraamaan lattialla olevaa vessapaperirullaa ja ihmetteli kun paperia vaan riitti ja riitti :D Että mä nauroin.
[size=85]Her hair reminds me
Of a warm safe place
Where as a child I\'d hide
And pray for the thunder
And the rain to quietly pass me by [/size]

Theo

#10
Kerran jätin Vincentin terran auki laittaessani sille uutta ruokaa,säikähdin ihan kamalasti kun luulin sen kadonneen! Suljin terran luukun ihan varmuudeksi ja laitoin yksiöni vessan ja eteisen oven kiinni ja aloin etsimään sitä hädissäni. Sitten pengoin terran puruja ja siellähän se oli! Täysin kaivautuneena puruihin! Raukka ihan säikähti.

Kyseessä on siis syyrialainen.
Muistoissamme Hyny sekä Theo
Poistuivat sateenkaaren tuolle puolen 6.2.2008

Siruna

#11
Minä olin 4 vuorokautta leirillä. Sillä aikaa Mio oli saanut masennuksen,kun en ollut pitänyt sitä ollenkaan sylissä iltaisin. Eli siis se ei tullut ollenkaan pesästä ulos.

e??a

#12
Lilo pyöritti juoksupyöräänsä joskus pyörän ulkopuolelta tassuilla. ^.^
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

jensku

#13
En tiedä onko tämä hassua, mutta eilen yhdenaikaan yöllä sattumalta heräsin ja huomasin, että Alma oli päässyt terrastaan. Vaikka lasikansi oli paikoillaan. Pelästyin kamalasti ja ajattelin mitä olisi tapahtunut Almalle, jos en olisi herännyt. :shock:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Azuca

#14
Nuupi on oppinut kiipeämään hihaa pitkin ylös. Olin oikomassa sen dunan asioita, niin kaveri vaan ottaa ja alkaa kipuamaan hihaa ylöspäin, siitä selälle ja karkuun xD
Pienenpieni.