• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 1/11

Aloittaja Vevve, 08.02.11 - klo:20:57

« edellinen - seuraava »

Minski

#30
Kiitos Poskipussista ! Tämän vuoden eka numero oli kyllä huikean hieno; hirmusesti ihania juttuja eikä niin, että puoli lehteä on jotain näyttelytuloksia- tai kutsuja vaan tosi hyvin palveli tämä lehti ihan tavis-lemmikkihamsuilijaakin :yes: Ulkoasu oli myös hieno. Toivottavasti me lukijat emme aseta tämän perusteella liian kovia odotuksia vuoden muille lehdille, kun eka numero oli näin täyskymppi. Suuri kiitos lehden tekijöille !

Sirpalle kiitos Lottiinan kuvan lähettämisesta Poskipussiin :)
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#31
Minullekin tuli tänään Poskipussi. Ihana lehti oli kyllä, kiitoksia kovasti.  :lov
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sirpa

#32
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Sirpalle kiitos Lottiinan kuvan lähettämisesta Poskipussiin :)
En minä sitä erityisesti lähettänyt sinne, annoinpahan vain Vevvelle luvan käyttää hamsterikuviani Poskarissa milloin ikinä moiseen tuntee tarvetta. Mutta onhan Lottiina siinä poseerauskuvassaan kerrassaan elegantin näköinen, sopii hyvin näyttelytulosten koristukseksi.

jensku

#33
Tänne ei ole viellä tullut.  :(  Alkaa olee pelko, ettei oo vaan hävinnyt postissa. Toivotaan että huomenna tulisi.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Mrk

#34
Rupesin noita virkkausjuttuja miettimään. Mitä jos poskipussissa olisi sellainen "tee se itse hamsteri" palsta, jonne voisi lähettää kuvia oma tekoisista käsityöhamstereista ja linkkejä ohjeisiin, jos ne eivät ole omia. Sinne voisi myös tietysti laittaa niitä ohjeita jos joku keksii. Ja muistakin materiaaleista tehdä kuin langoista. Vai kiinnostaako ihmisiä hamsteriaiheiset käsityöt?

Vevve

#35
^ Mun mielestä toi olisi kiva! Lehdessähän oli joskus se nikkarointipalsta, ja nyt on niksipalsta. Mä luulen että sille ois parhaiten tilausta sellaisena yleisenä tee-se-itse -palstana, jossa ois ohjeita vähän kaikkeen, esim sille palstalle sopisi myös riipparien ompelemisohje, kun Nape muistaakseni lupasi joskus tehdä sellaisen.  :)

Niksipussiin saa muuten lähetellä niksejä, jos löytyy! Seuraavassa ois aiheena asumusten paikkaaminen   ;)

Maiju*

#36
Olipa positiivinen ylläri toi poskipussi, siinähän on mun tauon aikana muuttunut kansi värilliseksi!  :mrgreen:

Silloin kun mä niitä postittelin oli ne mustavalkoisia, A4-kokoisia.
Uusi ulkoasu oli oikein näpsäkkä ylläri, tää kun oli mun eka lehti tauon jälkeen.  :peukku:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Vevve

#37
Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"Olipa positiivinen ylläri toi poskipussi, siinähän on mun tauon aikana muuttunut kansi värilliseksi!  :mrgreen:

Silloin kun mä niitä postittelin oli ne mustavalkoisia, A4-kokoisia.
Uusi ulkoasu oli oikein näpsäkkä ylläri, tää kun oli mun eka lehti tauon jälkeen.  :peukku:

Tää tais olla nyt viides värikantinen A5-lehti, eli viime vuonna se alotettiin  :)

Miamaa

#38
Lainaus käyttäjältä: "_milli_"Tänne päin ei oo tullu poskaria johtuukohan se siitä että liityin joskus tammikuussa?? mutta hoitopussi tuli ainakin.

Ei ole täälläkään näkynyt, joskus tammikuulla minäkin liityin ja hoitopussi on tullut  :pihalla:

Milloinkahan muuten hamsteripuodin inventaario loppuu? Odotan kovasti, että saisin tilata Tietopussin, mutta aina vaan on inventaario.. :)
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

Marla

#39
^ Tietopussia ei ole tällä hetkellä, mutta suunnitteilla on uudistettu versio. :)

Miamaa

#40
Kiitos Marla tideosta :), ettei turhaan ainakaan sitä "vanhaa" Tietopussia odota.
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

jensku

#41
Tänne ei oo viellä poskaria tullut. :( kovasti odottelen, että pääsis lukemaan. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Mustikkamaan

#42
Ihan totta, yhteys jäsenrekisterinhoitajaan jos ilmenee ongelmia Poskipussin saamisen kanssa, täällä valittamisesta ei ole mitään hyötyä :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#43
^ Lähetä viestiä jäsenrekisterinhoitajalle! Kyllä sen olisi jo tähän mennessä pitänyt tulla, eli jotain on vialla.

Nape

#44
Mä laitan nyt tännekkin tiedotetta, että meillä on edellisen jäsenrekisterinhoitajan kanssa vaihdos edelleen kesken. Odotan, että saan jäsenrekisterinhoitomatskut itselleni. Tähän asti ja tulen myös siihen saakka kunnes saan matskut itelleni niin: edelleen lähetän kaikki kyselyt Martina Muntherille hänen pyynnöstään
Joten minulle vaan kyselyä puuttuvista laskuista ja lehdistä, niin pistän viestiä eteenpäin ja Martina hoitaa ja selvittelee asioita sitten.
Pahoittelut tilanteesta ihan kaikille! Odotan, että saan matskut itselleni, niin pääsen hoitamaan tehtävääni!