• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

tintsku

#780
http://www.petsie.fi/market/product/2_terraariota/9924/ Onpa halpa ja iso terraario, kelpais mulle :) tarkotan tuota 100x45 kokosta

Avalon

#781
Oho! Ostaisin heti jos ois täl hetkel tarvetta :D
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Vevve

#782
Oijj miten kiva ja halpa!
Mulla on syrkillä toi outo jonkun itse tekemä 60x90x60 kuutioterraario liukuovilla. Vie ihan pirusti tilaa kun on pienellä jalustallakin, mutta toisaalta kivan näköinen ja iso, liukuovet on ihan ykkösjuttu.  :sydan Olin ostamassa sille tavallista terraariota tosta lähiostarilta kirppikseltä, mutta tuntuisi ikävältä änkeä herra pienempään kotiin kun on tottunut jo tohon isompaan.

metsku

#783
Löysin meidän syrkille aivan todella hienon asumuksen. Kyseessä on (luultavasti?) matelijan terraario. Mitat on leveys 80, syvyys 50 ja korkeus 82cm. Eli on korkea. Mukaan kuuluu sellainen puutasohässäkkä. Kaikkein parhainta korkeuden lisäksi ovat isot liukuovet. Ennen ovia on reilusti tilaa purulle. Hamsterin käsitteleminen ei ole koskaan ollut helpompaa :) Ovi auki vaan ja on pääsy joka nurkkaan.

Lisäksi tuollaista on todella helppo sisustaa. Sisällä on valtava juoksupyörä, katossa roikkuu sellainen ufopesä, purun alla ja päällä on vanha häkkiosa jota pitkin voi kiipeillä, ylätasolle on silta jne. jne. Vain mielikuvitus on rajana. Otan kuvan joku päivä.

sasu^

#784
metsku// kuulostaa hienolta! : ) Äkkiä kuvaa tulemaan!
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

Insku

#785
terra vuodelta nakki ja muusi
nyt on paljon enemmän virikkeitä!

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

tiikeripupu83

#786
Insku: Varmaan kätsy tuo "kahva" tuossa kannessa? :)

Mun täytyy vaihtaa tuo Mein iso häkki terraan. Pureskeli kulmista irti kaikki riipparitasot yhdessä yössä enkä halua mitään vaikeita ja raskaita tasoja tuonne virittää. Enemmän kyllä tykkäänkin terroista ja akvaarioista.
tiikeripupu

Hamsufani97

#787
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"http://www.petsie.fi/market/product/2_terraariota/9924/ Onpa halpa ja iso terraario, kelpais mulle :) tarkotan tuota 100x45 kokosta

On kyllä todellakin halpa!  :mrgreen:

Vilma

#788
Kerttu pääsi asumaan Ronjan vanhaan häkkiin. :)

[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

sasu^

#789
Meidän koira vahtaa ihan samalla tavalla tuossa dunan yläpuolella koko ajan  :mrgreen: Aina ihan koiran kuolassa tuo yläritilä..
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

Insku

#790
Lainaus käyttäjältä: "tiikeripupu83"Insku: Varmaan kätsy tuo "kahva" tuossa kannessa? :)
juu on se aikas kätevä

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Vevve

#791
Tänään muutettiin Hilma ja Mamma uusiin terroihinsa! Tykkään vaan niin kovasti.  :sydan

Mamma sai 60x30 terran. Toi on pleksiä ja ihanan kevyt.


Ja hyperaktiivikko-Hilmalle 70x40 iso terra. Toi värikäs juttu on kivi, maalattu vaan akryyliväreillä mitä hamsteri ei saa siitä irti.

Avalon

#792
Teetitkö itse noi pleksiterrat? Jos teetit niin paljonko tuli hintaa tolle 70*40cm?
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Vevve

#793
^ En, vaan ostin käytettynä yhteensä 25€. :)

sasu^

#794
Kertokaa oikeasti, kuinka voisin sisustaa tuon dunani..
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=8460 ... etid=48884

Itse olin jo suunnitellut ostavani talvikolleni uuden dunan, mutta olen nyt luopunut ajatuksesta. Haluiaisin joitain sisustusvinkkejä tuohon dunaan. Sen mitat on jotain 48x30x25(?) Siellä täytyy olla tuo juoksupyörä, koska Tahvo niin tykkää siitä. Tykkäisin laittaa sinne jotain tasoja yms. mutta olen huono sisustamaan : D Auttakaa!
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?