• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#300
^ :D Niin no ihan totta, joku voikin ottaa vakavasti. Ei sitä aina niin aattele mitä suustaan päästää!

Niin hei sit ku mä oon kuiteskin viiminen arvostelemassa, niin kukaan ei saa tulla siihen pöydän äärelle huokailemaan ja tiukkailemaan, että "koska tää loppuu, koska oot valmis, montako vielä jäljellä ja kauanko kestää, voisitko pitää vähän kiirettä!?" -tyyliin. Kiitos.  :sydan Kerran loppupäivä oli semmosta ja se oli NIIN ahdistavaa.

Olisi eri asia, jos arvostelisin muutaman kymmenen ja siinä kestäis sit liian kauan, mutta noita nyt on toi 80 miinus poissaolijat.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Marla

#301
Huomenna. :)
Pitää lähteä seitsemän jälkeen, kun yritän siihen kahdeksaan tähdätä sinne.
Just kävin ostamassa parsakaalit ja porkkanat ja nyt vois nuo boksit laittaa kuntoon ja penkoa jostain Pirkka-kassit esiin... Onkohan mulla niitä kolmea? :pihalla: Noh, kun kerran näyttelyistä sen Ikea-kassin saan, niin eipä tuolla väliä - seilaan sitten edestakaisin hakemassa boksit autosta. :D
Siitä ei ole tietoakaan, millä pääsen kotiinpäin, mut kyllä mä jotain kehitän. ;)

Jahas.. mitkähän vaatteet sitä laittais päälle..? xD

GaneshaX

#302
Kaikki on vielä kesken, boksit laittamatta ja vaatteet kattomatta. Ja kynnet lakkaamatta  XD Aamukuudelta tarttis olla ratissa.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#303
Olinpas kerrankin viksu ja leikkasin kynnet jo eilen o/ Nyt paistuu makrulåda yläkerran naapurilla (kun oma uuni on rikki) pupuruoan ystäville ja mustikkapiirakka on valmiina buffettiin.

Kaikki boxit laittamatta tietenkin ja kämppä edelleen ihan sekasin muuton jäljiltä ihan ku ei ois muuten... PiiaL järkyttyy varmaan ikihyviksi  xD

7:45 hypätään Ganeshan kyytiin. ..tutusmaximus saleen siihen aikaan aamusta  :c8  :D

Ps. Niina ja Musu, missä on jatkot? :lol:

viiru

#304
Ihanaa Annina, kun reippailit leipomusten kanssa.  :sydan

Kukaan ei ilmoittautunut tekemään liharuokia, eli musta tuntuu että joudun nyt pikapikaa juoksemaan sitten kauppaan ja lyömään liha-makaronilaatikon uuniin. Aika ikävän viime tinkaan jäi, ja harmittaa kun olen aika moneen muuhunkin näyttelyyn tänä vuonna tehnyt ruoat. =( Ei kai väkeä voi ruoattakaan jättää.

Munhan ei pitänyt edes tähän näyttelyyn tulla, mutta tuon nyt sitten kuitenkin aamulla tulosteita ja sit ilmeisesti myös nuo ruoat. Tarpeeksi sopivasti matkan varralla, kun olen Nokialla päivän.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#305
Älkää nyt kaikki olko ihan tasan kahdeksalta paikalta kun minulle tullaan vasta silloin avaamaan ovet ja kerkeän vasta katsoa että mitä tulee mihin.  :D  Ei vaan, hyvä että on sitten porukkaa auttamassa laittamaan paikkoja kuntoon!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#306
^Älä huoli! mä olen taatusti aina myöhässä joka paikasta xD

Henni

#307
Olen huomenna tulossa Tampereelle vähän aloittelijana ja kysyisin kuuluuko tuoreruoka siis liottaa vedessä? Ja miksi näin on? :oops:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Saana

#308
^Porkkana ainakin imee hyvin vettä ja toimii loistavasti nesteen lähteenä. Eihän niitä pakko ole liottaa, mutta aika moni taitaa niin tehdä. Parsaa en itse ole liottanut, kun tuntuu, että se vähän sotkee silloin.

Hessuinen

#309
Uih, huomenna sitten näyttelyyn! Oma hamsutin on vielä liian nuori osallistumaan, mutta ehkä sitten seuraaviin pääsee Titi-uukin mukaan. ;) Mukavaa päästä vähän "näin etukäteen" tarkastelemaan, millaista menoa siellä oikein on. :P
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Vevve

#310
Täälläkin on kaikki valmiina ja boxit siististi rivissä lattialla. Pitäisköhän vielä päättää vaatteet ja tehdä aamupala valmiiksi jo illalla että voi ponkaista viidessä minuutissa sängystä autoon.  xD

GaneshaX

#311
Vaikka kuinka olisi valmista, ei se ikinä käy viidessä minuutissa. Aaamulla hoopoillaan vartti edes takas, että onko kaikki varmasti mukana XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mianna

#312
Voih olisi ollut niin kiva päästä näyttelyyn, noh Vaasaaan sitten.. Mut jokatapauksessa onnea kaikille huomiseen näytskään.. :peukku: *Jää tänne mököttämään ja pyörittelemään peukaloita*
\Ottakaas paljon kuvia näytsistä ja nettiin nähtäväksi..  xD

Vevve

#313
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Vaikka kuinka olisi valmista, ei se ikinä käy viidessä minuutissa. Aaamulla hoopoillaan vartti edes takas, että onko kaikki varmasti mukana XD

No niinpä.
Viime kerralla tosin kävi niin että heräsin ihan tajuttoman aikaisin, katoin toimettomana tv-chattia puoli tuntia ja lähdin paljon aikaisemmin kuin piti.  xD

Elliska

#314
Voiei, joudunkin tulemaan julkisilla ja en osaa! :c8 Joudun vaihtamaan junaa kerran ja sitten vielä bussiin, junien vaihtoaika on 6 minuuttia ja äää ehinkö mä muka siinä ajassa vaihtaa kaikkine tavaroineni :| Ja en osaa koskaan jäädä oikealla kohdalla pois bussista!

Niin että varoitan näin etukäteen että mitä luultavammin tulen myöhässä.