• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Minski

#255
^ Toivottavasti ei, koska en pysty hillitseen itteeni jos siellä on jotain sopivan värisiä hamsuja. Eli jos tuotte myyntiin hamsuja niin pistäkää ne piiloon aina, kun semmonen punatukkanen tyyppi yrittää tulla lähellekin niitä :D


Meiän lapsista pari-kolme muuttaa tästä näyttelystä uusiin koteihin, voi pikkusia muuttajia :)
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#256
^ Tiedän siis minkä tyypin nokan alle menen mukuloita tunkeen, kun jonkin näyttelyn aikaan on varaamattomia luovari-ikäisiä nappuloita :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

NuclearBitch

#257
Mulla on vielä tyhjiä duniakin kotona, nyt alkaa huolestuttaa  xD

Anonymous

#258
Mä nappaan ainaki ton meidän talvikko typyn tuosta mukaan josko sais uuteen kotiin sen tuosta.

Tiina

#259
En varmaan sittenkään jaksa lähteä Tampereelle. Liian vähän hyötyä/iloa vaivaan nähden. Rahanmenoa ja menetettyjä yöunia se vain tietäisi. Minua ei tulla näkemään siellä, mutta viettäkää te hauska päivä ja saakaa paljon palkintoja!  :yes:

Vevve

#260
Mäkin näin ihan kamalaa unta! Heräsin näyttelyaamuna ja kaikki talvikot oli muuttuneet ihan iloisen ruskeiksi!  :c8 Sitten ne tuijotti mua häijysti.  :<

NuclearBitch

#261
Jos jollakin on luovutusikäisiä syrkkejä, joita meinaa tuoda näyttelyyn, niin laittakaa yksäriä  :yes:

TiBe

#262
Voikos tre:n näyttelyissä rekisteröidä hamstereita? infossa vai missä? :pihalla:
mukaan todistus L1:sestä ja kahdet paperitko?
 :haha
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Niina-03

#263
Lainaus käyttäjältä: "Pirapana"Voikos tre:n näyttelyissä rekisteröidä hamstereita? infossa vai missä?
SHYn väki, otattehan rekkauskamat mukaan Tampereelle :angel Ja muistakaa pyytää avainta hakiessanne ilmastointi päälle näyttelyn ajaksi, ettei hamsut ole "lehmännuolaisemia" tai vielä heikommassa hapessa mikäli lämpötila nousee helteellä :shock:

Onko ruokapolitiikka muuten kunnossa, kuka tietää? Mä voin tehdä aamulla ison leivän sinne, jos on tarvetta.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Saana

#264
Mie olen lupautunu tekee sinne kasvisruoan. Liharuuvvasta en tiijjä.

Nilla

#265
Lähes joka toinen näkee tästä näyttelystä painajaisia  :lol:   Itseäni ei edes jännitä tämä näyttely, kun tiedän, että hamsut tuskin tulee pärjäämään.  :S
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Hessuinen

#266
Jesh, nyt sitten olen minäkin tulossa tuonne!  xD
Mites, yritin katsella mihin asti tuo kestää+aikatauluja, mutta en löytänyt mistään?
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

ammie

#267
Mulle muuttaa tästä näyttelystä syrkki gabberineen, niin täytyiskö mun ne kuskata heti kotio, vai pystynkö johonkin syrjään laittamaan ainakin gabberin tuolla näyttelypaikalla?  :pihalla:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#268
^ Kaippa sen johonkin syrjään pystyy siä laittaan. Mutta tietty omalla vastuullasi säilytät näyttelypaikalla :)

Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Onko ruokapolitiikka muuten kunnossa, kuka tietää?
Mie olen lupautunu tekee sinne kasvisruoan. Liharuuvvasta en tiijjä.
No pääasia, että mulla ja Anninalla on ruokaa :D

Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"Jesh, nyt sitten olen minäkin tulossa tuonne!  xD
Mites, yritin katsella mihin asti tuo kestää+aikatauluja, mutta en löytänyt mistään?
Ei näyttelyiden aikataulua pysty kellon tarkasti koskaan sanomaan, mutta uskoisin, että pitkälle iltapäivään menee.
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#269
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Mulle muuttaa tästä näyttelystä syrkki gabberineen, niin täytyiskö mun ne kuskata heti kotio, vai pystynkö johonkin syrjään laittamaan ainakin gabberin tuolla näyttelypaikalla?  :pihalla:
Kyllä sinne aina jonnekin nurkkaan tavaraa mahtuu. Ja meneehän ne siinä mun kamojen lomassa, jos ei muuten. ;)