• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat 2

Aloittaja Mustikkamaan, 31.12.10 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

spellcaster

#30
Saahan noita teidän karvakorvia tulla sitten rapsuttamaan jos vaikka näyttelyssä törmätään?  :lov

jensku

#31
Belle ja Lissu. tosi nättejä molemmat :lov kauhee hamsukuume iski. :lov
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Jinny

#32


Tässä olis nyt sitten mun kullanmuru tästä kuuluisasta katraasta :lov Oon aivan rakastunut! Vaikka mun aiemmatkin hamsterit on olleet aivan kesyjä tullessaan uuteen kotiin, niin tämä kaveri lyö kyllä laudalta kaikki aiemmat, ihan mahtavan kiltti ja rento poitsu! :sydan

Nimeä saattekin sit odotella vähän pidempään :D Edellinen hamsteri taisi olla uudessa kodissa 1,5 kk ennen kuin keksin sille kutsumanimen, joten tässä voi taas hiukan kestää.

Ja spellcaster, mun poitsua saa ainakin tulla moikkaamaan! Kiva vaan, jos joskus pääsee vaikka vertaamaan veljeksiä keskenään.

Nape

#33
Voi Jinnyn ihanaa poikaa :lov  
Meillä on kans aivan mahdottoman ihana käsitellä tuo tyttö. Niin rento ja mutkaton että täytyy kyllä kysyä kasvattajalta niksit miten saa poikasista näin ihania :)
Mä keksin tuolle meidän Lissulle sellaisen ns. oikean nimen. Se on Chipotle :)

Mustikkamaan

#34
Voi rakkaus tuota Jinnin poitsua  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Karvakorvathamsula

#35
Jinnin poitsu on kyl aivan iiiihana!!  :lov  <3 ääww... mäkin oon rakastunu!  :D
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Anonymous

#36
Upea poika Jinnyllä  :taju: ja meidän Belle on kans todella utelias ja kiltti.

Jinny

#37
Kiitos kaikille kehuista, onhan tuo kyllä mahtava napero :lov
Kasvattajan luona tuota kiltteyttä ihmettelin, ja hän sanoi, että hänen lapsistaan on ollut oiva apu poikasten kanssa :) Siinä kun on äidillä kolme käsiparia apuna, niin poikaset saa kyllä paljon palluttelua, ja sen kyllä huomaa.

spellcaster

#38
Olen täysin samaa mieltä. Kun hamsuvauvat tottuvat pienestä asti eri ihmisten (myös lasten) käsittelyyn, niistä ei voi muuta tullakaan kuin sosiaalisia.
Yleensä kun mulle on tullut uusi hamsterilapsi, sitä on joutunut olemaan varovainen ettei säikytä toista ja käsittelyyn totuttamiseen on mennyt oma aikansa, mutta tuo meidän Bali on niin kiltti ja utelias että sitä käsitteli jo ekana päivänä kuin vanhaa tekijää.
Iso kiitos siis ainakin meiltä  kasvattajalle, ihanan hamsterilapsen sain!  :sydan

spellcaster

#39
Sainpa otettua Balistakin pari kuvaa kun tuossa äsken heräsi  :)



MirkkuH

#40
Tämmöinen söpöliini muuttaa meille ensi viikonlopulla Marlalta.




 :sydan  :sydan  :sydan

eerika

#41
Uusi oma kämppä tuntui tyhjältä, joten parin viikon miettimisen jälkeen marssittiin eläinkauppaan ja Helinä campbelli muutti meille. :)
Tyttö on tuntunut viihtyvän hyvin, sillä faunattaren terraariossa oli sisustuksena vain juomapullo ja ruokakuppi, joten kaikki uusi on ollut mukavaa :) Eilinen meni tutustellessa ja tänään onkin nukkunut koko päivän.
Sain napattua muutaman kuvan pikkuisesta kun kävi syömässä, mutta eivätpä ole hääppöisiä..





Tässä onkin sitten paljon uutta opiskeltavaa, joten pitää kai ahkerasti alkaa seuraamaan foorumia!

EDIT: Älkää pillastuko tuosta pinnahäkistä, se on kaverin vanha ja väliaikainen! Meidän tuppukylän tarjonnasta en ole löytänyt vielä sopivaa dunaa, mutta netistä tilattu on :)

Minski

#42
Onpas suloisia uutukaisia kaikille kotiutunut :yes:
Erityisesti tuo Jinnyn pikkumusta on jotenkin kaunis kokonaisuus, vaikka musta väri ei sinällään ilman kuviota kuulu lemppareihini niin tuo Jinnyn tekee siihen poikkeuksen :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#43
Meille tuli tänään Tulkoon Rakkaus alias Raksu :lov

Nape

#44
Ihana Raksu :sydan