• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keskustelua hamstereiden erilaisista juomapulloista

Aloittaja tzt, 15.02.08 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#30
En tykkää yhtään, liian vaikea veden vaihto... :kieli
Ei kukaan haluais ostaa paria? :P
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

DoratheExplorer

#31
Onko kenelläkään tällaista lasista juomapulloa?
http://terrieri.net/index.php?main_page ... ts_id=2422
Ostin tuollaisen mutta mietityttää miten siitä saa eläin vettä, nokkaosassa ei ole perinteistä kuulasysteemiä vaan pelkästään lasinen putki.. Täytettynä tuo putkiosa näyttää jäävän vedestä tyhjäksi.

X-File's/JonnaMilaya

#32
Oi, vieläkö noita saa? Mulla oli noita käytössä kiinareilla kun niitä kasvatin.Todella hyvin toimi.Muoviset samanlaiset ei niinkään,mutta nuo lasiset oli aivan loistavia, osassa oli metalliputki.Nämä sopi niin näppärästi hiirimallisiin häkkeihin.Ja oli muutes tosi kätevä pestä!
~Solnechnyi Trusha~

DoratheExplorer

#33
Minusta tuntuu ettei tuonne putkeen mene vettä ollenkaan  :huh  että sinne jää ilmakupla, lähtee pois kyllä kun säiliötä ravistaa mutta kun putkea "töpöttää" sormella ikään kuin hamsteri kielellä joisi niin vettä ei mene putkeen vaan se tyhjenee ja tilalle tulee ilmaa.
Uskallanko luottaa siihen että hamsteri saa tuosta pullosta vettä?  :shock:

Tanu

#34
meillä kyllä Ferplast Sippy-juomapullo toimii, ei vuoda.
ei se mitenkään vaikea oo pestä ? toisaalta tääki vaan oma mielipide =)
[size=85]Tanu, s. 28.11.2009 <3[/size]

Minski

#35
Mä oon tykännyt noista Classicin ihan perus-juomapulloista, mun mielestä ne toimii hyvin ja on kestäviä ja vedenvaihto on vaivatonta. En vaihtaisi Sippyihin tai muihinkaan mistään hinnasta :)

Classicin pullot kaikki nyt varmaan tietääkin, mutta tässä nyt vielä pari kuvaa :)



On meillä muutama Savicin pullokin, siis näitä tämmösiä:



Trixien pulloista olen kuullut myös paljon hyvää, mutten ole vielä niitä omille hamsuilleni kokeillut, kun tuntuu, että juomapulloja on kaappi jo väärällään niin ei ole tullut uusia osteltua pitkään aikaan.
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#36
Classicin hiiripullo olis pop, jos niitä saisi terralenkillä  :)

Ja juu, kyllähän sen saa roikkumaan, niinkuin minskin kuvasta näkyy...
Mutta ei, mun sisäinen esteetikko kärsisi liikaa  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Cindu

#37
Meillä on yksi trixien juomapullo ja aidon käyttää sitä myös tulevaisuudessa seuraavalla hamsterillani, saa nopeasti vaihdettua veden, on kätevä (ei liian iso) ja muutenkin ei ole mitään ongelmaa kyllä ollut  :) Joskus vaan oli vesipullo tyhjänä, mutta vain pari kertaa, en tiedä että onko se hamsteri sitten rynkyttänyt sen tai mitä mutta tätäkin tapahtui vain pari kertaa eikä ollut tapahtanut pitkään aikaan. Suosittelen!
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Anonymous

#38
Meillä tällähetkellä Trixien hiiri ja hamsu koon pulloja. 2 ainoastaan classikkia käytössä ja toimivampana pidän kyllä Trixietä.

Henni

#39
Meillä on kaikilla kolmella trixien pullot. Hyvin toimii :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Mianna

#40
Minulla on myös trixien pulloja, kaksi hiirikokoista. Tykkään kovasti, sopivan kokoisia, ei vuoda ja näppärä se lenkki. Savicin pullojakin on yksi, en oikeen tykkää, meinaa vuotaa ja ei ole sitä lenkkiä.  ;)

Meven

#41
Miten kiinnitätte terraarioon classic -juomapullon? Mä en haluais laittaa sitä tohon verkkokanteen, ku se on usein pois päältä (ku oon ite häkin vieressä) ja muutenki pullo on sit aina tiellä, ku otan kannen pois.

Pullo on nyt ollu tossa sivulaidassa kiinni sillä valkosella "rautalangalla", ku siinä tulee mukana, mut se on siksi koko ajan vinossa ja huonosti + kansi keikkuu, koska on epätasanen alusta.

Eli onko jollain ehdottaa jotain ratkaisua tähän? Jostain katsoin, et jollain oli kiinni magneetilla, et osaisko joku sanoa, mistä löydän niin vahvat (akvaario?)magneetit, että 150ml:n pullo pysyy paikallaan?

Tatu

#42
^Mulla on kaikki classicit akvaariomagneetilla kiinni terroissa, ei nuo järin vahvoja edes tarvitse.. Magneetit on kaikki pienempiä kuin itse juomapullot eikä ole koskaan rysähtänyt alas vaikka taiteilevat joskus pullojen päälläkin.. Ja ihan eläinkaupastahan noita löytää. :)

Nape

#43
^Millä se magneetti on siinä itse pullossa kiinni? Taidan laittaa Lindalle kans magneetilla.

Meven

#44
^^ Kiitoksia! Nyt on akvaariomagneetilla kiinni ja hyvin pysyy (vaihdoin tosin pullonkin pienempään, kun kuitenki vähintää joka toinen pv vaihdan veden, ni ei tuo ehi paljoa ees juomaan sinä aikana).

^ Mä laitoin sen magneetin pulloon kiinni ihan vaan kahella palalla (niin pitkillä, et yltää kerran pullon + magneetin ympäri) maalarinteippiä. Varmaan irtoaa jossain vaiheessa, mut sit vaan uusiks kiinni. Vähän tuo talvikko on kyllä pureksinu sitä teippiä, mut ei se siihen kunnolla ylety ja tais olla vaan alun ihmetystä sekin pureskelu.