• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Äänestys - oletko SHY:n jäsen

Aloittaja Mustikkamaan, 18.07.07 - klo:08:40

« edellinen - seuraava »

Oletko Suomen Hamsteriyhdistyksen jäsen?

Kyllä
114 (53.5%)
En
42 (19.7%)
En, mutta aion liittyä
57 (26.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 207

Äänestys päättynyt: 18.07.07 - klo:08:40

lentsu

#30
Mä olen pitkäaikaisjäsen.  :D Taukokin tosin löytyy vuosista 2005-2006 eli liityin uudelleen vuoden 2006 loppupuolella. Muuten olen ollut jäsen vuodesta 1990.

excitant

#31
Enpä ole vielä, mutta aion kyllä liittyä :D

muskotin

#32
Viime viikolla maksoin jäsenmaksun taas pitkästä aikaa. Olin jäsen muistaakseni vuosina 2002-2004. Nyt liityin lähinnä kannatuksen vuoksi, sillä mun jyrsijäharrastus on hamstereista alkanut, joten koen olevani niille jotenkin "velkaa"  ;) (Outo akka olen) Luin tuossa vanhoja Poskipusseja ja täytyy sanoa, että ne oli tosi hyviä. Täytyy toivoa, että lehti on säilynyt yhtä hyvänä. Tarkoitus ei ole alkaa näyttelyissä pyörimään tai muuta, että sillä tavalla en saa yhdistyksestä mitään hyötyä, mutta toisaalta kuinka suurta hyötyä sitä ihminen voi kuvitella saavansa alle kahdenkympin jäsenmaksulla? Kyllä neljä lehteä on jo aika hyvä hyöty! Ja taas toisaalta, kun ajattelee miten paljon SHY tekee hamsujen eteen, niin kyllä sitä mielellään tukee maksamalla jäsenmaksun.

PiiaL

#33
Tänä keväänä sain aikaiseksi liittyä :)

excitant

#34
Liityin! :D

?Lyllerö?

#35
En.. Koska iskä ei anna liittyä :cry:  Olen kyllä aikas kauan sitä pyydellyt..
[size=85]


Vkh tv, Lyllerö 18.11.06 --->


[/size]

anskuu

#36
En, mutta aion liittyä.

yetta

#37
Kyllä, jäsen olen.

Janika

#38
En vielä, mutta liityn kun hommaan hamsun :)
pk musta syrkkipoika Sid Vicious

Tiina

#39
Olen, vuodesta 2001.  :)

Naksuliiini

#40
En ole mutta ajattelin liittyä.

Juulia

#41
En ole jäsen, koska sisko on jo jäsen ja yksi poskipussi riittää :) olen sitten Kennelliiton jäsen :D !
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Potmo

#42
En, mutta ajattelin ehkä joskus liittyä :)
[size=85]Abigail 12.8.2007 - 24.4.2009
Amor Vincit Omnia, "Amo", 29.3.2009 -
Life isn\'t about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain.[/size]

Pilvi

#43
Olen jäsen ja liityin heti, kun taas vuosien jälkeen hankin hamsuja. Kannatan mielelläni sellaista toimintaa, joka vie eteenpäin ajantasaista tietoa hamsuja hankkiville.

Peikko

#44
Aion liittyä, aivan lähiaikoina  :)
Hamsterit <3