• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Kesänäyttely 13.6.2010 Tampereella

Aloittaja Saana, 18.05.10 - klo:21:13

« edellinen - seuraava »

Eevi

#15
Lähetin säpöä Johannalle, että voisivat pian ilmoittaa sen tuomarin, kun ilmopvkin lähestyy. Vastasi, että Niina Toivosta kuulema pyydetty tuomariksi, ois kyllä kiva jos pääsisi. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Marla

#16
^ Oi, Niinalle olisi kyllä ilo viedä hamsut. :) Ei sillä, etteivätkö monet muutkin kelpaa, mutta olis mukava tosiaan, että tuomari olis pätevä.
Kaipa tuon muuten vain yhden tai pari hamsua, vaikkei olisikaan pätevä tuomari.

Nettz

#17
Meiltä saattaa kanssa olla talvikoita tulossa näytille :)

Saana

#18
Johanna mailaili, että hamstereille tulee tuomariksi Niina Toivonen! :) Sekä ilmoaikaa on jatkettu sunnuntaihin asti, koska tieto tuli niin myöhään.

Marla

#19
^ Nonih, jes! :) Nyt sitten pitäis tosissaan pohtia, ketkä vien näytille... Vois vaik assaroidakin.

Saana

#20
Mä oon jo mailannu aikapäivää si Pinalle et haluun assaroida. Kieh kieh x)

Minski

#21
Ryökäleet ! Kohta pitää siis laittaa vuosi ennen näyttelyä sähköpostia, jos haluaa päästä assariks :D

No meneepä tuo näyttely vapaamatkustajanakin :) Eri lajeille en periaatteesta mene assariks, että tekisivät itekkin jotain.

Kiva kun on pätevä tuomari ja Niina tuomarina :)
Pitääpä kattoo, että keitä tonne olis tuomassa, pari hamsua varmaan tulee. Kiva kun jatkoivat ilmoaikaa vähäsen :)
Hamsteriton tätä nykyä

Eevi

#22
Mä tässä taas mietin, että viitsiikö tänne tullakkaan, itseltäni ei todennäköisesti tulisi hamsteria ja rahatilanne huono tällä hetkellä. Junamatkoihin kuitenkin menisi melkein kolmekymppiä. Katsoo nyt kun tuo rahatilanne ehkä kohenee pian, toivottavasti.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Sirpa

#23
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Johanna mailaili, että hamstereille tulee tuomariksi Niina Toivonen! :)
Jee!!  :pileet:
Mahtaako muuten tällä kertaa olla tarvetta muiden lajien sihteerille? Onneksi kaneja ei ole nyt näytillä, näen vieläkin painajaista niistä kaninkarvoista suussa, silmissä, nenässä, vaatteissa...  :)

Saana

#24
^Varmasti on tarvetta muiden lajien sihteereille ja assareille! Paitsi marsuilla on kyllä sitten niin että omistajat esittelevät itse eläimensä.

Minski

#25
Ilmoitin 4 hamsua Niinan syyniin :)


Huomioikaa muuten, että nyt Pina on korjannut hamsujen veteraani-iät oikein;
"Jyrsijöiden veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi; Kääpiöhamsterit yli 14 kk (1 vuosi 2 kk), Syrkit yli 16 kk (1 vuosi 4 kk)".

Lainaus käyttäjältä: "Pirkanmaan Nakertajat"Näyttelyissä pidetään Kani- ja jyrsijätarvikekirppis. Tuo vanhat tarvikkeet myyntiin ja tee samalla löytöjä itsellesi. Hinnoittele tuotteesi valmiiksi ja tuo ne näyttelyaamuna infopöydän luo.
Jee, tää oli tosi hyvä juttu sillon yhdessä Pinan pikkujoulunäyttelyssä; löysin sieltä melki ilmaseks hirveesti hyviä juomapulloja ja ruokakuppeja ! Nyt vois kattoo oisko itellä jotain myytäväksi tuotavaa. Tosi kiva idea tämmöinen jyrsijätarvikekirppis kyllä :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#26
^ Se on kyllä kiva, että tuota mainostetaan, kun ei ihmisille välttämättä muutoin juolahda mieleen tuoda myyntiin tavaroita. :)
Mulla nyt ei oikein mitään myytävää ole, mutta josko löytöjä tekis...

Onneksi ilmoaikaa on pidennetty, sillä mähän unohdin koko asian jo. :roll: Olis jäänyt hamsut ilmoittamatta.

NormaJeane

#27
Minä tulen kattelemaan teitä ja moikkaamaan teitä :) Hamsuja ajattelin että olisin ilmottanu mukaan mut en kerenny :( Olis ollu 5 hamsua jotka olisin voinu tuoda näyttelyyn, mut ehkä ensi kerralla sitten.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Eevi

#28
Pitäsköhän sittenkin tulla, kun nyt sitä rahaa taas olisi ja muistin että onhan mulla toi kortti, jolla saa ilmaisen ilmon. Vois ehkä tuon spurguhamsterin nyt sitten tuoda, kun ei siitä tarvitse mitään maksaa. Toimiiko toi talkookortti jälki-ilmoissa?
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Minski

#29
Lainaus käyttäjältä: "NormaJeane"Minä tulen kattelemaan teitä ja moikkaamaan teitä :) Hamsuja ajattelin että olisin ilmottanu mukaan mut en kerenny :( Olis ollu 5 hamsua jotka olisin voinu tuoda näyttelyyn, mut ehkä ensi kerralla sitten.
Hei ! Ilmottautumisaikaahan on vielä vajaat 3 h jäljellä, joten ehdit vallan mainiosti :)
Hamsteriton tätä nykyä