• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

Veda

#1290
Meillä yhdistettiin eilen kinkkipariskunta normaali Tears In Heaven* "Aku" ii:Somebody To Love ie: Fin Mva LJV13 Posliinilintu iii: Fin Tmva GG10 GG11 Opossums Daniel-San iie: Mei-Xing iei: Gerard iee: Kitty Von Purr ja laikku Angel Dust "Rosa" Hollannista :) Hyvin sopuisasti suhtautuivat toisiinsa. Taisipa olla tytöllä kiima hyvin lähellä pojan kiinnostuksesta päätellen.

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Ana - 22.06.13 - klo:21:27
Täällä hommattu hamsulapsia maailmaan. Suklaa vkkk x laventeli. Meni hienosti astutus uros oli tosi kohtelias. Mitä nyt vähän hömelö, aluks piti miettiä, että mihin sitä tuikataan :D

Alphella oli sitten päässyt unohtumaan. :icon_cheesygrin: Nyt jännityksellä ootetaan mitä sieltä ilmoille tupsahtaa.  :sydan:

Ana

Joo Eve se oli ilmeisesti parantanu tapansa ihan huomattavasti :D

Ja kyllä jänskättää mitä tulee ja monta :D tulispa vain 5 ja just semmosiako on tilattu. Joo ens pitivähä miettiä, että missä se rööri on, mutta sitte alko luistaan hyvin homma. Lopussa sitten kun alkoi mennä pelleilyks niin otin ne erilleen :D

S.D.G.

Lainaus käyttäjältä: S.D.G. - 11.06.13 - klo:13:13
Mä kerkesin säälitellä meidän Kottaraista eli Regalis Gotham's Reckoningia jo monena iltana, kun mammaparka oli suurinpiirtein jo kaksinkertaistanut kokonsa. Ennestäänkin melko kookas rouva ehti paisua toisen tiineytensä aikana melkoisiin mittoihin, hyvä, kun mun kämmenelleni mahtui. Viime yönä pesään oli ilmestynytkin sitten laskujeni mukaan 8 pikkuvauvaa!  :sydan:  Isukkina onkin sitten Tarinan Mesikämmen. Toivottavasti pysyvät hengissä joka iikka.

Nöf. Kun ehdin riemuita, että nyt syntyi pitkästä aikaa suurpoikue, niin eipä sittenkään. Kyllä niitä tosiaan täytyi parin päivän iässä se kahdeksan olla, vaikka nyt lähinnä unennäöltä tuntuukin. Kahden viikon rajapyykin kohdalla niitä olikin vain kaksi ja nekin varsin pieniä. No, sielläpä nyt kasvavat. Vähemmän työtä tietenkin pienessä poikueessa, mutta kyllä mä olisin vähän kaipaillut jo pientä vilistelyä. Täytyypä toivoa, että astutusvuorossa oleva Goldilock's Ahkeraliisa tarjoilee sitten aikanaan enemmän valinnanvaraa.
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Janzu

Pk soopeli vn tyty Lucylla suunniteltu ja erittäin paljon odotettu toinen poikue ei sit oikein onnannutkaan, harmittaa :( neiti alkaa lähestyä jo 13kk ikää, joten ehkä suosiolla luovutan jo. Toisaalta tuo Lucyn tytär lk vaaleansininen neiti onkin nelikuinen jo, joten ehkä tänne saadaan sinistä vilinää alkusyksystä sen jälkeläisten muodossa  :loov:

Cämpsyjä sen sijaan yhdistin kaksi paria reilu viikko sitten ja ainakin toisella tytöistä taitaa olla mahaakin jo ellen ihan kuvittele, sieltä odotettavissa kasa maailman ihanimman luonteisia pämpellilapsia :loov: kauhulla odotan kuinka iso kasa nakkeja sieltä tulee kun tiedän jo valmiiksi etten kuitenkaan malta luopua yhdestäkään, jos niistä vielä tulisi äitinsä tavoin samanlaisia lemmikkiluokan rusettihaita.  :sydan:

Ana

Kivoilta cämpsyiltä kyllä kuulostaa :)

Meillä menossa 14vrk, ja kyllä maha on kasvanu varsinki eilisestä. Ja painokin 150g jo!

Blogista löytyy maha kuvia, ja saa käydä veikkaan paljon tulee: http://vilunhamsterit.blogspot.fi/

Alkemistin

 :peukku: Veikkasin jo, että 8-9 kpl.

Eve87

No nyt vihdoin (jälleen) näyttää, että Sophia räjähtää neljän päivän kuluttua, sen verran iso on masu. On tätä tosin odotettukin  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Alkemistin

Uuhuu! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tulee satsi hienoja nakeroita. :yes:

Ana

Vauvoja synty <3 Olin ruokkimassa hamsuja puoli kolmen aikaan niin piaan kuului pesästä PIIIIIIIIIP PIIII <3 Voiko menis viikko äkkiä, että pääsis tirkistelemään :D

Eve87

Asta!!! Ja mulle et hehkuttanu ekana!  :icon_cheesygrin:  Ihania pikku Alpheja  :sydan:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Alkemistin

#1301
^^Etkö muka kurkannut yhtään? :woot: Melkoista itsehillintää! :applause:
Mä kyllä molemmilla kerroilla odottelin, että emo menee kauas syömään ja sydän pamppaillen ihan sekunnissa kurkkasin. Että vain näkee ainakin jotain elossa olevia, meillä kun ei piippailuja kuulunut. Olen kauhean huono odottamaan, vaikka pitäisikin...

Ainiin, onnea sinne! :icon_razz:

Ana

#1302
Se oli kyllä eve ihan hilkulla, etten mainostanu heti, mut en uskaltanu sitte :'D aattelin, että täältä kaikki lukee.

Siis täällä tämä "itsehillintä" En oo kurkannu, mutta kyllä on varmasti terran lasi nenän ja poskenjäljissä kun yrittin tiirata oven suusta jos jotaki näkis :D Jos Dee erehtyy meneen syömään niin sitten teen pikakurkkuaksen, että tietää onko sielä pikemmin kaks vai kakskyt :D On tää kuolettavan jännää ja pitkäveteistä oottaa. Eka poikue kai kaikista jännin ja piinaavin. Kun se ei vain söis niitä.

muoks// 13.7.2013 lisätään nyt tännekki, että poikasia oli 11 viime laskujen mukaan.
Erittäin alustavasti: 1 suke, ainaki 5 jonkisortin suklaata ja yks vkkk <3

Sintturainen

Meillä pitäs laittaa alulle P-pesue tänään tai huomenna. Yhdistelmä on i. Picus Chili Con Carne (lk hopeasoopeli) e. Pikkumökin Glooria (lk creme). "Pöllö" eli tuo iskä on tuplasoopeli, eli tulossa on hopeasoopelia ja luonnonvalkoista.

Ana

Meillä värit nyt varmistunut vähän tarkemmin ja kaikki elossa. Hieman yks väristä porukkaa. Odotin nauhallisia ennemmän. 7 suklaata, 3 sukea ja yks suklaa vn/vkkk