Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

omenainen

Tänään siivosin Hermionen terran.
Osan tavaroista upotin purujen sekaan. Niistä Hermione oli innoissaan.

Talvikko_95

Oih! Mulla on ihan hirvee hamsu kuume, ja se vaan kasvaa, kun käyn täällä foorumilla  :lov.. Että jotkut osaa sitten olla kekseliäitä noitten hamsu asunojen sisustuksissa!! Mutta onko Gabber Garda Duna  69x45x28 liian pieni yhdelle talvikolle?
? Talvikosta haaveilen ?

Nilla

Lainaus käyttäjältä: "Omppu"Olisko jollakulla vinkki miten saisin estettyä hamsteria jyrsimästä gabberin  seinään reikää? Vanilla on ottanut elämäntehtäväkseen karata.  :rant: Pitäsi varmaan ostaa terraario.  :<

No osta terraario  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Omppu

^Ostaisin muuten mutta tällä hetkellä ei ole oikein varaa kun on lomamatka tiedossa lähiaikoina.. No onneksi se ei vielä ole saanut edes reijän alkua aikaiseksi, kiinnikkeet on vaan saanut kyytiä.  :|
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

-Sonsku-

Oon ajatellu mun syyrikselle dunaa, mutta kun katoin noita kuvia, niin nyt oonki lasiterran puolella... :pihalla:  Mitä mieltä te ootte?
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

blood.and.tears

Lasiterra on siitä varma vaihtoehto että eläin ei ainakaan syö läpi siitä. Käytettynä saa aika edullisesti esim. vanhoja akvaarioita (itse maksanut 70cm terroista 10-20e). Jos tuo syöminen mietityttää eikä tahdo rahojansa tuhlata useampaan asumukseen niin lasiterra on ihan hyvä vaihtoehto omasta mielestä. Tosin siivoaminen on helpompaa muovisissa, senkun kaataa roskikseen, mutta eipä tuo terrankaan siivous ylivoimaista ole  ;) tosin meillä suositaan muovisia juuri tuon siivouksen helppouden vuoksi  :oops: Yksi lasiterrakin löytyy, useampaa en jaksaisi siivotakkaan
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

HAMPSU

Ajattelin ostaa syrkilleni terraarion ku häkistä lentää aina purut yli nii äiti valittaa. :D Toivottavasti saan sen terran >x)
[size=50]<3[/size]

-karo\\

Ylempänä minidunassa Poju-talvikko, alemmalla hyllyllä Pojun emo Tiuhti ja pöydällä hamsterdunassa Aamu-syrkki. Sininen miniduna (joka näkyy vähän kuvassa) on tyhjillään, koska Nuutti kuoli ja asumus on menossa kaverille, koska oli vain lainassa. Joo ja sotkusista hyllyistä ei kannata välittää! :D
koiruus ja syyrialainen ?

naira

Meillä muutettiin vähän isompiin asumuksiin (71x45x29cm)... Turhan siistin näköisiä näin juuri siivottuna, mutta eiköhän tuo asia ole huomiseen mennessä jo korjautunut  xD

Minnaw

^Oih, ompas tosi virikkeellisen näköinen! Tosi hieno!  :sydan

-karo/:n hamstereillakin näyttäisi olevan ihanan paljon purua...
 ;)
Oxalis - talvikkokasvatus

Elisabet

Ihania asumuksia taasen kaikilla! Ostin 80x40x35 kokoisen terraarion lasit ja tässä joku päivä ne kokoan. Laitampas sitten kuvia lopputuloksesta  :)
Hiiriä ja hamstereita
..pienimuotoista kasvatusta..
Kurkkaa uudet kotisivut!

Mustikkamaan

Toooooosi magee sisustus Nairan kopissa!  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minnaw

Tässä meidän syrkin terra. Kuva hieman sumea kun on otettu ilman salamaa, mutta kyllä siitä pitäisi jotain selvää saada  :roll:

//http://i74.photobucket.com/albums/i254/ticoturpo/P1210159.jpg

Suurin osa virikkeistä on itsetehtyjä. Ainoastaan puukiikku ja tikkaat ovat ostoksia. Pesäkoppi ja kiipeilytaso on omaa (isän) kädenjälkeä  ;)
Oxalis - talvikkokasvatus

Juuli

Nairalla tosiaan mukavasti noita virikkeitä! Kelpaa tuolla asustella. Ja Minnawin syrkillä kans kivat nuo puiset mökit, kumpa itsekkin olisi taitoa värkätä tuommoisia. xD
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

naira

Lainaus käyttäjältä: "Omppu"Unohdin sanoa että meillä siis näitä sivussa olevia kiinnikekohtia jyrsitään.

Meillä tuo ongelma ratkaistiin aikanaan sellaisilla tarrakirjainlaatoilla, millä siis yleensä laitetaan nimi johonkin oveen tai postilaatikkoon. Metallinvärinen, mutta kai se on jotain muovia. Kooltaan joku 5 x 2 cm eli peittää sen kiinnikkeen "reiän" juuri sopivasti, niin hamsu ei pääse siihen käsiksi eikä meillä kukaan ole vielä innostunut jyrsimään tai nuoleskelemaan sitä laattaa.