• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

M^ija

#255
tänään käytiin kyselemässä eläinkaupassa talvikkoja. kaikki hypridejä :| suututtaa....
M^ija

Minimau

#256
Tampereella Jankan Onnen Lemmikit ehdottomasti!  :P Asun siinä lähellä, oisko jtn 150m matkaa, niin sinne voi mukavasti aina käväistä jotain pientä hakemassa neidille. Todella, todella mukavaa porukkaa ja palvelu on mitä parhaimpia. Ystävällisiä ja kohteliaita, kysyy heti tarvitseeko apua jos vähääkään näyttää olevan pihalla tai eksyy hyllyjen väliin. Eläimilläkin näyttää menevän hyvin, ja nää myyjät vastaa kysymyksiin ja juttelee mielellään, näyttäis olevan ihan hyvinkin tietoisiakin eläimistä. Hinnatkin on kohtuullisia, esim monet ovat sanoneet juoksupallon maksavan yleensä n. yli 10e, itepä ostin kuudella eurolla ja risat (huono esimerkki mutta..).
Ennen hamsuja siel li vähän niukasti, nyt on roboja ja talvikoita ja vaikka mitä.

Tiivistettynä, Onnen Lemmikit on parhain eläinkauppa missä olen käynyt.  xD
[size=85]lemmikkihamsuttaja jonka päiviä piristää talvikkopoika Tutu ^_^[/size]

Saana

#257
Onnen Lemmikit Tampereella on myös mun vakkarikauppa ja lämpimästi suosittelen sitä myös muille! Monesti kaupoissa myyjät kertovat omiaan, jos eivät tiedä, mutta Jankassa ottavat ensin selvää. Siitä ei voi antaa muuta kuin täydet pisteet. Henkilökunta on erittäin eläinrakasta ja mukavaa sakkia. :) Eläimillä on hyvät olot ja ne tulevat vain kasvattajilta, eivät tukuista. Ruokien ja tarvikkeiden hinnat ovat mielestäni aika kohtuulliset.

NormaJeane

#258
Pitää käydä onnen lemmikeissä. Missä päin Jankaa toi on?
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Saana

#259
^ http://www.onnenlemmikit.fi/ Tuolla on osoite. Se on siinä missä on joku pizzeriakin.

Minski

#260
Minimau asuu sit melki mun naapurissa :P
Hamsteriton tätä nykyä

s.at.u

#261
Mie haluun ehdottomasti käydä tuolla Onnen Lemmikeissä kun seuraavan kerran Tampereelle mennään.  :)

Minimau

#262
Kvääks, uih, luulin jo että asun jossain niin takapajussa että onnen lemmikeistä ei olla ennen kuultukaan, kauheita luuloja mulla. Kiva kuulla että jotkut asuu aika lähelläkin ^_^
[size=85]lemmikkihamsuttaja jonka päiviä piristää talvikkopoika Tutu ^_^[/size]

wiidii

#263
Tampereella on niin paljon hamsteriharrastajia ;) Tosin itsekään en Tampereelta ole mutta Onnen lemmikissä olen pariinkin otteesseen käynyt. Ja viimeksi tänään ajeltiin ohi kun olen jälkeen Tampereella. Huomenna pitäisi ruokaa käydä ostamassa sieltä, on tarpeeksi lähelläkin. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minimau

#264
Juuh, nyt tiedän ^_^
[size=85]lemmikkihamsuttaja jonka päiviä piristää talvikkopoika Tutu ^_^[/size]

Pörriäiset

#265
Kiitos kaikille keskustelijoille...
Olen perheeni kanssa juuri pohtimassa kääpiö hamsun hankkimista ja miettinyt, mistä kaupasta sellaisen hankkisi. Ideaparkin faunattaressa ollaan jo toista vuotta käyty ihailemassa niitä pieniä pörriäisiä.
Nyt tuo Onnen Lemmikkien saama palaute on herättänyt kiinnostuksemme. Jotenkin tuntuu sille, jotta se paikka taitaa olla luotettava lemmikin hankkimiseen.

Ymmärsinkö oikein, jotta heille hamsut tulevat kasvattajilta ja Faunattareen saattaa tulla tukuista?

How ever... eipä työpaikastani ole Jankaan pitkä matka... Eli kun saan terran hankittua (huutonetissä huuto auki), niin voimme lähteä pikku-veijareita hankkimaan. Mahtaa meidän rakkauspapukaijat olla ihmeissään tulevista naapureista.

:) T; Vasta aloitteleva hamsuilija

nagger

#266
Lahessa Black Bull on hyvä ja faunatarki ihan mut siel on hamstereilla pesävanua  :<

Rose

#267
Huomasin tänään 4petsissä kun kävin että samassa terraariossa oli helmikuussa syntyneistä kahdesta poikueesa syrkkejä, tai siellä oli vielä kaksi urosta samassa.. ja syntynyt siis helmikuussa ja ruokaa ei ollut ollenkaan kupissa.

Saana

#268
^Joskus pennut vain sietävät toisiansa kauemmin. Ja hamsterithan tunnetusti vievät jyvät kupista parempiin jemmoihin, joten purujen alla on hyvinkin voinut olla jyväkätkö. :)

Rose

#269
Ok, en tullut ajatelleeksi tota että jyvät voisivat olla kätkössä :D En ookkaan kuullu että vois tulla kolmekuukautisinakin vielä toimeen.