• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

pähkis

#225
Meille on ajateltu hankkia hamsteri nyt pian. : > Minkälainen asumus sopis parhaiten? Häkki, terraario, duna?
[size=85]Vili. <3
s. 15.1.2008[/size]

TamTam

#226
Tässä on Nupun asunto, tämän näköinen tällä kertaa  :)

http://kuvablogi.com/nayta/913098/

Ja vielä toinen kuva eri kuvakulmasta :)

http://kuvablogi.com/nayta/913099/

noora

#227
http://irc-galleria.net/view.php?nick=g ... d=76075313
Löysin tollaset tikkaat ja kokeellisesti laitoin ne Kaikun terraan. Voiko antaa olla vai tippuuko se tuolta korkeammalta tasolta ja taittaa niskansa? Tuolta matalammalta tasolta se ei hypi vaan tulee siististi tikapuita alas.  :D

Ruusaliina

#228
Heips,

Olen hankkimassa ensimmäistä hamsteriani ja mietin nyt, että kuinka sopiva asumus syyrialaiselle hamsterille nyt jo edesmenneen marsumme (rotta)häkki , joka on kooltaan 80 (pituus) x 50 (leveys) x 37 (korkeus)? Hamstereilla näkyy paljon Dunia ja terraarioita, pöllyttävätkö ne paljon purua vai mistä tämä johtuu?  :pihalla:

Elliska

#229
^ Nuo on hyvät mitat :).
Mä oon saanut käsityksen, että hamsterit nakertaa paljon kalterihäkkejä jonka takia dunat ja terrat on yleisempiä :D.

Juuli

#230
Rottien ja marsujen häkeissä on yleensä liian suuret pinnavälit hamsterille, voi livahtaa välistä.
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Maikkis

#231
^ niin on. Eli maksimi pinnaväli hamstereille on 10mm.

Nell_a

#232
Aikaisemminkin tässä topicissa on puhuttu Isopekan tekemistä terraarioista, onko ne tosiaan pleksiä? Jos on niin eikös ne silloin ole yhtä helppoja siivota kuin dunatkin, koska pleksihän on lasia paljon kevyempää..?  ;)
[size=85]Normaali vkh tv Rusina 20.1.06-17.1.08
Safiiri vkh tv Jusa 5.2.08-6.10.09  
+ marsut ja koira[/size]

Elisabet

#233
^pleksi on kevyempää kuin lasi, mutta kyllä mä sanoisin et on duna silti helpompi siivota kun sen avata voi. Toki kumpikin suhteellisesti saman painosia.
Hiiriä ja hamstereita
..pienimuotoista kasvatusta..
Kurkkaa uudet kotisivut!

Tatu

#234
^^ Meillä on isopekan tekemä terra ja se on ainakin lasia..

Mustikkamaan

#235
Joo lasia ne on.

Men pidä pleksistä oikeen missään suhteessa, lasi on paljon ihanampaa <3
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anniksi

#236
Pain terra juuri siivottuna. (mitat 70 x 35 x 40 cm)

R.I.P Leevi 12.08.-09, toistaiseksi kotona enää vain kaksi kania<3

Juuli

#237
^ Kiva terra! =) On paljon puuhattavaa.
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Anniksi

#238
Onhan siellä. Huomatkaa myös erikoinen juomapullo viritelmä.  :D
R.I.P Leevi 12.08.-09, toistaiseksi kotona enää vain kaksi kania<3

tzt

#239
Lainaus käyttäjältä: "Anniksi"Onhan siellä. Huomatkaa myös erikoinen juomapullo viritelmä.  :D
Mä sain siitä juomapullovirityksestä oivalluksen!  xD Onko sulla jotain siinä rullan sisällä ettei se kaadu helposti?