Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - barbababa

Oi, on kyllä hieno terra ja paljon puuhailtavaa :yes:
Ää saan ekan talvikkoni ensi kuun lopussa ja kun näitä kuvis katselee, en millään malttaisi odottaa. Tyhjää häkkiä vaan järjestelen. :hauskaa:
Käviskö heinä talvikolle pesäntekoa varten? Pitäiskö lisäksi antaa wc-tai talouspaperia? :wassat:
Kiitos vastauksesta ;)
Asuminen ja tarvikkeet / Vs: Virikkeet 2
10.06.15 - klo:14:45
Tulevalle talvikolle suunnittelin terraarion sisustusta (en ole vielä päättänyt tuleeko 100x30cm vai 70x40cm terraan,kysyin siitä tuola toisessa topicissa,mutta luultavasti tohon isompaan) ja ajattelin jakaa terran kahteen osaan, silleen että toisella puolella on runsaammin purua ja kaivelutilaa ja toisella vähän vähempi. Jaan ne sellasella keskikokoisella puusillalla, ja laitan rampin sieltä matalammalta puolelta sinne kaivelutilaan. Ymmärsiköhän tuosta..Kuva tietysti auttaisi mutta en ole vielä hankkinut puruja  :icon_e_biggrin:
Kumminkin, arvostaisikohan pikkuhamsu tällaista vai pitäisikö vaihtoehtoisena tehdä jonkinlainen taso? Yksilöllistähän se varmaan on, mutta kysympähän silti. Ja toiseksi, mulla on virikkeitä nyt hankittuna juoksulautanen, pesämökki,erikokoisia pahviputkiloita,hiekkakuppi (kylpyhiekalle), heinäpesä + ihan perus juomapullo,ruokakippo,wc ja jotain pureskeltavia leluja ja oksia sekä heinää pesäntekoon. Riittääkö tämä?  :icon_smile: Tosin kaikkea tavaraa tulee varmaan haalittua myöhemminkin :hauskaa:
Moikka! Mulla on tulevalle talvikolle sellanen 100x30cm akvaario, josta tekisin terran. Tuo on tosiaan tommonen aika kapea. Pituutta sillä on varmasti riittävästi kääpiöhamsulle, mutta tuo syvyys mietityttää. Onko siitä mitään haittaa? Mulla on vaihtoehtona 70x40cm akva, mutta se tuntuu aika pieneltä, eikä kaikki haalimani virikkeet mahdu sinne.  :no: Kumpi näistä akvaarioista olisi sitten parempi ratkaisu hamsulle? :wassat: