• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Maikkis

#60
^Mä olen tehnyt noita herkkupiiloja niin, että olen laittanut vessapaperirullan päihin vessapaperitupot. Jotkut tykkää ja jotkut taas ei ymmärrä noitten päälle.

Tiituz

#61
Minä sain rakennettua Kirpulle vanerista tason puukässän tunnilla, siitä tuli hyvä  xD   Laitan kuvia jossain vaiheessa.
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Minjuska

#62
Täältä saa kyllä hyviä ideoita Tyynen asumukseen kun ostin sille vasta semmosen isomman häkin  :)  Miten noita paperi-igluja tehdään? Ja kun tekee ite puusta noita mökkejä ja tasoja niin millä te kokoatte ne (joku tais jo kysyä mutta en löytäny vastausta), jollain tietynlaisilla nauloilla vai jollain liimalla? pitää kyllä ruveta nikkaroimaan kunhan porukoiden luo menen seuraavan kerran...

Tyynellä on virikkeinä vasta juoksupyörä, semmoinen maissiputkilo, vessapaperirullia, häkin mukana tullut silta, herkkutikku, muovinen ja pahvinen mökki, parit puutikkaat ja lisäks sen molemmista häkin tasoista lähtee muoviset putket häkin alakertaan mutta kun se ei oikein tajua tai halua käyttää niitä vaikka hyvin se niistä mahtuisi. Kovasti se tykkää kiivetä myös ihan häkin seinillä ja katossa tuossa isossa häkissä, entinen oli niin pieni että siinä ei vissiin ollu tarpeeks tilaa. Tyynekään ei tässä häkissä noita mökkejä käytä nukkumiseen vaan päätti tehdä pesän alakerran nurkkaan tason alle piiloon, onneks on sen verran korkea pohja tuossa häkissä että sinne mahtuu semmoinen reilu keko purua ja muuta pehmikettä  :)
Tyyne <3

Maija

#63
Lainaus käyttäjältä: "Minjuska"Miten noita paperi-igluja tehdään?
Tuolla on ohje :) //http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=978&st=0&sk=t&sd=a&start=20

Itse en kyllä ole kokeillut. Tosin ei minulla ole koskaan hamsteria ollutkaan.

Minjuska

#64
Joo kiitoksia!!!  :)
Tyyne <3

Mia

#65
Tein paperi-iglun ja hyvin onnistui. Ja paperia kului ja tietty hamsuni tykkäsi ihan sikaan. Se on ollu siellä nukkuus, vaikka se ei yleensä vakiopesästää häivy, sekä aluksi kaateli sitä ympäri mökkeröä..  xD
Mei ?
Dille ?

Nilla

#66
Aika hyvä toi paperi-iglu! Pitääkin ruveta väsäämään tota tänä iltana  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minjuska

#67
Mie oisin halunnu tehdä vaikka heti mutta kun ei löydy kämpiltä sopivaa astiaa tuohon :( pitää voida porukoilla vieraillessa vääntää pari kappaletta...
Tyyne <3

omenainen

#68
Laitoin Hermionen terraan erilaisia onkaloita purujen sisään (ja onkaloihin herkkupaloja)
Niihin kaivautuu innoissaan  :)






MurderDoll

#69
Meillä hamsujen asumuksista löytyy luonnosta kerättyjä paksuja oksia ja eri kokoisia kiviä. Eläinkaupan tavaroista suosituimpia ovat olleet erilaiset heinätunnelit, puinen juna :D , puiset riippukeinut, puiset mökit joissa on isoja reikiä ympäriinsä, paperi-iglut ja ne perinteiset juoksupyörät :)
Vili & Hippu <3

Julsu

#70
Pesiä löytyy usempiakin kuin yksi (Veetillä) ja kiviäkin on. Vessapaperiputkia tulee laittettua joskus, muita putkia on aina. Kukkaruukkukin Veeti omistaa. Pähkinällä oli ennen vaikka mitään, enää siitä ei voi niin kehua, johtuen jalkavammasta. Olkista, puista ja muovista pääosissa.
Oli minkä kokoinen eläin tahansa, rakkaus on aina samanlaistacolor]Vili 19.3.07 - 20.12.07 <33 Pähkinä <33 Veeti <33
http://www.hamsulove.suntuubi.com, siellä ne hamsterit on!

piksu

#71
virittelin tässä eilen/tänään tämmösiä tasoja nuille tuonne. liima vielä kuivuu näissä toisissa. pistän pari kuvaa aikaansaannoksista ;) on se kovaa (ja kivaa) hommaa toi sahaaminen :D



ja sit kulmataso,
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Sneezy

#72
mä laitoin Sneezyn häkkiin  sellaiset kovaakin kovemmat pähkinät, joita se ei ikinä saa auki. Laitoin ne lähinnä koristeeksi, mutta sneezy rupes heti nakertamaan niitä :lov Mutta raukka ei saa edes maapähkinää auki  :pihalla:
se yrittää ja yrittää :oops: no nyt kysymys:
-mitkä liimat on myrkyttömiä? Voiko esim. kuumaliimalla liimata? :?:
On helppoa olla rohkea kun ei ole mitään pelättävää.

piksu

#73
mun käsittääkseni erikeepperi on myrkytöntä kuivuttuaan ainakin? Vai olenko väärässä?

Kertokaa joku tietävä sitten onko puuliima hamsulle pahasta? Tullut jo muutamaan kertaan mietittyä tätä.
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Juuli

#74
Piksulla tosi upeet noi tasot.  :shock:
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.