Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - wili2013

Miten olette tutustuttaneet talvikot toisiinsa ennen parittelua? Jos talvikot alkavat tapella keskenään miten siihen puututaan? :icon_neutral:
Mä ostin siementankoja , purua ja virikkeitä häkkiin! :icon_e_wink:
Minkä verran maksaa univetissä(entinen vethaus) hampaiden leikkaaminen noin?  :wassat: Haluaisin kasvattajalla leikata mutta asun hattulassa hämeenlinnan lähellä ja mielestäni täällä päin ei ole kasvattajia! :icon_sad: Mistä kasvattajien asuinpaikkakuntia saisi selville? :icon_smile:
Iksi sitä ei suositella? :icon_question:
Saako talvikkoa viedä ulos? Mitä täytyisi huomioida ulkoilussa? :hauskaa: :icon_neutral: :wassat:
Voisiko joku vastata? :icon_e_wink: :icon_e_wink:
Saako hamsterin ruokakippo olla joka päivä täynnä vai pitääkö joku tietty määrä antaa? Talvikkoni vie kaiken ruuan mökkiinsä poskipusseistaan enkä ole varma syökö se ruokaa kun minusta se on laihtunu niin miten voin varmistaa että se syö? ja minkä kokoiset 9kk ikäisen talvikko uroksen alahampaat täytyy olla? Talvikkoni hampaat on eri kokoiset en tiiä onko toinen kulunu kun se järsii juoksutusaitauksen Aitaa vai onko toinen hammas kasvanu pidemmäks! :icon_neutral: