Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Tiituz

Oli todellakin mukavat näyttelyt, vaikka meilläkkin se lähinnä oli hupiajelu täältä Jyväskylästä  xD  Mutta olen kyllä itselleni vihainen kun en ollut huomannut noita knikkejä. Pitää sit Diivan kasvattajallekki ilmotella että siinä poikueessa oli knikkiä.  :S  Suututtaa Maikin puolesta niin hirmuisesti kun olisin todellatodellatodella halunnut sille poikaset :<  DIivakin haettiin ylihärmästä :D noh, nyt täällä asustaa kaksi knikillistä syrkkiä ja yksi hybridi, mikä tuuri  ;) ihania ne on silti :sydan
En oo varsinaisesti kasvattaja, mut en tienny mihin muualle pitäis laittaa elikkä : Tarvittais semmone hylly, huone alkaa olla pikkusen liian täynnä lipaston päällä olevia häkkejä. Elikkä mitä hyllyjä teillä on ja mistä saa? Tällä hetkellä meillä on 2 Dunaa ja 1 miniduna mitkä pitäis saada mahtumaan. Tää vaikutti ihan hyvältä mitoiltaan, luuletteko että kestää? // noi näyttää kyllä' aika pieniltä noi välit?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=10496
11.01.09 - klo:10:44
Lainaus käyttäjältä: "metsku"
Lainaus käyttäjältä: "Cami"^ ei me tässä sulle huudeta et oot eläinrääkkäjä! RAUHOTU! tässä on meidän mielipiteet, ei noi sun kilahdukset niihin vaikuta XD

Kun kirjoitit että: Ei se siellä pallossa sen enempää paniikkiin mene kun juoksupyörässäkään. Niin pyörässä jos se ei halua enään juosta niin menee vain pois, pallosta se ei pääse pois kun haluaa.

Mutta kun ei se osaa ajatella, että nytpä meen tästä pois vaan joko se liikuttaa sitä palloa tai sitten ei. Ei se tajua, että hei tästä mä en pääsekään pois, nyt menen paniikkiin... :huh

No eihän se ajattele että nytpä juoksen. Mutta kun sä laaitat sen sinne palloon, hamsteri voi yrittää sieltä pois, ja mitä se tekee? No juoksee tietysti. Ja kyllähn se voi haistaa siellä pallossa niitten reikien kautta, mutta se pallo ei ole hamsterille luonnollinen, olen ihan samaa mieltä Katar:in kanssa.
10.01.09 - klo:20:40
^jep ja pallossa se ei nää eteensä. Ja niin pieniä Dunia ei taideta myydäkkään, että se olisi "eläinrääkkäystä".Ja mieti nyt pallon ja Dunan eroa, Dunassa vaikka olisikin pieni, se saisi juosta oman mielen mukaan tosin kuin pallossa
Otetaanpa tänne sit keskustelua esteistä ja opetustavoista, miten opetatte agilityä hamsuillenne? ja ovatko esteet kotitekoisia, vai ostettuja? ja mistä? Meillä käytetään hyppyinä noita muoviheppojen esteitä. Sitten on pitkä, kovaa "pahvia" oleva putki.Muuta ei tällä hetkellä ole. Ite opetin tota Indiä vähän sillai, että otettii eka pelkkä putki. Aina ku se meni putkee, ja tuli toisesta päästä ulos ni nami. Sit aloin sanomaa "putki" (en kyl tiiä auttaako mitää, mut itelle oli helpompaa :D ) nyt kun se näkee edessään putken, se juoksee salamana sisään ja kyttää herkkua toisessa päässä  :D  Ja hypyt samallalailla, me ollaan aika alussa tän harrastuksen kanssa  xD
Syyrikset :
-lk musta valkonauhainen
-pk satiini creme
-pk soopeli
-pk creme valkonauhainen

Talvikko :
-safiiri
Cami ihana tuo sun kalenteri! :sydan  :D
Me oltais varmaan tulossa parin hamsun kanssa  :)

edit: Muokattu hamsujen nimet pois//Ninde
25.06.08 - klo:18:44
mariam: Minkään laista hamsua ei pidä laittaa palloon. Ja sanoit että "Ja enköhän minä omistajana kyllä huomaa jos lemmikkini eivät pidä joistain asioista :)"
No enpä usko, mistä voit tietää että hamsu todella pitää pallosta? Ehkäpä se juoksee siinä koska se haluaa siitä ulos. Ja vaikka se ei saisi tapettua itseään juoksupalloon, voi se silti satuttaa itsensä. Hamsulle on paljon mieluisampaa juosta vapaana etsimässä herkkja ja juosta tunneleissa kun olla suljettuna pinkkiin muovipalloon.
Lainaus käyttäjältä: "Minski"eilenkin oli selvä kiima, mutta juoksi vaan urosta karkuun :roll:

Voi Esmiinaa  :P  Meillä onnistu jo ekalla kerralla, vaikka eka luulin että Diivalla ei ole kiimaa. Se juos ekat 10 minsaa Hemppaa karkuun, ja sitte alko nostelee pyllyä oikein urakalla. Hemppa ei kyllä eka älynny mitä piti tehä, ja meni pököttelemään Diivan päätä  :haha
Vauvat syö  :sydan
* Hamster Crispyä
* Supaa
* Prestige hamster naturalia
* pover vit fruity foodia
 Ruuat alkaa olee loppu  :D
Meillä on 11 kakaraa, yhden pidän itselläni ja sitten on kaksi varmaa varausta, ja pari "ehkä".  :huh  Apulassa on ilmo, täällä on, suomi24 on, JKJY: foorussa on, Petsiessä on. Pitää viedä vielä kauppoihin ilmoja. Hirveen nihkeesti varauksia ..
Lainaus käyttäjältä: "Vilma"^ Eikös Indi-nimi tarkoita jotakin tähteä? :)

"Epsilon Indi on eräs Aurinkoa lähimmistä tähdistä. Tällä oranssilla ja aurinkoa selvästi pienemmällä tähdellä on erittäin suuri liikenopeus"

En tiiä, mut sen tiedän, että Indiana Jonesin lempinimi on Indy. Siks kaikki luulee et mun Indi on poika  :D