Hamsterinäyttely 21.2.2010 Jyväskylä

Aloittaja viiru, 12.01.10 - klo:11:04

MirkkuH

Täälläkin jännityksellä odotetaan tuloksia :peukku:

Nettz

Kiitos paljon Marjalle hamsujen hoivasta näyttelyissä ja Niinalle niiden kyydistä :)

Meillä ei menny ihan niinkun odotin, Orkidea sai H:n lemmikistä ja Aamukahvi T:n ulkkiksesta.. En ole vielä nähnyt arvosteluja, mutta ehkä niissä sitten selviää.. :)

Niina-03

Niinan autollinen kotiutunut turvallisesti Tampereelle :) Kiitos kaikille mukavasta reissusta ja leppoisasta näyttelypäivästä. Meillä meni taas hävettävän hienosti :oops: ihanaa :pilehile: :pilehile: :pilehile:

Onnea kaikille menestyneille :D
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Anonymous

Jokos lähimpänä olleet ovat kotiutuneet näyttelystä? Olis kiva kuulla miten siellä meni :lol:

wiidii

Väsynyt Marjut kiittää kaikkia sähläilyjäni kestäneitä. :D Nyt voisi mennä nukkumaan.

Kiitos Sadulle kyydistä Jyväskylään ja Niinalle kiitokset kyydistä Tampereelle, pääsin ihan ovelle asti. Nyt voi alkaa huoletta hamsterinastutuspuuhiin. ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

TiBe

Meillä oli myöskin kiva päivä :) Minun ja siskoni omistuksessa oleva syrkki neiti 20kk oli paras lemmikkien veteraani ja sai kuman yleiskunnosta. Uusi syrkki neitini sai lemmikkiluokasta kuman ja ei-standardi luokastakin jotain palkintoja tuli, ei voi kaikkea muistaa ulkoa.

Talvikoiden menestys ei ollut kovinkaan kummoinen, L1:siä ei Petri meille paljoa jaellut, mutta ei se haittaa, kun kaikki saivat ne jo Lempäälässä ja arvatkaapas vain kuka teki äsken sitten sen kauan haaveillun kasvattajanimi anomuksen kun nimenkin taisin keksiä, ja tänään rekisteröin kaikki 11 hamsteria sen takia :lov Kiitoksia vain Ganeshaxelle leimasimella papereiden lätkimisestä  :D

Talvikoista kuitenkin viime näyttelyssä sertin saanut Susa-Erma's Sofia sai kuman ja meidän Linnunradan Kenguru poika sitten nappasi ekan sertinsä tänään talvikoiden kolmas/ko? oli:) Eli oikein mukava päivä kerrassaan, ja ihana kun matkaa oli kotiin n.20km. Nyt alkaakin sitten meidän osalta näyttely tauko, ja poikasia aletaan suunnitelemaan.
Crystal\'s talvikot

viiru

Jee, viimein kotona! Kirjoitan tulokset nettiin huomenna tai ylihuomenna, nyt pyydän hieman toipumisrauhaa. Melkein kymmenen tuntia ajoa tältä päivältä takana. Tunnelmoin vielä myöhemmin lisää näyttelypäivästä, mutta nyt näihin kuviin näihin tunnelmiin!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

TiBe

Viiru ottaa nyt sitten ihan kunnolla lepiä, eikä yrittäkään huomenna tuloksia vielä kirjottaa tiistainakin käy ihan hyvin :)
Crystal\'s talvikot

GaneshaX

Meille tuli ajoa ruhtinaalliset 9h. Mut joo, pää on aika tyhjä...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

karov

Viimeinkin kotona!  :D Sellaset 10 tuntia autossa istumista tekee kyllä olon aika puuduttavaks, mut kiitos GaneshaX:lle kivasta kyydistä taas tänään  xD

Timille oisin kyllä odottanut ulkkiksesta parempaa mutta näin tänään. Petexpoon Timi saa sitten luvan mennä vaikka ikää tulee, ikää tulee :( Hilaryllä meni ihan ookoosti, tyytyväinen olen neitiin, ei siinä mitään. Nyt vaan sitä paljon puhuttua laihdutuskuuria laittamaan käytäntöön oikein todenteolla..  :angel Onhan sitä yritetty mutta kun lihoo vaan.

Totesin tossa matkalla, että kyllä mä ainakin voin assaroida syrkkejä myöhemminkin, oli ihan kivaa Lempäälässä ja nyt täällä Jyväskylässä :D

edit. jaja tuli meille ihana norre umbbari lainaan :) wiidii saa sitten kuulumisia ja kuvia heti huomenna...  :lov
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

Minski

Lainaus käyttäjältä: "TiBe"Uusi syrkki neitini sai lemmikkiluokasta kuman ja ei-standardi luokastakin jotain palkintoja tuli, ei voi kaikkea muistaa ulkoa.
Sefu oli ES2 ainakin :)

Lainaus käyttäjältä: "karov"kyllä mä ainakin voin assaroida syrkkejä myöhemminkin, oli ihan kivaa Lempäälässä ja nyt täällä Jyväskylässä :D
Joo kyl me sit lopulta ihan hyvin suoriuduttiin vaikka alussa olikin jotain ihme sählinkiä meillä, ihan kun en olis sen miljoona kertaa assaroinu aikasemmin :D Assarointi on kyl kivaa ajan kulua :yes:

Meillä meni ihan kivasti myös, ainakin siihen nähden, etten oikein odottanut mitään.

Ei-standardeissa Saran kanssa yhteisomistuksessa oleva kasvattini Oliver Onnekas-Otus oli ES1 ja BIS3 ja siskonsa Lottiina Loisto-Lyyli ES3. Poikueen kolmas paikalla ollut Sefanja Soma-Seikkailija oli ES2 :) Tuolla perheellä meni kyllä kivasti, kun vielä lemmikkiluokassa perheen äiti Delfoin Gaala (ERI) oli PLH5 ja isä Saunabad (EH) sai jonkin kunniamaininnan :) Niin ja yhteishamsu Oliver Onnekas-Otus (ERI) sai myös jonkin kunniamaininnan :) Sekä muiden omistamista sisaruksista Sefanja Soma-Seikkailija (EH) sai Kuman luonteesta ja Enrick Eloisa-Epeli (EH) oli Tuomarin suosikki. Varsinainen lemmikkihamsuperhe, kun kaikki 6 perheenjäsentä saivat jotain :)

Lemmikkiluokan voiton vei meidän vasta myöhemmällä iällä miehen kokoon kasvanut ja hulivilistä rauhoittunut Delfoin Dante, sama herra oli Lempäälässä PLH2, joten pojalla on putki päällä :P

Koestandardisyyriksiä oli koko näyttelyssä vain yksi ja se oli minun hunaja-kyyhkynharmaani Onesimos Onnensoturi, joka oli sitten KS1 ja BIS2.

Kaiken kaikkiaan mukava näyttely. Assarointikin oli niiin helppoa, kun oli niin vähän hamsuja ja pieni näyttelytilakin niin ei tarvinnut kaukaa hamsuja metsästellä :)

Niinalle kiitos kyydistä !
Ja kaikille menestyneille onnittelut :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

Onnitelut kaikille menestyneille  :D  Olisipa ollut mukava olla mukana mutta tämä keuhkokuume vei sitten kaikki loputkin mahdollisuuteni lähteä.

Sintturainen

Juu, kotona ollaan, just hamsut sain purettua. Kiva oli käydä vuosien tauon jälkeen SHY:n näyttelyssä. Paljon oli uutta porukkaa ja muutama vakinaama  :D  Kiva nähä täällä foorumillakin kirjoittelevaa porukkaa ihan livenä.

Juu, mutta nyt NUKKUMAAN  :lov

karov

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"GaneshaX ei kyllä vastannut yhtään mun mielikuvaa, sun pitäs olla blondi jolla melkeen selkään asti pitkä tukka  xD

No mäpäs luulin tänää Ganeshaa vanhaks mieheks ku se tuli parkkipaikalta hakee mua..  xD