• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 21.2.2010 Jyväskylä

Aloittaja viiru, 12.01.10 - klo:11:04

« edellinen - seuraava »

Nettz

#75
Voi ei, en tiedä mitä oon miettinyt ja ajatellut, vai oonko ajatellut ollenkaan.. Oon nimittäin koko ajan eläny siinä luulossa, että nää näyttelyt ois LAUANTAINA eikä SUNNUNTAINA.. Paha paha, koska nyt oon pulassa.. En meinaan sillon sunnuntaina pääse mihinkään lähtemään, kun on sellasta menoo, mitä ei voi siirtää.. :(

Elikäs, esittäisin kaikille TAMPEREEN SUUNNALTA näyttelyyn lähteville sellaisen kysyyksen, et jos joku kilttikilttikiltti ihminen haluis ottaa minunkin kaks pikku talvikkoani mukaansa.. Voisin ne tuoda kyllä esim. tampereelle sovittuun paikkaan aamulla ja hakea sitten myöhemmin.. Jos vaan joku viittis mun palleroja kuskata, niin ois tosi kiva :)

marlena

#76
Minä voisin ne ottaa mukaan mutta en vielä tiedä mistä me lähdetään ja monenko aikaan ... :pihalla:
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Nettz

#77
Vo kiitos paljon Marja :) Ilmoittele minulle sitten, onko sulla mun numeroa tallella, tai voit tännekin ilmotella, yritän käydä aktiivisesti katsomassa foorumia..

Heli

#78
Paljonko niitä hamsuja nyt sitten kaikkinensa oli ilmottu? Uskon, että "ei paljon", mutta kiinnostais ihan lukumäärät.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Saana

#79
^Lukeepi sivulla 6.

Heli

#80
Höh ja mä kun muka seurasin aktiivisesti tätä ketjua.  xD

Olihan noita ihan ookoosti sitten. Mä mietin et kuitenki tulee niin vähän roboja että turha mun on ruveta ees miettiin mitään koearvostelun järjestämistä.  :kieli
Destiny's hamsterit 2001-2009

marlena

#81
Lainaus käyttäjältä: "Nettz"Vo kiitos paljon Marja :) Ilmoittele minulle sitten, onko sulla mun numeroa tallella, tai voit tännekin ilmotella, yritän käydä aktiivisesti katsomassa foorumia..

Anna vaan puhelinnumerosi vaikka yksärillä.
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Niina-03

#82
Marlena, ajattelin että hakisin sinua sieltä kotipuolesta tai Linnainmaan kaupoilta klo 8.

Tuliko Minski vai joku kyytihamsu vain? Ja jos muiden hamsuja tulee minun autooni, niin kohteliasta kysyä myös minulta :)

Ja saahan Jyväskylässä rekata hamsuja? Ottakaa ihmeessä paperit mukaan.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

marlena

#83
Hienoa Niina. En vielä tiennyt miten menetellään.
Olisiko mitenkään mahdollista että hakiset tosta pihasta kun muuten mä ja hamsut jäätyy tuolla ulkona  :oops:
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Niina-03

#84
Joo toki, ole valmiina klo 8.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

GaneshaX

#85
Hamsuja pystyy rekkaamaan.

(tämä untuvikko tekee monta tarkistusta, ennen kuin lähtee, että kaikki on mukana  :oops: )
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mustikkamaan

#86
No höh, en mä löytäny mitään jänskää lahjotuspalkintoa - etenki ku isäntä inis vieressä koko ajan et "mennään jo, mennään jo" :D

Ihanaa tulla kuiteski huomenna <3

(Luuleksmä vaan, vai onks hedelmäpilttien hinnat noussu Lidlissä ku noli 28 senttiä tsibbe? oO)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

wiidii

#87
Niina-03, montako henkilöä autosi kyydissä on?  :)  Pohdiskelen vain että jos ei sittenkään tarvitsisi tulla junalla Tampereelle.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#88
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Tuliko Minski vai joku kyytihamsu vain?
Hui, mä luulin, että se oli jo ihan selvä juttu, että tulen kyydissä. Mutta siis olen tulossa, jos se oli vielä epäselvä juttu :) Olen laittanut sulle pari kertaa sp:tä (yhden tiistaina ja yhden tänään), että mistä tulen kyytiin ja moneltako, mutta oletko saanut niitä, kun en ole ainakaan vastausta vielä saanut ?

Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Ja jos muiden hamsuja tulee minun autooni, niin kohteliasta kysyä myös minulta :)
Olen luvannut kuljettaa mukanani yhden Saanan eläimen ja yhden Tiinan eläimen, mutta ne todellakin ovat siis vain ja ainoastaan minun vastuullani ja minun hoidossani reissussa, ei missään tapauksessa kuskin vastuulla tai hoidossa ollenkaan :)
Hamsteriton tätä nykyä

TiBe

#89
Kuka rekkaa Jkl näyttelyissä hamsut? Tiedän kenen puheille sitten menen kun aikaa on :)
Jos hamsut rekkaa näyttelyissä, tarviiko hamsterille mukaan kahdet paperit niinkuin postitsekin, vai riittääkö yhdet alkuperäiset?
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/