Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Humselo

Lainaus käyttäjältä: speedy gonzales - 14.03.15 - klo:16:55
Olen tässä lueskellut kasvattajien kotisivuja ja huomannut, että campbellit(en tiedä onko oikein kirjotettu) asutetaan aina minidunissa. Olen miettinyt, että miksi? Pistää vaan aina silmään sama asia. :)

Cämpsyt ovat usein aika reviiritietoisia. Jos asuvat laumassa tai pareittain ja niillä on liikaa tilaa, tulee helposti kiistaa siitä mikä on kenenkin nurkka ja onko muilla sinne asiaa. Kokemuksen kautta on kai todettu, että miniduna on "se isoin" vaihtoehto, missä tältä ongelmalta usein vielä vältytään. Yksin asuvalla cämpsyllä sen sijaan saa olla vaikka kuinka suuri kämppä käytössään.
Kukaan ei varmaankaan tahdo Lahdesta muutamaa eläintä mukaansa?
Mä kun satun olemaan Ruotsissa messuilla juuri tämän näyttelyn aikaan   :icon_cry:
Voisi myös luulla, että joku pääkaupunkiseudulla asuvista voisi tarvittaessa napata kauempaa tulleita kyytiinsä Pasilan asemalta?  :peukku:
Lainaus käyttäjältä: Hajime - 15.02.15 - klo:20:35

Siippa juuri eilen sanoi, että millaistakohan olisi jos yöt olisivat hiljaisia. :icon_e_wink:

Sähän sen sanoitkin! Mä olen monena yönä nyt herännyt siihen, että meillä on liian hiljaista. Välillä käynyt tarkistamassa toimiiko jääkaappi, välillä tarkistanut ilmalämpöpumpun, välillä hiippaillut muuten vaan ihmettelemässä. :nuts:
Mutta sehän se, meillä ei ole enää kuin 3 talvikkoa ja yks kiinari, niin tottakai meillä on öisin hiljaista entiseen nähden  :nuija:

Sori, meni vähän OT  :icon_cheesygrin:
Lainaus käyttäjältä: Ana - 08.01.15 - klo:08:42
Ei tulla. En uskalla ajaa hesas. :( kasvattaako tuomarit jotaki lajej onko tiedossa voisko saada poikasia?

Tämä näyttelypaikka ei ole lähelläkään Helsingin keskustaa, joten reippaasti sinne vain. Jos osasit ajaa Vantaalle Grand Gaalaankin, niin onnistuu varmasti tuonnekin.  :peukku:
Voih, me ei päästä  :eijei:
Just samana viikonloppuna Lahdessa Pihapiirimessut ja mä siellä töissä.
^ Se oli meidän Unni, joka puraisi  :nuija:
Sama hamsteri oli hetkeä aiemmin palkittu lemmikissä Kumalla luonteesta  :icon_lol: Taisi vain tytöllä pinna palaa, kun taas herätetään.
Muistutan asiasta, joka ei minulle mitenkään kuulu, mutta tuli vain mieleen.

Muistakaa joku kertoa ulkolaisille tuomareille, että muitakin voi palkita kuin vain 1.-5. sijat. Etenkin jos täällä on jaossa niitä Candycanen ym. lahjoituspalkintoja, niin olisihan se kiva jos kaikki tuomarit niitä tietäisivät jakaa.
Tuli vaan mieleen joku näyttely, missä heille oli unohdettu asiasta mainita vaikka jaettavaa olisi ollut kyllä  :peukku:
Lainaus käyttäjältä: Sirpa - 12.11.14 - klo:09:55
Voi mua lahoaivoa!
Tohkeissani viimeisenä ilmoittautumispäivänä täytin osallistumiskaavaketta ja kaikki meni hyvin, kunnes lähetysvaiheessa tuli punainen virheilmoitus: rekisterinumero pakollinen, jos ilmoittautuu lemmikkiluokkaan. No arvatkaapa vain, onko Moriarty rekisterissä, kun ei kasvattajakaan sitä ollut rekannut?

Eipä tietenkään.
Joten taidankin täyttää rekisteröintikaavakkeen ja jättää Moriartyn näyttelydebyytin ensi vuodelle. Huoh.

Ei lemmikkiluokkaan tarvi olla rekattu  :c8:
Miten olette toimineet tilanteissa, joissa esim. Talvikkopariskunta asuu yhdessä, mutta tiineydestä ei ole mitään merkkejä? Näyttelysäännöt kieltävät tiineen hamsterin osallistumisen. Saako tuollainen naaras osallistua, vai luokitellaanko tiineeksi, kun siihen mahdollisuus kuitenkin on olemassa?
Eikös samana päivänä ole SHY:n näyttely Humppilassa?
Lainaus käyttäjältä: sarsu - 11.06.14 - klo:17:11
Me ollaan tod näk tulossa Ouluun, eli Lahdesta pääseepi kyytiin.  :peukku:

Otatko Sarita pelkkiä elukoita kyytiin? Mulla kun edellinen viikonloppu vapaata koiranäyttelyn takia, niin tiedän jo nyt etten tota vapaaksi saa.
Ilmot lähetetty ja maksut maksettu. Pienellä porukalla lähdetään liikkeelle.

Tuleeko tähänkin näyttelyyn mahdollisuus lunastaa numerolaput etukäteen? Se on ollu niin hurjan toimiva ja kätevä juttu  :peukku:
Kuulumisia näyttelystä???
Terraario ei ole yhtään hankalampi siivota kuin dunakaan, jos paikka on sellainen ettei sitä tarvitse mihinkään siivouksen ajaksi siirtää tai nostella jostain hyllyltä alas tms.
Juomapullon saa terraarioon näppärästi akvaariomagneetilla. Jotkut kiinnittävät magneetin ja pullon toisiinsa teipillä, toiset kuminauhalla ja esim. minä liimalla.