• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juomapullo vuotaa

Aloittaja kiivi, 25.10.12 - klo:20:07

« edellinen - seuraava »

kiivi

Mitä mä teen tuon juomapullon kanssa kun se vuotaa kokoajan? Siskolla on samanlainen ja sekin vuotaa, eikä kumpikaan niistä ole tippunut lattialle tai mitään ja vaikka mihin asentoon laittaisin sen ja vähentäisin/lisäisin veden määrää niin ei auta.. Onko tuossa pullossa joku juttu mitä en tajua vai pitääkö ostaa uusi D: ?

Alkemistin


Ainakin se pitää pistää aivan täyteen. Sieltä tulee muutama tippa, ja sitten pitäisi muodostua alipaine eli vettä ei tule. Jos tulee, niin jostain pääsee ilmaa (ehkä kierteestä) tai kuula on huono..

GaneshaX

Aika harvinaista silti, että uudet pullot vuotaisi, ainakaan kaksin kappalein. Pullo tiputtaa normaalisti jonkin aikaa, sinä aikana sitä ei kannata ravistella/pidellä turhaan, jotta juuri tuo alipaine ehtii syntyä.

Jos pullo tiputtelee itsensä tosiaan tyhjäksi asti, niin sitten en osaa sanoa....
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Eve87

Joissakin pulloissa on oikeesti mulla ollu joku valmistusvirhe, koska ne on päästäneet vedet kuulien ohi, liekö niissä sitten jotain. Joskus saa ravistella vähän, et kuulat menee suuttimessa oikein, eikä pullo tiputa.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

lufas

Meillä on lähes jokaikinen Classicin pullo alkanut ennemmin tai myöhemmin tiputtaa. Niitä on tuolla komerossa varmaan 7 - kaikki tiputtelevat, toiset enempi ja toiset vähempi. Myös huolellisesti täytettyinä ja suljettuina. Osa myös pulauttaa vedet täyttöaukon kohdilta ulos.

Siispä pysyn kaukana Classiceista. Tällä hetkellä meillä on Bittu-pullo (aaah mikä nimi! :D), josta kerroinkin blogissani sen saapuessa. Edelleenkään se ei tiputtele, kerran olin täyttänyt huolimattomasti jolloin se toki vuosi.

Vevve

^Meillä on ollut classic -pulloja koko kasvatusajan ja on nytkin lähes kaikilla hamstereilla, eikä ne kyllä yhtään vuoda  :wassat:

lufas

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 26.10.12 - klo:22:27
^Meillä on ollut classic -pulloja koko kasvatusajan ja on nytkin lähes kaikilla hamstereilla, eikä ne kyllä yhtään vuoda  :wassat:
Onko sulla ollut niitä värillisiä vai läpinäkyviä punaisella pillinkiinnitysosalla (en jaksa muistaa mikä sen osan oikea nimi on...)? Mä olen kuullut että ne värilliset ei vuotaisi ainakaan niin pahasti... Mulla tosiaan aina ollut läpinäkyviä. Eivät oikein toimi ja siksi merkinvaihto.

Eve87

Mullakin on classicin pulloja lähes kaikki. Jonkun olen joutunut syrjään laittamaan kun on alkanut tiputtaa, muuten hyviä. On sekä värillisiä, että läpinäkyviä, osa todella todella vanhojakin.

Tosin mä onnistun aina rikkomaan noi pullot, jos ne tippuu lattialle, melko perus et liitäntä pullon ja suuttimen välillä napsahtaa poikki  :pilehile:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

GaneshaX

Mulla on ollut ja on edelleenkin hillitön läjä värillisinä ja värittöminä classicin pulloja, eikä ikinä ole ollut moista ongelmaa...  :woot:
Eniten tykkään silti käyttää Trixien pulloja, kun niissä pienissäkin on terralenkki + eivät ole menneet mulla rikki putoamisista huolimatta (koska korkki/pilliosa on erilainen, kuin classicin pulloissa)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

Lainaus käyttäjältä: lufas - 28.10.12 - klo:15:29
Lainaus käyttäjältä: Vevve - 26.10.12 - klo:22:27
^Meillä on ollut classic -pulloja koko kasvatusajan ja on nytkin lähes kaikilla hamstereilla, eikä ne kyllä yhtään vuoda  :wassat:
Onko sulla ollut niitä värillisiä vai läpinäkyviä punaisella pillinkiinnitysosalla (en jaksa muistaa mikä sen osan oikea nimi on...)? Mä olen kuullut että ne värilliset ei vuotaisi ainakaan niin pahasti... Mulla tosiaan aina ollut läpinäkyviä. Eivät oikein toimi ja siksi merkinvaihto.

Kaikkia mahdollisia: värittömiä, sinisiä, punaisia, keltaisia ja niitä ripustettavia. Kaikki kunnossa  :peukku:

Ana

Mulla oli kaks jotain halppis merkki juomapulloa kumpikin vuoti heti uutena, ja kaikki veri tuli pois. Nyt tilasin candycanesta niin ei vuoja kumpikaan onneks!:)

Alkemistin

^vampyyrihamstereita?  :icon_cheesygrin: Sopii teemaan tälleen halloweenina  :fruit:

P4tt4

Jooo, siis toi on aina juonu tosi vähän, ja oon ihan joku kaks kertaa vaan nähnyt, että se on juonut. mutta koska voi hyvin, niin ei oo huono juttu. Sitten eilen unohdsin vaihtaa veden ja tänään kun otin sen, niin aivan tyhjä. säikähdin ihan sikana (diabetesta ajatellen) , ja sitten katoin tänään onks se juonu, niin kaikki 100ml oli menny. sydän meinas pysähtyy. kokeilin, niin purut ihan lillu siellä..... no eikun juomapullo roskiin ja faunataresta uusi... yllättävän halpa, 3,90e ( faunatarta miettien) .... mutta tosin tää uus on 75ml :) vaikka väliäkö tolla, kun sen joka  päivä vaihtaa...
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Vaahtokarkki12

suosittelen ostamaan uuden:) tai sitten että laitat pullon ihan täyteen niin se ei välttämättä vuoda.
omistan yhden roborovskin nimeltä maisa:)<3