• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsuterrojen nimikointi ?

Aloittaja Minski, 04.01.09 - klo:23:03

« edellinen - seuraava »

Minski

#30
Noi Anninan nimilaput on tosi hienoja.


Mulla on joteskin jäänyt toi nimikointi sen alun innostuksen jälkeen :| Pitäs kyllä panostaa siihen, koska vaikka mä nyt nuo hamsut muistankin niin on ne laput joteskin siistin näköset :P Ja just kun joku käy kylässä niin ei tarvii kokoajan vastata kysymykseen "mikä tän elukan nimi on", kun voi sanoo, että lue siitä lapusta :D Ja joteskin vaikka mä muille hamsuihmisille voin puhua, että mun hamsut on Viliina Vinhatuuli ja Odeliina Onnenpisara ja Lottiina Loisto-Lyyli jne niin on ihan eri sepostaa tollasia jollekin joka ei hamsuista mittään tiiä, yleensä ne kattoo silmät pyöreinä, että kuka hullu antaa tommosia nimiä hamsuille, kun niillehän kuuluu antaa nimiks Nippe ja Pörro ja Tiku jne, siks on helpompi että ne nimet lukee niitten asumuksissa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Henni

#31
Tänään kun oli aikaa askartelin molempien kutsumanimet dunien kylkeen. Tällästä jälkee tuli:



Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Anonymous

#32
^ Noi on kyllä nätit, miten sait ne kiinni dunaan? (:

Henni

#33
^Ihan pienillä sinitarran palasilla
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Anonymous

#34
^Ok (:

Nilla

#35
Mä tykkään sellasista hienoista pikku nimilapuista myös  :P  Mä en vaan saa aikaiseksi tehdä sellaisia enkä nää siinä kauheesti järkeä näin pienin hamsumäärän kanssa. Ehkä sitten kun hamsuja on enemmän niin vois olla tarpeenkin.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Anonymous

#36
Mulla on pakko olla laput jotta tiiän kuka on missäki  :mrgreen:

PrinceAlbert

#37
Olen nimikoinut, vaikka meillä on vain kolme syrkkiä. Jokaisella lukee nimi, väri ja syntymäaika.
Elämäämme rikastuttavat tällä hetkellä
Möhis 5.8.09
Unelias 1/11  
Utu 19.2.2010

Sateenkaarisillalla syrkit Milja (1997), Minni (1998-2000) ja Prinssi (31.8.09-29.6.11)

Hilssstu

#38
Meillä vain yksi talvikko, mutta sillekkin ajattelin tehdä jonkunlaisen lappusen, sillä kaikki ketkä meillä käy, kyselevät, mikä sen nimi on minkä värinen se on jne. (Vieraat käyvät jotenkin aina siihen aikaan kun hamsuni nukkuu, en aina sitä viitsi herättää  :c8 )

Mutta miten nimikoin? Olisiko ideoita? Ajattelin itse näin laittaa:
Tussilla kirjoitan, lappuun ja teippaan lapun terran alanurkkaan.
     _ _ _ _ _ _ _
   l ....Ville....... l  
   l vkh tv safiiri l
   l uros............l
   l...................l
   l_ _ _ _ _ _ _ l         ( Ei pisteitä, mutta "muistilappu" ei olisi foorumilla pysynyt kasassa.
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

Rossu

#39
Mulla on vaan kaks syrkkii, mutta tein niille silti laput, kun oon tällasten "lippulappusien" ystävä :D . Jotenki se on vaan kiva, et nimet lukee asumusten kyljessä jotenkin, vaikka muistan kyllä, kumpi asuu kummassa.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Nape

#40
Voi, pitäsköhän munkin laittaa. Ainaki syntymäajat ko en koskaan muista niitä :)

HamsterSailor

#41
Ite oon nimikoinut hamsujen asumukset silleen, että tein tietsikalla lapun, jossa on kuva asukista, virallinen nimi ja lempinimi, sekä syntymäaika. Ne on siistit ja kivat :)

Vevve

#42
Mä olen askarrellut kaikille hamstereille tietokoneella hienot läpyskät, joissa lukee virallinen nimi, syntymäaika, laji, väri, sukupuoli ja vanhempien nimet. Sit ne on päällystetty kontaktimuovilla, ettei mee huonoks ku pesen bokseja  :)

Eve87

#43


Tämmöinen varhaisdementikko tarvitsee kyllä jo nimilaput kun taloudessa alkaa olla yli viisi samanväristä hamsteria  :D  Helpottaa kyllä elämää. Tuollaiset pistin asumusten kylkiin kiinni, kontaktimuovilla päällystettynä  :P
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

wompatti

#44
Ennen miekin tein lappuja muttakun noi väkisin ei asu samassa kokoaikaa niin siirryin helppoon tapaan eli hamsun kutsumanimi maalarinteippiin ja teipinpätkä dunan päälle. Tosin esim. robot muistan. Myös sama konsti astutuksienkanssa eli että muistan milloin yhdistetty ja erotettu.
Kaikissa ei kyllä ole lapunlappua kun muistan muutenkin.
Onhan noita siunaantunut monen monta ja nyt varsinkin kun on pesueita..