Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - anskuxxx

Lueskelin nyt ajan kanssa foorumia ja huomasin että nyt on vähälle aikaa tullut kamalasti uusia, ehkä turhiakin (?) keskusteluketjuja. Tosin valvojat ovatkin jo niitä lukinneet. Kirjoittajan olisi varmaan hyvä katsoa ensin aiheita jos valmis ketju jo löytyy niin kirjoittaa siihen. Ja samoin liittyessä olisi hyvä lukea foorumin säännöt. Ja kuten joku olikin jo kommentoinut esimerkiksi hymiöiden käytöstä, niissäkin voi hiukan miettiä rajoja. Jotta keskustelut kestäisivät asiallisina. Ja paljon näyttäisi olevan kysymyksiä koskien hamstereiden terveyttä jotka voisi kirjoittaa Asiantuntijat-ketjuun tai tietyissä tapauksissa suoraan eläinlääkärille.
Tässä vähän ajatuksia..
Minkälainen on nykyään lainsäädäntö jos vaikka minä haluaisin tukea yhdistyksen toimintaa esimerkiksi pienimuotoisella rahalahjoituksella? Mikäli yhdistys haluaisi ottaa lahjoituksia vastaan?