• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Lahti 24.9.2011

Aloittaja Nape, 28.01.11 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

jensku

#165
Mie ilmosin 6 hamsulia.  :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Hamsutin86

#166
Minulta lähtee vain yksi.

PiiaL

#167
Meiltä lähtee tällä kertaa pienempi poppoo, ilmosin neljä syrkkiä molempiin luokkiin :) Mut muksuja lähtee kanssa uusiin koteihin samalla reissulla, että tuleepi niistä sitten kuitenkin kantamuksia lisää.

Minulla olisi kiinnostusta myös pk syrkkien sihteeripestiin, mutta jos Kaisa haluaa ehdottomasti sen paikan, niin kelpaa ne lk syrkitkin. Sikäli mikäli nyt niille tulee erilliset tuomarit ja jos on suomalainen tuomari, vieraat kielet eivät ole vahvin puoleni.

HamsterSailor

#168
Maanantaina tuikkasin ilmot postiin :) Vielä kaksi viikkoa...

mirauh

#169
Meillä ilmottauduttiin neljän hamsterin voimin, kolme ulkomuotoluokkaan ja kaikki lemmikkiluokkaan. Vielä en tiedä miten itseni tuon paikanpäälle, mutta hamsterit koitan saada jossain kyydissä. Muuten olisin halunnut assaroida jollekkin tuomarille, no ensikerralla sitten  :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Ken_G

#170
Tulipahan ilmo laitettua viime tingassa, viisi kakaraa ulkkikseen ja neljä niistä lemmikkiin. Vanhempaa kaartia ei viitsi enää raahata, onhan niitä jo tuossakin.

Anonymous

#171
Mä en oo viel ilmonnu ketään ja jos laitan niin mukaan lähtee vaan pari hassua ötöä.

jonna

#172
Sinne läks, 11 taisin ilmoittaa  xD

Maiju*

#173
Meiltä lähti (muistaakseni  :D ) 7 virallista ja 5 pettiä, kokoonpanoon sisältyy talvikoita, syrkkejä ja kiinari.  :P
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

MirkkuH

#174
Sainpas ilmot matkaan viimetinkaan (23:46) :c8
2 kinkkiä, 2 talvikkoa, 3 campbellia ja 8 roboa ilmoitin.

eppuu

#175
Multa & kaverilta lähti 00.01 ilmo, toivottavasti eivät oo niin pikkutarkkoja ;S
Multa lähtee 3 syrkkiä :)

Saana

#176
^Ei olla niin pikkutarkkoja :)

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Ja lahtelaisena ja autollisena voisin tarjota myös kuljetusta esim. rautatieasemalta näyttelypaikalle jos tarvitsee.  :)
Tällasesta asenteesta ei voi ku tykätä! :peukku:


Laskin hieman alustavia eläinmääriä. Tiipukka tekee luettelon ja laskee määrät sitten ihan virallisesti, mutta jos nämä nyt antaisivat jotain suuntaa.

Lyhytkarvaiset 24
Pitkäkarvaiset 42
Ei-standut 14

Talvikot 39
Campbellit (kaikki) 12
Roborovskit 9
Roborovskit, ei-standu 7
Kiinankääpiöt 16

Lemmikkisyyrialaiset 64
Lemmikkikääpiöt 14
Lasten lemmikki 11

Mutta voiko olla, että roboja ilmoittivat vain Mirkku, Vevve, Nape ja minä!? Ja noin vähän. :O

Toimihenkilölista lisätty tämän aiheen ensimmäisen viestiin.

Hamsutin86

#177
Jos tulee assariksi saako valita mihin menee ja saako luettelon?

Saana

#178
^Saa valita ja saa luettelon. Tosin joskus täytyy tehdä viime hetken muutoksia toimihenkilöpesteihin, mutta niitä tehdään vain jos hommaa ei saada muuten toimimaan.

MirkkuH

#179
Mä voisin olla kääpiöden assari...